Topshowquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV / [DWDD #969] De snijtafel doet zo het broekje uit.
Fidan, Prem, Jort en Frits van Exter vanavond bij DWDD
Wat voor grenzen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wat een triest figuur, vrijheid van meningsuiting en satire heeft ook zijn grenzen.
Yi-Long pleit ervoor dat de moslims een huisdier krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Impliciet stel je hier dat moslims bij iedere tegenslag wel eens zouden kunnen radicaliseren..
Heeft iemand de mobilisatieoproepen ergens gezien en tegen wie moeten we vechten volgens Geert want dat paste niet meer in het bericht?quote:Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog.
Ik heb het een paar posts hierboven nog benoemd. IS/AQ-sympathisanten waarvan er duizenden in dit land zijn volgens de aivd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, glashelder. Maar je durft niet echt openlijk te zijn, merk ik.
"Die mensen" "het acute gevaar." Noem dan ook gewoon man en paard, watje.
Ik stel dat iedereen kan radicaliseren. Ik ook. Jij ook. Je moeder ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Impliciet stel je hier dat moslims bij iedere tegenslag wel eens zouden kunnen radicaliseren..
nee. Als je niet tegen satire kunt, dan zou je geinstitutionaliseerd moeten worden. Dan ben je gewoon ongeschikt om in een samenleving te functioneren.quote:
Het leven is eng.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik een eng idee vind is dat dit natuurlijk even goed bij ons kan gebeuren. Op vrijwel elke plaats in Nederland zou dit zo kunnen gebeuren.
Ik denk zelfs dat 3 mannen die zo zwaar bewapend zijn op deze wijze ook makkelijk het parlementsgebouw binnen kunnen komen om de helft van onze volksvertegenwoordiging af te schieten. Om maar een voorbeeld te noemen. 3 mannen met een kalashnikov in een synagoge, kerk of moskee omdat ze de andere kant stom vinden, niet ondenkbaar.
Ik vind het een eng idee
Die kerels laffe honden vinden ze toch nooit. Parijs is zo goed als omringt met kanswijken en bijbehorende bewoners.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Franse geheime dienst zuigt echt stierenballen, er is nog steeds 0,0 bekend.
Dat is natuurlijk iets totaal anders. En hoe is dat relevant voor dit nieuwsbericht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef betyar het volgende:
Triest hoor. Denken dat je alles kan roepen wat je wil.
Doe eens bij je werkgever, eens kijken of hij het ook onder vrijheid van meningsuiting of satire wil plaatsen.
Religiegekkies kunnen niet zelfstandig denken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Tsja, dat is eigenlijk te bizar voor woorden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus een tekening van een sprookjes figuur kan je het leven losten.
Moslims leren van jongs af aan dat niet-moslims minder zijn dan varkens, daarvoor toon je geen sympathie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Unilever moet wel genoeg aandacht krijgen he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
De aanslag als laatste noemen. Rtl Boulevard.
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik stel ook nergens dat je extremisten niet keihard mag aanpakken. Ik zeg alleen dat mijn Turkse buurvrouw van 70 niet aangekeken hoeft te worden op het gedrag van wat extremistische gekken, maar volgens Geertje Wilders is mijn buurvrouw dus net zo extremistisch, want 'er bestaat geen gematigde Islam'...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dat kan ook en veel mensen doet dat ook al maar blijkbaar niet allemaal en die moet je keihard aanpakken en niet de vrije hand geven.
Het zou me niet verbazen als het Syriegangers zijn. Het was toch eigenlijk wel voorspeld dat die ooit eens zouden toeslaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |