Nee, dat zijn asociale kutpubertjes, die voelen zich altijd beter dan anderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn weet ik niet, Heb het idee dat moslims zich sowieso meer voelen dan niet gelovigen merk je ook wel aan de omgang in bijvoorbeeld de supermarkt ofzo.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn weet ik niet, Heb het idee dat moslims zich sowieso meer voelen dan niet gelovigen merk je ook wel aan de omgang in bijvoorbeeld de supermarkt ofzo.
Hoe ervaren ze jou? Misschien wel net zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat allemaal om een satire?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Nibb-it het volgende:
De twaalf slachtoffers, volgens le Monde: acht journalisten (Cabu, Charb, Tignous, Wolinski, Bernard Maris en drie niet nader genoemden), twee politieagenten, een redacteur (Michel Renaud) en een receptionist.
Er zijn elf (zwaar)gewonden, waaronder journalist Philippe Lançon en twee politieagenten.
Als je die video goed kijkt, dan lijkt het er op dat hij hem mist en dus niet door zijn hoofd schiet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
De omgang in de supermarkt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of gewoon op straat in de koopgoot ,quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat een treurnis dit.
De plaatselijke buurtsuper als referentiekader.Held.
Tsja, bizarre reacties van mensen die alle moslims over één kam scherenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, de alle moslims willen niet-moslims dood sfeer is weer flink aanwezig. Ik kom wel weer terug als we fatsoenlijk kunnen discussiëren.
Rot op zeg mongoolquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat moslims met lange tenen als het gaat om hun geloof en profeet. Pechtold lokt zo min of meer uit mensen te beledigen. Actie en reactie.
Ik heb nooit gezegd dat de cartoons de aanleiding zijn. Leg me geen woorden in de mond.
De pen is machtiger dan het zwaard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En dat allemaal om een satire?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moslims leren van jongs af aan dat niet-moslims minder zijn dan varkens, daarvoor toon je geen sympathie.
Komt uit een recente vrijdagpreek van een goed ingeburgerde Nederlandse moskee en is door henzelf vertaald en online gepubliceerd.quote:Oh Allah, laat Uw gebed, vrede en zegeningen over Uw dienaar en boodschapper Mohammed zijn en over zijn familieleden en zijn metgezellen. En zo verder, de choetbah gaat deze week over dat we moeten opletten wie je vrienden zijn en met wie je omgaat. Het is onmogelijk om in je eentje te leven. Overal kom je mensen tegen, zelfs mensen die je liever niet tegen zou komen. Om blij te kunnen zijn, om verdrietig te kunnen zijn, om te leven hebben we anderen nodig. Blijdschap zonder anderen om je heen is anders dan blijdschap als je met vrienden bent. Verdriet kan makkelijker worden als je het kan delen met een goede vriend. Het leven wordt beter met mooie mensen om je heen. Omgaan met andere mensen kan ook nadelen hebben. Als je namelijk met de verkeerde mensen omgaat, dan kan dat jouw gedrag veranderen. In de H. Qur'aan en de soenna staan daarover waarschuwingen. We moeten proberen voor de goede mensen te kiezen en we moeten juist proberen weg te blijven van de slechte mensen. Dat klinkt gemakkelijker dan dat het is; het is niet zomaar te zien of iemand goed of fout is. Het is ook niet zo dat slechte mensen nooit goed doen of dat goede mensen nooit slecht doen. Dat maakt het ingewikkeld. Daarom moet je kijken naar wat je vrienden en de mensen om jou heen aan de islaam doen. Staan jouw vrienden naast jou tijdens het gebed of laten ze jou maar gewoon even je ding doen? Zijn jouw vrienden bezig met geld en dunya, het wereldse, of zitten ze hier nu naast je in de moskee? En, zijn jouw vrienden eigenlijk wel moslim?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De pen is machtiger dan het zwaard.
Wat respectloos om met zo'n usericon de aanslag te rechtvaardigenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, bizarre reacties van mensen die alle moslims over één kam scheren
Je zou ook verwachten dat, als iemand van zo dichtbij met een machinegeweer door het hoofd geschoten wordt, er "meer" te zien zou zijn geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je die video goed kijkt, dan lijkt het er op dat hij hem mist en dus niet door zijn hoofd schiet.
Getuige ook de hulp die ie later heeft gekregen:
[ afbeelding ]
Je hebt ook autochtone kopschoppers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of gewoon op straat in de koopgoot ,
Een paar dagen geleden is er nog een jongen met syndroom van down in elkaar geslagen omdat hij het waagde een Marokkaanse jongen te groeten.
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Caland het volgende:
De agent die op de video door zijn hoofd wordt geschoten is 42 jaar en heet...Ahmed
Allah hakbar
Hij heet Ahmed Allah hakbar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Caland het volgende:
De agent die op de video door zijn hoofd wordt geschoten is 42 jaar en heet...Ahmed
Allah hakbar
Kan je Franse taal?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat respectloos om met zo'n usericon de aanslag te rechtvaardigen
Altijd maar wijzen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt ook autochtone kopschoppers.
Het is helemaal geen feit dat hij hem mist, en dat zou ook niks afdoen aan de koelbloedigheid van de terrorist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je die video goed kijkt, dan lijkt het er op dat hij hem mist en dus niet door zijn hoofd schiet.
Getuige ook de hulp die ie later heeft gekregen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |