Jij verwacht goede televisie van RTL Boulevard?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
De aanslag niet als eerste noemen. Rtl Boulevard.
Dan klopt je bewering niet, want juist die mensen waren er ook al na 11 september. Alle Nederlanders die in Nederland aanslagen pleegden was allemaal na die tijd. Dat deed je af als geschiedenis, dus iets klopt er niet in je verhaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb het een paar posts hierboven nog benoemd. IS/AQ-sympathisanten waarvan er duizenden in dit land zijn volgens de aivd.Moet ik dit echt iedere post zo gaan benoemen? Is er iets mis met je geheugen of ben je gewoon aan het trollen?
Je bedoelt moslimfundamentalisten. Subtiel verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.
Yup. En daar zijn alle kansen ook toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.
Is RTL Boulevard niet vooral entertainment nieuws?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
Eerste onderwerp behandeldquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
Het is geen gelovige.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Je kent geen moslims he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.
Waar kan je dit zien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Je weet dat de missie van dergelijke gasten is om de gehele wereld te onderwerpen aan de islam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef the85mc het volgende:
Wat een mongolen. Ik snap het ook oprecht niet. Als je het Westen nou helemaal zo kut vindt, dan vertrek je toch. Die vrijheid heb je hier gewoon in tegenstelling tot sommige andere regimes.
Free French Armyquote:
Hmmn weet ik niet, Heb het idee dat moslims zich sowieso meer voelen dan niet gelovigen merk je ook wel aan de omgang in bijvoorbeeld de supermarkt ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt moslimfundamentalisten. Subtiel verschil.
Er zijn nogal wat moslims met lange tenen als het gaat om hun geloof en profeet. Pechtold lokt zo min of meer uit mensen te beledigen. Actie en reactie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat lokt hij hiermee uit dan? Jij weet nu al dat de cartoons de hoofdoorzaak waren van dit hele voorval? Jij hebt de daders al gesproken?
Ze behandelen ook crime zaken. Daar valt dit wel onder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is RTL Boulevard niet vooral entertainment nieuws?
Moet van God idd, aldus willekeurige baardaap geestelijke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |