Sheldon Silver Arrested, Accused of taking $4M in Bribes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is de aanklacht?
En dat mag niet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sheldon Silver Arrested, Accused of taking $4M in Bribes.
quote:
Ken haar niet hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:27 schreef n00cL30n het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zicht hekelt aan de vrouw van Bader?
Post je lekkere wijven op je twitter?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik had 23 volgers op Twitter.
Sinds een paar minuten geleden heb ik er 24
[ afbeelding ]
Why the fuck volgt hij mij![]()
![]()
Ik doe niets met Twitter behalve wat pro-gamers volgen en wat giveaways retweetenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post je lekkere wijven op je twitter?
Nog nooit gezien totdat ik net ging googlen dus nee geen last van of hekel aan. Waar zie jij haar?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:27 schreef n00cL30n het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zicht hekelt aan de vrouw van Bader?
Ik heb wel eens een reactie gehad van Bas Rutten, Errol Zimmerman, Dustin Jacoby en Wayne Barrett. En een retweet van Thom Harinck, Derek Brunson en Bas Boon. Ik ben dus best wel beroemd en heb connecties. Misschien kan ik wel wat regelen hier en daar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik had 23 volgers op Twitter.
Sinds een paar minuten geleden heb ik er 24
[ afbeelding ]
Why the fuck volgt hij mij![]()
![]()
Ik ben ooit geretweet door Jon Jones en heb Sean McCorkle eens getrolld. Twitterfamequote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog nooit gezien totdat ik net ging googlen dus nee geen last van of hekel aan. Waar zie jij haar?
[..]
Ik heb wel eens een reactie gehad van Bas Rutten, Errol Zimmerman, Dustin Jacoby en Wayne Barrett. En een retweet van Thom Harinck, Derek Brunson en Bas Boon. Ik ben dus best wel beroemd en heb connecties. Misschien kan ik wel wat regelen hier en daar.
doe mij maar de dochter van bassiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog nooit gezien totdat ik net ging googlen dus nee geen last van of hekel aan. Waar zie jij haar?
[..]
Ik heb wel eens een reactie gehad van Bas Rutten, Errol Zimmerman, Dustin Jacoby en Wayne Barrett. En een retweet van Thom Harinck, Derek Brunson en Bas Boon. Ik ben dus best wel beroemd en heb connecties. Misschien kan ik wel wat regelen hier en daar.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:19 schreef roepdeman het volgende:
We moeten iets gaan doen met die predictions vind ik. Ik ben best benieuwd wie er na een maandje events e meeste matches goed heeft geraden en zich The Ultimate Predictor mag noemen
Kan het niet vinden op hun facebookpagina aangezien ze het niet hebben ingevuld. Die Sabine is wel Dog Walker/Sitter.quote:
Maar dat is al een aantal jaar geleden geweest of niet? En welke dochter, hij schijnt er drie te hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:44 schreef Paxlie het volgende:
Ha, ik heb langdurig gesproken met Bas Rutten over Brock Lesnar vs Shane Carwin.
Zijn dochter was trouwens verrassend goed op de hoogte van mma
Tot zover mijn internetpenis
Nee, dat was vorige week. De rematch van Brock en Shane is over 4 weken in Ierland.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan het niet vinden op hun facebookpagina aangezien ze het niet hebben ingevuld. Die Sabine is wel Dog Walker/Sitter.
[..]
Maar dat is al een aantal jaar geleden geweest of niet? En welke dochter, hij schijnt er drie te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |