SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha wat een baas, die Aldo. McGregor maakt ook geen schijn van kans imo. Alleen de hype brengt hem dit gevecht.quote:
Viel toch wel mee?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het viel me vooral op hoe Connor 2 of 3 keer eventjes neer ging na de lowkicks van Siver... ben benieuwd wat de lowkicks van Aldo teweeg kunnen brengen. Voor de rest was Siver, zoals verwacht, gewoon kanonnenvoer.
Dat van Bendo was een behoorlijke robbery imo.
Robbery is inderdaad overdreven, maar ik had wel het gevoel dat Benson de gehele partij de controle had, zowel offensief als defensief (ondanks dat Cowboy continu naar voren kwam)... veel variatie ook, was fijn om hem weer zo te zien vechten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?
Maar ik vond ook dat Cerrone hun eerste gevecht 48-47 had moeten winnen. Diepe subs moeten meer punten opleveren dan takedowns waarna je in een sub terecht komt en waar je verder niets mee doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit event waren er 5 dagwinnaars:
• Paxlie (via Just Bleed)
• splackavellie02
• J--star
• Bartol
• n00cL30n
[ Bericht 20% gewijzigd door n00cL30n op 19-01-2015 21:35:28 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
ik mis iemandquote:
Correctie, je hebt zelfs een speciale vermelding.quote:
Ik had ronde 1 10-10, ronde 2 Cerrone, ronde 3 Bendo.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had Bendo toch echt als winner overigens
Ik had Dee vastgepakt, beetje provoceren. What I do is fact dit dat.quote:
Ik zie Paxlie niet in de stand.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:04 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit event waren er 5 dagwinnaars:
• Paxlie (via Just Bleed)
• splackavellie02
• J--star
• Bartol
• n00cL30n
Ook weer rechtgetrokken, thanks!quote:
Relax bruh!quote:
Ik zie liever Aldo vs Edgar, maar ja McGregor is de hype en versloeg de nummer 5 en 10 dus nu p4p nummer 1 contender in de wereld.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik neig toch sterk naar Aldo op dit moment, die het als een baas nam toen Conor uit de Octagon sprong
lunnen het geen nul scores zijn?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:04 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt, Paxlie staat nog niet in de stand. (Wel op Just Bleed)
Hij heeft 182 gemist. Zit al sinds de laatste paar dagen te denken wat ik met dit soort dingen aankan.
Ik heb namelijk wel een casual count aangemaakt, die dit zou moeten counteren, maar ben er nog niet helemaal uit.
Wat een wond he?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Overigens was die stoppage volkomen terecht, alleen niet geheel duidelijk in beeld gebracht hoe erg het was.
[ afbeelding ]
Jups, done... Beetje vaag... Maarja...quote:
quote:
Ah niks gezegd dan. Ik vond het al opmerkelijkquote:
Jups, same here... Formule wilde niet helemaal meewerken.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ah niks gezegd dan. Ik vond het al opmerkelijk
Wow net een vagina.quote:
Dat komt omdat Aldo ook weet dat ie hem kapot leg kicktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat kleine meisje die Jose probeerde te beschermen
Staat hem wel te prijzen hoe kalm hij er mee om ging, totaal geen zorgen niets.
Hoe leuk het ook was om Aldo zo rustig te zien, 95% kans dat het scripted is. Waarom zit de vriendin en het zusje van Conor naast Aldo?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat kleine meisje die Jose probeerde te beschermen
Staat hem wel te prijzen hoe kalm hij er mee om ging, totaal geen zorgen niets.
quote:
Het hele stijltje alleen al.. de kleuren, manier van filmen..quote:
Soort van Oprah move...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |