lol, Mir wilde nooit in Brazil vechten van \wege big nog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
Teixeira Injured; Mir-‘Bigfoot’ Moved From UFC 184 to Fight Night Headliner on Feb. 22
Glover Teixiera has been forced to withdraw from his headlining bout against Rashad Evans at UFC Fight Night in Porto Alegre, Brazil, due to an injury suffered in training. As a result, a heavyweight clash between Frank Mir and Antonio Silva has been moved from UFC 184 on Feb. 28 and will now headline the Feb. 22 event.
quote:Duffy holds notable wins from back in 2010 over Norman Parke and Conor McGregor, who are both undefeated inside the UFC.
Daar mogen ze wel eens onderzoek naar doen. Maar ook dat gebeurd vast niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Jon Jones T:E levels were 0.29:1.00
http://www.reddit.com/r/M(...)_levels_were_029100/
Oh, had de OP met Esparza al een tijdje klaar staan maar die is tijdens de feestdagen in de vergetelheid geraakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
De strawweight champion is toch bekend inmiddels?
Gatverdamme. Ik kan wel wat hebben maar dit was nasty...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
De top 15 meest gruwelijke MMA blessures
http://www.skoften.net/it(...)elijke_mma_blessures
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, had de OP met Esparza al een tijdje klaar staan maar die is tijdens de feestdagen in de vergetelheid geraakt.
Bedankt voor het scherpe oog
alleen op coke positief getest een maand voor het gevecht, dus heeft nergens invloed,maar ze moesten het bekend maken omdat een journalist een officiële aanvraag had gedaan van jones zijn testen(public records).quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik kan wel wat hebben maar dit was nasty...
[..]
Graag gedaan
Maar even betreft Jones..
Vermoedelijk cocaïnegebruik en anabolen?
slim, niet als jpeg maar als ad neerzetten, waardoor je je ABP moet uitzetten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Documents: Jon Jones' NSAC drug test results from December 4th
Hebben ze weer een story achter de hand als Conor geen tegenstander heeft, makkelijke win voor Conor en gewoon genoeg hype.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Irishman Joseph Duffy signs with the UFC
[..]
Wel als je in de positie zit zoals Jones, dit is puur voor het pr-praatjequote:Op donderdag 8 januari 2015 09:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Je gaat niet naar rehab na eenmalig cocaine gebruikt te hebben.
Pr of geen pr, eerste keer dat ik hoor of lees dat iemand na eenmalig gebruik naar rehab gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wel als je in de positie zit zoals Jones, dit is puur voor het pr-praatje
Volgens sherdog vorig jaar weer twee partijen gewonnen en nu 12-1 maar in 2012 en 2013 geen wedstrijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:03 schreef n00cL30n het volgende:
Ligt eraan of Irish Joe net zo hard is meegegroeid..
Hoop tijd verstreken sinds zijn winst.
155quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens sherdog vorig jaar weer twee partijen gewonnen en nu 12-1 maar in 2012 en 2013 geen wedstrijd.
Was die partij tegen McGregor featherweight of lightweight?
LOL, wat een aanfluiting. Ik zie Weidman veel liever tegen Jacare.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dana White: Anderson Silva to Receive Middleweight Title Shot with Win Over Nick Diaz
2015 is nog maar net begonnen maar ze verliezen alweer een hoop aanzicht bij mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
LOL, wat een aanfluiting. Ik zie Weidman veel liever tegen Jacare.
Romero verslaat Jacare, Weidman en daarna Silva nog een keer of 10 want die heeft getekend voor 15 fights.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2015 is nog maar net begonnen maar ze verliezen alweer een hoop aanzicht bij mij..
Ik wil ook Jacaremaar sowieso, constant die rematches
En in dit geval een rematch voor een gast die al twee keer overtuigend heeft verloren van de champ. Misschien dat ze het kunnen verkopen als Belfort de champ is, maar ik zie hem niet winnen van Weidman. Weidman is veel te slim om in een blitz van Belfort te stappen en op de grond is het geen partij. Belfort mag dan een blackbelt zijn, maar die heeft hij ook bij een pakje boter gekregen. Die had hij al op zijn negentiende, met krap een paar jaar BJJ ervaring.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2015 is nog maar net begonnen maar ze verliezen alweer een hoop aanzicht bij mij..
Ik wil ook Jacaremaar sowieso, constant die rematches
Wel bijna Jones gesubbed met een armbarquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En in dit geval een rematch voor een gast die al twee keer overtuigend heeft verloren van de champ. Misschien dat ze het kunnen verkopen als Belfort de champ is, maar ik zie hem niet winnen van Weidman. Weidman is veel te slim om in een blitz van Belfort te stappen en op de grond is het geen partij. Belfort mag dan een blackbelt zijn, maar die heeft hij ook bij een pakje boter gekregen. Die had hij al op zijn negentiende, met krap een paar jaar BJJ ervaring.
http://culturecrossfire.c(...)uspect/#.VK6MO3svx2Aquote:Coming off of the biggest win of his career at UFC 182, few would have expected Jon Jones to have the worst week of his life. But that’s exactly what happened, as the best pound-for-pound fighter in the sport failed a drug test for a trace element of cocaine and is now on his way to rehab. What’s worse, numerous MMA journalists have come out to say that this is more than just a social habit, and that Jon actually uses lots of cocaine and does so frequently. Why they didn’t bother to investigate this earlier could be attributed to a desire to work directly for Dana, but that’s neither here or there.
Cocaine is debatably a performance-enhancing drug, and Jon should be punished for using it. But the bigger issue that doesn’t seem to be gaining a lot of traction online is the fact that Jon was probably taking artificial testosterone, and that is definitely a performance-enhancing drug. Athletic commissions usually find this out by administering tests to determine an athlete’s Testosterone:Epitestosterone levels. Commonly referred to as a T:E ratio, most healthy adult males have a ratio of 1:1.
When speaking of high-level athletes, there’s an understanding that testosterone levels should be a little higher than normal. Abnormally high levels however are a sign that someone has been undergoing some form of testosterone enhancement. If their levels are absurdly low, odds are close to certain that they’ve been cycling off of some kind of testosterone regimen and their testosterone levels are suppressed as the body re-adjusts to drug-free maintenance.
Jon’s T:E ratios were tested at 0.35, 0.29 and even as low as 0.19. All three suggest foul play. Justin Gatlin, the famous American Olympian who was busted for testosterone in 2006, had a ratio at 0.5. This gives you a comparison of how suspect Jon’s levels are, and how one would be naive to think there’s anything happening here other than an artificial boosting of testosterone. But how can we know for sure?
Victor Conte has the answer. One of the foremost authorities on performance-enhancing drugs in sports, he was one of the few people to seriously question these test results and demand a carbon isotope ratio test. CIR tests analyze the atomic make-up of testosterone in a participant’s urine to determine whether it is human-generated or artificial. This will let us know for sure whether Jon is a user of artificial testosterone. Basically, whether he’s a cheater.
Jon Jones is a transcendent athlete and maybe the best fighter of all time. But we have a sport of rules and regulations, and one of the most important of those is that a fighter shouldn’t use performance-enhancing drugs while training for a fight. In a sport where broken bones and concussed brains are the norm, allowing one fighter to have a scientifically-gifted advantage is tantamount to assault with a deadly weapon.
That’s why we must do a CIR test on Jon Jones’s UFC 182 urine samples. If you care about the integrity of the sport, if you don’t want it to be looked at as a joke, then you should demand that the NSAC do a CIR test. As great as that fight was, as great as Jon looked, if he was on performance-enhancing drugs then a lot of what we saw doesn’t matter. And until we know for sure, none of it matters.
Domste rematch tot nu toequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dana White: Anderson Silva to Receive Middleweight Title Shot with Win Over Nick Diaz
Ik zou het leuk vinden als ze hem ook opbouwen tot 3-0 in UFC ofzo en dan een feud beginnen met Connor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hebben ze weer een story achter de hand als Conor geen tegenstander heeft, makkelijke win voor Conor en gewoon genoeg hype.
Jij steunt die organisatiequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Domste rematch tot nu toe
Weidman vs. Silva 3
Fight Passquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij steunt die organisatietickets kopen
fanshit bijwonen
Ironisch welquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef Hooidraad het volgende:
Wil Andy zelf wel een derde partij tegen Weidman? Vóór de rematch zag hij er al wat angstig uit en tijdens de partij kreeg hij veel meer klappen dan tijdens de eerste. En dan breekt hij zijn been ook nog. Ik denk dat hij mentaal al verloren heeft voordat hij voor de derde keer de kooi in stapt met Weidman.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij steunt die organisatietickets kopen
fanshit bijwonen
Wordt tijd dat Dana in rehab gaat, heeft het meer nodig dan Jones.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Chael knew! Tijdens de weigh ins tegen Bones
http://forums.sherdog.com/forums/f2/chael-knew-too-2908269/
#illoeminadi!
Dat is eigenlijk de reden dat ik een beetje klaar ben met de sportquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien verwachten wij teveel.. dat ze een legit sport willen worden.. maar het is gewoon voor de just bleed rednecks gemaakt die elke hype geloven.
quote:Chidi Njokuani methodically dissected Gilbert Smith in the Resurrection Fighting Alliance 22 headliner, but it was something of a bittersweet triumph for 26-year-old Las Vegas resident.
While “Chidi Bang Bang” captured a unanimous verdict (49-46, 49-46, 49-46) over Smith at the Broadmoor World Arena in Colorado Springs, Colo., on Friday night, he will not be taking the promotion’s welterweight strap home with him. Njokuani missed weight on Thursday, and as a result, only Smith was eligible for the vacant title.
Fan van The walking dead of zoiets ??quote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Tazmaniac het volgende:
King Barao heeft een nieuw plaatje
[ afbeelding ]
Woowquote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Whut?!quote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, hoe moeilijk is het om een fatsoenlijke tattoo artist te vindenquote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even dat hij een tumor hadquote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Mèn, the feelsquote:(...)
"That kid made me live my life with a purpose and made me fight with a purpose," he says, just days after the moment. "Just watching Maddux fight for his life for the last three-and-a-half years -- and not only him, but his family, his mom and dad, they’re all very strong people as well. He inherited that. And he’s very optimistic at a young age. Maddux definitely gave me perspective; I am living and fighting with a purpose."
(...)
http://www.mmafighting.co(...)ry-shared-fulfilment
In Boston en Ireland is er maar 1 headlinerquote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
Niemand durft tegen Uriah Hall, de Cummins van de middleweight.
Costas Philippou was expected to face Uriah Hall at the event. However, Philippou was forced out of the bout due to injury. He was replaced by Strikeforce veteran Louis Taylor. On January 11, it was announced that Taylor pulled out of the fight due to a pulled muscle in his back and had his contract terminated as result.
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_McGregor_vs._Siver
Ook vreemd dat Cerrone vs Henderson geen headliner is.
twitter:
ik snap het niet hoor, diego heeft nog nooit op 145 gevochten en de UFC laat Conor nooit buiten zijn klasse vechten, diego moet dit toch gewoon snappen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Meanwhile somewhere in Mexico[ afbeelding ]twitter:
The Choir Boy steps up!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
Niemand durft tegen Uriah Hall, de Cummins van de middleweight.
Costas Philippou was expected to face Uriah Hall at the event. However, Philippou was forced out of the bout due to injury. He was replaced by Strikeforce veteran Louis Taylor. On January 11, it was announced that Taylor pulled out of the fight due to a pulled muscle in his back and had his contract terminated as result.
Cerrone vs Henderson verkoopt niet beter in Boston?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
In Boston en Ireland is er maar 1 headliner
Stallings, 12-6-1NC. Spannend.quote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Cerrone vs Henderson verkoopt niet beter in Boston?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef n00cL30n het volgende:
Just Bleed?ik heb beide nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maak je gewoon een wordpress accountje op de TUP site aan.quote:
Waar is de registratie knop?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een wordpress accountje op de TUP site aan.
Zag het ja! Heb gelijk 10¤ ingezet.quote:
quote:
Moet niet al te moeilijk zijn voor AS.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog van Nick zien te winnen.
Foutje, maar zou nu goed moeten zijn.quote:
Ik heb geen e-mail ontvangen met wachtwoord dus ik kan niet inloggen, ook als ik mijn e-mailadres intik om het wachtwoord te resetten ontvang ik niks. Moet ik meer geduld hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef n00cL30n het volgende:
Welkom Hooidraad!
Net het eerste event erin geklopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:01 schreef THEFXR het volgende:
Uhm.. vaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat Johnny hier mee akkoord gaat
Verder vind ik het voor de titel leuker/beter omdat ik niet (en denk heel weinig mensen) zat te wachten op nog een keer lawler vs hendricks.. Maar het is raar.
Dana:quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Al zie ik ook wel een come back van GSP (tegen Lawler), krijgt Rory nooit meer zijn title shot
Rory who?quote:"Kelvin Gastulem could be in line for a shot a the title with a win over Tyron Woodley"
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Liever te vroeg dan te laat, ouwe!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef THEFXR het volgende:
wel vroeg voor picks aangezien het event pas maandagnacht is.
Ik heb allang picks geplaatst man, blijf gewoon bij Hall en Henderson.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:06 schreef Nober het volgende:
Norman Parke vs Gleison Tibau
Uriah Hall vs Louis Taylor
Benson Henderson vs Eddie Alvarez
Conor McGregor vs Denis Siver
Jezusquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:37 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind die lijstjes met picks altijd zo vermoeiend hier
Was benieuwd of je nog wilde updaten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 02:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb allang picks geplaatst man, blijf gewoon bij Hall en Henderson.
Ja ok, hij loopt gewoon te fucken met iedereen, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nadat hij Dennis Siver een nazi noemde viel het me steeds vaker op dat het echt een enorme domme lul is
Doe dan eens mee, je hebt alleen UFC 182 gemist...quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:37 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind die lijstjes met picks altijd zo vermoeiend hier
Picks zijn doorgegeven via de picks-sitequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe dan eens mee, je hebt alleen UFC 182 gemist...
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Paxlie het volgende:
Ik hoop echt dat McGregor wint en dan niet om het feit dat ik hem awesome vind (ook al vind ik dat wel).
Als je de embedded blog kijkt zie je gewoon hoe hij ervoor kan zorgen dat mma nog veel meer mainstream gaat worden. Hij heeft iets wat maar heeeeeeeel weinig mensen hebben en je wilt gewoon naar hem kijken. Hij claimt de aandacht gewoon. Zo makkelijk als hij omgaat met de grote mediabedrijven. Hoe hij met fans praat, hoe hij uberhaupt omgaat met alle aandacht.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Picks zijn doorgegeven via de picks-site
Het is ook wel een interessante matchup.. Diaz die je 'smoothered', waar Anderson geen ervaring mee heeft. Anderson die terug komt van een zware blessure, legkicks hebben veel effect tegen een Diaz maarja zit er angst? Diaz heeft een goede chin, diaz heeft cardio for days, diaz is niet bang om op zijn rug te liggen, anderson op leeftijd, anderson de betere kickboxerquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben toch ergens wel erg benieuwd naar het gevecht tussen Diaz en Silva.
Allebei uniek op hun eigen manier, en ik kan voor beiden wel empathie opbrengen.
quote:
Dat we dit jaar weer lekker verder gaan met de ene na de andere afzegging voor mooie fights. Nu is 184 gewoon een kutcard.quote:
The bout will be left intact and moved to a later date.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat we dit jaar weer lekker verder gaan met de ene na de andere afzegging voor mooie fights. Nu is 184 gewoon een kutcard.
You trolling?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Kerftminister het volgende:
Krijg je dus dit:
Word ik niet vrolijk van hoor.
Middleweight Chris Weidman (c) vs. Vitor Belfort
Women's Bantamweight Ronda Rousey (c) vs. Cat Zingano
Welterweight Jake Ellenberger vs. Josh Koscheck
Women's Bantamweight Raquel Pennington vs. Holly Holm
Lightweight Tony Ferguson vs. Yancy Medeiros
Geweldig inderdaadquote:
Juist niet. Maar van cowboy en bendo kan ik het wel heben.quote:
Siver? Really??quote:Op zondag 18 januari 2015 12:04 schreef THEFXR het volgende:
Conor McGregor vs. Dennis Siver
Donald Cerrone vs. Benson Henderson
Uriah Hall vs. Ron Stallings
Norman Parke vs. Gleison Tibau
Dit ja. Cockyness is zijn downfall.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat zijn grootste gevaar onderschatting is.
Zeg, ik ben aan het ontbijten hoorquote:Op zondag 18 januari 2015 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
TeringDie Mickey Rourke ziet er fucked up uit in de embedded ep5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gast is ook 65 jaar, dus wat verwacht je, dat hij eeuwig 30 blijft?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ik dacht niemand gaat toch kijken maandagnacht.quote:
Ik vind het, voor zijn leeftijd, nog heel erg meevallen eigenlijk. Ik ken weinig mannen van 65 die zo in shape zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verwacht bij de eerste 2 potten geen partij van de underdog, al hoop ik op iets anders. Helemaal Belfort zie ik graag winnen. Koscheck is al 89 die kan beter met pensioen gaan. Misschien discrimineer ik een beetje maar vrouwenfights zijn 9 vd 10 keer niet boeiend. En die onderste lijkt me echt zo'n decision fight tussen twee mannen die wel graag willen maar niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
You trolling?
Had een betere card kunnen zijn, maar dit is een hele mooi main card hoor!
Belfort is a loose canon, je weet gewoon totaal niet hoe hij voor de dag gaat komen
en dat maakt hem een leipe Loetje! Een zéér gevaarlijke tegenstander voor Weidman.
Rousey krijgt weer eens een echte tegenstander in Zingano die haar #1 contender spot
meer dan waar maakt.
Holly Holm maakt haar UFC dubuut, waar ik ontzettend naar uitkijk. Tegen Pennington is het echt de perfecte first fight. Dat wordt voor haar echt niet gemakkelijk. Ben echt zéér benieuwd waar Holm staat in de divisie.
Ellenberger vs. Koscheck is een beetje lame, maar een laatste strohalm voor Kos en een kat in het nauw maakt rare sprongen!!
Ferguson vs, Yancy kan leuk worden, maar is ook niet meer dan dat.. een redelijk leuke match-up.
vrouwenfights zijn juist wel meestal boeiend, geen illegale moves, gaan liever strijdend ten onder dan dat ze opgeven, door hun tegenstander een RNC te geven.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verwacht bij de eerste 2 potten geen partij van de underdog, al hoop ik op iets anders. Helemaal Belfort zie ik graag winnen. Koscheck is al 89 die kan beter met pensioen gaan. Misschien discrimineer ik een beetje maar vrouwenfights zijn 9 vd 10 keer niet boeiend. En die onderste lijkt me echt zo'n decision fight tussen twee mannen die wel graag willen maar niet kunnen.
Als je dat vergelijkt met de oorspronkelijke card, ben ik behoorlijk teleurgesteld opeens.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Conor wordt flink gepushed tijdens Packers vs. Seahwaks game!
"The Irish Mohammed Ali is fighting tonight"
En Siver is de Duitse Klitschko?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Conor wordt flink gepushed tijdens Packers vs. Seahwaks game!
"The Irish Mohammed Ali is fighting tonight"
Hij weet natuurlijk ook wel dat hij op lightweight geen kans maakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:25 schreef Itisbangin het volgende:
Oef die weight cut heeft hem niet veel plezier gebracht.
godver, hij is nog maar 26, ziet er uit als 35. zeker drugs gebruikt?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel ziet er slecht uit![]()
Leg hem naast een vuilniscontainer en je denkt dat het een junkie zwerver isquote:Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, hij is nog maar 26, ziet er uit als 35. zeker drugs gebruikt?
Hij lijkt sowieso wat afwezig....quote:Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, hij is nog maar 26, ziet er uit als 35. zeker drugs gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha wat een baas, die Aldo. McGregor maakt ook geen schijn van kans imo. Alleen de hype brengt hem dit gevecht.quote:
Viel toch wel mee?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het viel me vooral op hoe Connor 2 of 3 keer eventjes neer ging na de lowkicks van Siver... ben benieuwd wat de lowkicks van Aldo teweeg kunnen brengen. Voor de rest was Siver, zoals verwacht, gewoon kanonnenvoer.
Dat van Bendo was een behoorlijke robbery imo.
Robbery is inderdaad overdreven, maar ik had wel het gevoel dat Benson de gehele partij de controle had, zowel offensief als defensief (ondanks dat Cowboy continu naar voren kwam)... veel variatie ook, was fijn om hem weer zo te zien vechten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?
Maar ik vond ook dat Cerrone hun eerste gevecht 48-47 had moeten winnen. Diepe subs moeten meer punten opleveren dan takedowns waarna je in een sub terecht komt en waar je verder niets mee doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit event waren er 5 dagwinnaars:
• Paxlie (via Just Bleed)
• splackavellie02
• J--star
• Bartol
• n00cL30n
[ Bericht 20% gewijzigd door n00cL30n op 19-01-2015 21:35:28 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
ik mis iemandquote:
Correctie, je hebt zelfs een speciale vermelding.quote:
Ik had ronde 1 10-10, ronde 2 Cerrone, ronde 3 Bendo.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had Bendo toch echt als winner overigens
Ik had Dee vastgepakt, beetje provoceren. What I do is fact dit dat.quote:
Ik zie Paxlie niet in de stand.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:04 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit event waren er 5 dagwinnaars:
• Paxlie (via Just Bleed)
• splackavellie02
• J--star
• Bartol
• n00cL30n
Ook weer rechtgetrokken, thanks!quote:
Relax bruh!quote:
Ik zie liever Aldo vs Edgar, maar ja McGregor is de hype en versloeg de nummer 5 en 10 dus nu p4p nummer 1 contender in de wereld.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik neig toch sterk naar Aldo op dit moment, die het als een baas nam toen Conor uit de Octagon sprong
lunnen het geen nul scores zijn?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:04 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt, Paxlie staat nog niet in de stand. (Wel op Just Bleed)
Hij heeft 182 gemist. Zit al sinds de laatste paar dagen te denken wat ik met dit soort dingen aankan.
Ik heb namelijk wel een casual count aangemaakt, die dit zou moeten counteren, maar ben er nog niet helemaal uit.
Wat een wond he?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Overigens was die stoppage volkomen terecht, alleen niet geheel duidelijk in beeld gebracht hoe erg het was.
[ afbeelding ]
Jups, done... Beetje vaag... Maarja...quote:
quote:
Ah niks gezegd dan. Ik vond het al opmerkelijkquote:
Jups, same here... Formule wilde niet helemaal meewerken.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ah niks gezegd dan. Ik vond het al opmerkelijk
Wow net een vagina.quote:
Dat komt omdat Aldo ook weet dat ie hem kapot leg kicktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat kleine meisje die Jose probeerde te beschermen
Staat hem wel te prijzen hoe kalm hij er mee om ging, totaal geen zorgen niets.
Hoe leuk het ook was om Aldo zo rustig te zien, 95% kans dat het scripted is. Waarom zit de vriendin en het zusje van Conor naast Aldo?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat kleine meisje die Jose probeerde te beschermen
Staat hem wel te prijzen hoe kalm hij er mee om ging, totaal geen zorgen niets.
quote:
Het hele stijltje alleen al.. de kleuren, manier van filmen..quote:
Soort van Oprah move...quote:
too old, but ufc is desparatequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Tazmaniac het volgende:
A little bird told me something just now..
Schijnbaar had hij meerdere ontmoetingen met Coker gehad.. toen kreeg ome Dana er wind vanquote:
was hetzelfde met Gina maar het bleef stil bij Ome danaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Schijnbaar had hij meerdere ontmoetingen met Coker gehad.. toen kreeg ome Dana er wind van
en het schijnt zo goed als rond te zijn!
Cro Cop vs. Struve, make it happen!
Ze zijn blijkbaar doodsbang voor Bellator ondanks dat ze qua roster niet eens in de buurt komen van de UFC. De UFC laat zich echt kennen in deze vind ik.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Main picks maak je of hier, of op Just Bleed.quote:
Moet wel een enorm bedrag zijn geweest, denk niet dat Crocop voor slechts 20.000~50.000 dollar meer voor UFC kiest terwijl de Bellator deal al 99% rond was.twitter:johnjoeoregan twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 19:38:00Bellator wanted CroCop and had a deal 99 per cent done when UFC heard about it and stepped in with big $$$ just to keep him from Bellator reageer retweet
Ik ga mee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
Akira Corassani - Sam Sicilia
Phil Davis - Ryan Bader
Dan Henderson - Gegard Mousasi
Alexander Gustafsson - Anthony Johnson
Niet meer op Just Bleed?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:20 schreef Paxlie het volgende:
Akira Corassani - Sam Sicilia
Phil Davis - Ryan Bader
Dan Henderson - Gegard Mousasi
Alexander Gustafsson - Anthony Johnson
Masvidal wint.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Bensons Henderson vs. Jorge Masividal @ Fight Night 63, Bobby Green out.
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Remind me never to bet on Benson again.
Wat een fucking mongol, je zag na de takedown van Cerrone al dat hij de fight zou verliezen.
Elke keer hetzelfde, hij vecht een beetje zijn eigen stijl zonder punten te scoren en dan ook
nog raar opkijken als de ander de W krijgt.
quote:Sheldon Silver, New York Assembly Speaker, Took Millions in Graft, U.S. Says. Following Arrest, New York Speaker Sheldon Silver Should Step Down
Ik snap het niet. Wat is de aanklacht?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Sheldon Silver arrested
[..]
[ afbeelding ]
Sheldon Silver Arrested, Accused of taking $4M in Bribes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is de aanklacht?
En dat mag niet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sheldon Silver Arrested, Accused of taking $4M in Bribes.
quote:
Ken haar niet hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:27 schreef n00cL30n het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zicht hekelt aan de vrouw van Bader?
Post je lekkere wijven op je twitter?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik had 23 volgers op Twitter.
Sinds een paar minuten geleden heb ik er 24
[ afbeelding ]
Why the fuck volgt hij mij![]()
![]()
Ik doe niets met Twitter behalve wat pro-gamers volgen en wat giveaways retweetenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post je lekkere wijven op je twitter?
Nog nooit gezien totdat ik net ging googlen dus nee geen last van of hekel aan. Waar zie jij haar?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:27 schreef n00cL30n het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zicht hekelt aan de vrouw van Bader?
Ik heb wel eens een reactie gehad van Bas Rutten, Errol Zimmerman, Dustin Jacoby en Wayne Barrett. En een retweet van Thom Harinck, Derek Brunson en Bas Boon. Ik ben dus best wel beroemd en heb connecties. Misschien kan ik wel wat regelen hier en daar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik had 23 volgers op Twitter.
Sinds een paar minuten geleden heb ik er 24
[ afbeelding ]
Why the fuck volgt hij mij![]()
![]()
Ik ben ooit geretweet door Jon Jones en heb Sean McCorkle eens getrolld. Twitterfamequote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog nooit gezien totdat ik net ging googlen dus nee geen last van of hekel aan. Waar zie jij haar?
[..]
Ik heb wel eens een reactie gehad van Bas Rutten, Errol Zimmerman, Dustin Jacoby en Wayne Barrett. En een retweet van Thom Harinck, Derek Brunson en Bas Boon. Ik ben dus best wel beroemd en heb connecties. Misschien kan ik wel wat regelen hier en daar.
doe mij maar de dochter van bassiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog nooit gezien totdat ik net ging googlen dus nee geen last van of hekel aan. Waar zie jij haar?
[..]
Ik heb wel eens een reactie gehad van Bas Rutten, Errol Zimmerman, Dustin Jacoby en Wayne Barrett. En een retweet van Thom Harinck, Derek Brunson en Bas Boon. Ik ben dus best wel beroemd en heb connecties. Misschien kan ik wel wat regelen hier en daar.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:19 schreef roepdeman het volgende:
We moeten iets gaan doen met die predictions vind ik. Ik ben best benieuwd wie er na een maandje events e meeste matches goed heeft geraden en zich The Ultimate Predictor mag noemen
Kan het niet vinden op hun facebookpagina aangezien ze het niet hebben ingevuld. Die Sabine is wel Dog Walker/Sitter.quote:
Maar dat is al een aantal jaar geleden geweest of niet? En welke dochter, hij schijnt er drie te hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:44 schreef Paxlie het volgende:
Ha, ik heb langdurig gesproken met Bas Rutten over Brock Lesnar vs Shane Carwin.
Zijn dochter was trouwens verrassend goed op de hoogte van mma
Tot zover mijn internetpenis
Nee, dat was vorige week. De rematch van Brock en Shane is over 4 weken in Ierland.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan het niet vinden op hun facebookpagina aangezien ze het niet hebben ingevuld. Die Sabine is wel Dog Walker/Sitter.
[..]
Maar dat is al een aantal jaar geleden geweest of niet? En welke dochter, hij schijnt er drie te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |