SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha wat een baas, die Aldo. McGregor maakt ook geen schijn van kans imo. Alleen de hype brengt hem dit gevecht.quote:
Viel toch wel mee?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het viel me vooral op hoe Connor 2 of 3 keer eventjes neer ging na de lowkicks van Siver... ben benieuwd wat de lowkicks van Aldo teweeg kunnen brengen. Voor de rest was Siver, zoals verwacht, gewoon kanonnenvoer.
Dat van Bendo was een behoorlijke robbery imo.
Robbery is inderdaad overdreven, maar ik had wel het gevoel dat Benson de gehele partij de controle had, zowel offensief als defensief (ondanks dat Cowboy continu naar voren kwam)... veel variatie ook, was fijn om hem weer zo te zien vechten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?
Maar ik vond ook dat Cerrone hun eerste gevecht 48-47 had moeten winnen. Diepe subs moeten meer punten opleveren dan takedowns waarna je in een sub terecht komt en waar je verder niets mee doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit event waren er 5 dagwinnaars:
• Paxlie (via Just Bleed)
• splackavellie02
• J--star
• Bartol
• n00cL30n
[ Bericht 20% gewijzigd door n00cL30n op 19-01-2015 21:35:28 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
ik mis iemandquote:
Correctie, je hebt zelfs een speciale vermelding.quote:
Ik had ronde 1 10-10, ronde 2 Cerrone, ronde 3 Bendo.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had Bendo toch echt als winner overigens
Ik had Dee vastgepakt, beetje provoceren. What I do is fact dit dat.quote:
Ik zie Paxlie niet in de stand.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:04 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit event waren er 5 dagwinnaars:
• Paxlie (via Just Bleed)
• splackavellie02
• J--star
• Bartol
• n00cL30n
Ook weer rechtgetrokken, thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |