Jij verwacht goede televisie van RTL Boulevard?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
De aanslag niet als eerste noemen. Rtl Boulevard.
Dan klopt je bewering niet, want juist die mensen waren er ook al na 11 september. Alle Nederlanders die in Nederland aanslagen pleegden was allemaal na die tijd. Dat deed je af als geschiedenis, dus iets klopt er niet in je verhaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb het een paar posts hierboven nog benoemd. IS/AQ-sympathisanten waarvan er duizenden in dit land zijn volgens de aivd.Moet ik dit echt iedere post zo gaan benoemen? Is er iets mis met je geheugen of ben je gewoon aan het trollen?
Je bedoelt moslimfundamentalisten. Subtiel verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.
Yup. En daar zijn alle kansen ook toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.
Is RTL Boulevard niet vooral entertainment nieuws?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
Eerste onderwerp behandeldquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
Het is geen gelovige.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Je kent geen moslims he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.
Waar kan je dit zien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Je weet dat de missie van dergelijke gasten is om de gehele wereld te onderwerpen aan de islam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef the85mc het volgende:
Wat een mongolen. Ik snap het ook oprecht niet. Als je het Westen nou helemaal zo kut vindt, dan vertrek je toch. Die vrijheid heb je hier gewoon in tegenstelling tot sommige andere regimes.
Free French Armyquote:
Hmmn weet ik niet, Heb het idee dat moslims zich sowieso meer voelen dan niet gelovigen merk je ook wel aan de omgang in bijvoorbeeld de supermarkt ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt moslimfundamentalisten. Subtiel verschil.
Er zijn nogal wat moslims met lange tenen als het gaat om hun geloof en profeet. Pechtold lokt zo min of meer uit mensen te beledigen. Actie en reactie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat lokt hij hiermee uit dan? Jij weet nu al dat de cartoons de hoofdoorzaak waren van dit hele voorval? Jij hebt de daders al gesproken?
Ze behandelen ook crime zaken. Daar valt dit wel onder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is RTL Boulevard niet vooral entertainment nieuws?
Moet van God idd, aldus willekeurige baardaap geestelijke.quote:
Nee, dat zijn asociale kutpubertjes, die voelen zich altijd beter dan anderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn weet ik niet, Heb het idee dat moslims zich sowieso meer voelen dan niet gelovigen merk je ook wel aan de omgang in bijvoorbeeld de supermarkt ofzo.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn weet ik niet, Heb het idee dat moslims zich sowieso meer voelen dan niet gelovigen merk je ook wel aan de omgang in bijvoorbeeld de supermarkt ofzo.
Hoe ervaren ze jou? Misschien wel net zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat allemaal om een satire?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Nibb-it het volgende:
De twaalf slachtoffers, volgens le Monde: acht journalisten (Cabu, Charb, Tignous, Wolinski, Bernard Maris en drie niet nader genoemden), twee politieagenten, een redacteur (Michel Renaud) en een receptionist.
Er zijn elf (zwaar)gewonden, waaronder journalist Philippe Lançon en twee politieagenten.
Als je die video goed kijkt, dan lijkt het er op dat hij hem mist en dus niet door zijn hoofd schiet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
De omgang in de supermarkt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of gewoon op straat in de koopgoot ,quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat een treurnis dit.
De plaatselijke buurtsuper als referentiekader.Held.
Tsja, bizarre reacties van mensen die alle moslims over één kam scherenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, de alle moslims willen niet-moslims dood sfeer is weer flink aanwezig. Ik kom wel weer terug als we fatsoenlijk kunnen discussiëren.
Rot op zeg mongoolquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat moslims met lange tenen als het gaat om hun geloof en profeet. Pechtold lokt zo min of meer uit mensen te beledigen. Actie en reactie.
Ik heb nooit gezegd dat de cartoons de aanleiding zijn. Leg me geen woorden in de mond.
De pen is machtiger dan het zwaard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En dat allemaal om een satire?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moslims leren van jongs af aan dat niet-moslims minder zijn dan varkens, daarvoor toon je geen sympathie.
Komt uit een recente vrijdagpreek van een goed ingeburgerde Nederlandse moskee en is door henzelf vertaald en online gepubliceerd.quote:Oh Allah, laat Uw gebed, vrede en zegeningen over Uw dienaar en boodschapper Mohammed zijn en over zijn familieleden en zijn metgezellen. En zo verder, de choetbah gaat deze week over dat we moeten opletten wie je vrienden zijn en met wie je omgaat. Het is onmogelijk om in je eentje te leven. Overal kom je mensen tegen, zelfs mensen die je liever niet tegen zou komen. Om blij te kunnen zijn, om verdrietig te kunnen zijn, om te leven hebben we anderen nodig. Blijdschap zonder anderen om je heen is anders dan blijdschap als je met vrienden bent. Verdriet kan makkelijker worden als je het kan delen met een goede vriend. Het leven wordt beter met mooie mensen om je heen. Omgaan met andere mensen kan ook nadelen hebben. Als je namelijk met de verkeerde mensen omgaat, dan kan dat jouw gedrag veranderen. In de H. Qur'aan en de soenna staan daarover waarschuwingen. We moeten proberen voor de goede mensen te kiezen en we moeten juist proberen weg te blijven van de slechte mensen. Dat klinkt gemakkelijker dan dat het is; het is niet zomaar te zien of iemand goed of fout is. Het is ook niet zo dat slechte mensen nooit goed doen of dat goede mensen nooit slecht doen. Dat maakt het ingewikkeld. Daarom moet je kijken naar wat je vrienden en de mensen om jou heen aan de islaam doen. Staan jouw vrienden naast jou tijdens het gebed of laten ze jou maar gewoon even je ding doen? Zijn jouw vrienden bezig met geld en dunya, het wereldse, of zitten ze hier nu naast je in de moskee? En, zijn jouw vrienden eigenlijk wel moslim?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De pen is machtiger dan het zwaard.
Wat respectloos om met zo'n usericon de aanslag te rechtvaardigenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, bizarre reacties van mensen die alle moslims over één kam scheren
Je zou ook verwachten dat, als iemand van zo dichtbij met een machinegeweer door het hoofd geschoten wordt, er "meer" te zien zou zijn geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je die video goed kijkt, dan lijkt het er op dat hij hem mist en dus niet door zijn hoofd schiet.
Getuige ook de hulp die ie later heeft gekregen:
[ afbeelding ]
Je hebt ook autochtone kopschoppers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of gewoon op straat in de koopgoot ,
Een paar dagen geleden is er nog een jongen met syndroom van down in elkaar geslagen omdat hij het waagde een Marokkaanse jongen te groeten.
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Caland het volgende:
De agent die op de video door zijn hoofd wordt geschoten is 42 jaar en heet...Ahmed
Allah hakbar
Hij heet Ahmed Allah hakbar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Caland het volgende:
De agent die op de video door zijn hoofd wordt geschoten is 42 jaar en heet...Ahmed
Allah hakbar
Kan je Franse taal?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat respectloos om met zo'n usericon de aanslag te rechtvaardigen
Altijd maar wijzen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt ook autochtone kopschoppers.
Het is helemaal geen feit dat hij hem mist, en dat zou ook niks afdoen aan de koelbloedigheid van de terrorist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je die video goed kijkt, dan lijkt het er op dat hij hem mist en dus niet door zijn hoofd schiet.
[ afbeelding ]
Het blijft RTL Boulevard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
En weer verder NIKKI PLESSEN JAAAA
RTL4
Naar RTL4 kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
RTL Boulevard en roddels,je weetz toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Hmm lekker, snel even kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Als hij door emotie overmand mist natuurlijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is helemaal geen feit dat hij hem mist, en dat zou ook niks afdoen aan de koelbloedigheid van de terrorist.
Het is Boulevardquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Kijk dan cnn, kneus!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Hoi Calimeroquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opvallend dat figuren zo als Ali B nu nergens te bekennen zijn.
Maar wel een grote bek als hij ergens discriminatie kan roepen.
Dat geeft aan dat juist jouw argumenten wat suggereert dat ze een monopoliepositie hebben op kutgedrag niet klopt. Dat is niet terugwijzen, gekkerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Altijd maar wijzen."Maar hunnie ook wel eens!"
Met een dikke plamuurlaag op je kop is iedereen ineens knap.quote:
Dit is geen criminaliteit, maar puur terrorisme.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze behandelen ook crime zaken. Daar valt dit wel onder.
Hoi Soof. Hoe is dat nou, om RTL boulevard op te hebben staan. Voel je je al een minderwaardig mens?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Ik vind die aanslag verschrikkelijk. Maar ik geef niet "de" moslims de schuld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat respectloos om met zo'n usericon de aanslag te rechtvaardigen
Wat een onzin. Jij hebt ervaring met mensen neerschieten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij door emotie overmand mist natuurlijk wel.
Quinsy Gario is al voorbij gekomen en dat vond ik al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwalbert is van alle markten thuis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dit is geen criminaliteit, maar puur terrorisme.
Wat zei die dan, white lives matter more?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Quinsy Gario is al voorbij gekomen en dat vond ik al meer dan genoeg.
logisch nadenkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
want jij weet hoe een headshot van <2 meter eruit ziet? Kansloos ben je.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ergert mij ook vreselijk. Vroeger werd je dan stateloos.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup. En daar zijn alle kansen ook toe.
En als je als jihadist gaat vechten dan raak je je Nederlandse paspoort, verblijfsvergunning etc. Kwijt. Helaas pindakaas.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zei die dan, white lives matter more?
Lees eens goed. Waar zeg ik dat het een feit is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is helemaal geen feit dat hij hem mist, en dat zou ook niks afdoen aan de koelbloedigheid van de terrorist.
Ik heb het idee van niet, en nu?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er was geen aandacht voor een of andere schietpartij in Amerika omdat daar de dader wit was en de slachtoffers zwartquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar dat bepaalde mensen linkse mensen de schuld vanwege de houding tegen islam terwijl deze linkse cartoonisten nu slachtoffer zijn vanwege hun mening over islam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, bizarre reacties van mensen die alle moslims over één kam scheren
Het wachten is op een statement van Brownie en Yes-R.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
BEVEILIG MOSKEE NU!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pfft..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was geen aandacht voor een of andere schietpartij in Amerika omdat daar de dader wit was en de slachtoffers zwart
Noem het ironisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bizar dat bepaalde mensen linkse mensen de schuld vanwege de houding tegen islam terwijl deze linkse cartoonisten nu slachtoffer zijn vanwege hun mening over islam.
leeft hij nog dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rot op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
want jij weet hoe een headshot van <2 meter eruit ziet? Kansloos ben je.
Er zijn altijd moslims die het openlijk afkeuren, maar veel FOK!ers willen dat niet horen, en als ze het horen, dan doen ze het af als leugens...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Franse Islamitische leiders hebben de aanval ernstig afgekeurd. Voor de mensen die vinden dat niemand z'n mond open trekt.
Het gaat erom hoe ze het afkeuren. Is het een volmondig afkeuren en een promotie van vrijheid van meningsuiting of is het plichtmatig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Franse Islamitische leiders hebben de aanval ernstig afgekeurd. Voor de mensen die vinden dat niemand z'n mond open trekt.
Even wachten tot Mustafa Marghadi weer eens een keer ergens geen baco'tje krijgt, dan duiken ze wel weer opquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja-rule is homo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:49 schreef Microtechs het volgende:
Heeft Ja-Rule zich al uitgelaten over deze kwestie?
Heb gehoord dat het wel een moslim is en dat hij dat ook zegt. Maar hoe waar dat is weet ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |