Op straf van dood?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
vrijheid van meningsuiting en satire heeft ook zijn grenzen.
Ja, er zal vast wel een debiel tussen zitten. Maar de geschiedenis leert mij dat grote aanslagen in Nederland wel heel vaak door Nederlanders worden gepleegd. Ben je ook zo bang voor autochtonen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Datzelfde had je voor hij naar Syrie vetrok ongetwijfeld van Sultan Berzel uit maastricht gezegd. Het heeft hem er niet van weerhouden 20 mensen de dood in te jagen en een veelvoud ervan te verwonden.![]()
[ afbeelding ]
Sukkelaar.![]()
Als we jihadisten laten terugkomen kunnen we weer zeker van zijn dat dit vaker gebeurt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik een eng idee vind is dat dit natuurlijk even goed bij ons kan gebeuren. Op vrijwel elke plaats in Nederland zou dit zo kunnen gebeuren.
Ik denk zelfs dat 3 mannen die zo zwaar bewapend zijn op deze wijze ook makkelijk het parlementsgebouw binnen kunnen komen om de helft van onze volksvertegenwoordiging af te schieten. Om maar een voorbeeld te noemen. 3 mannen met een kalashnikov in een synagoge, kerk of moskee omdat ze de andere kant stom vinden, niet ondenkbaar.
Ik vind het een eng idee
TV / [DWDD #969] De snijtafel doet zo het broekje uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Zipportal het volgende:
SMS Cartoonist aan naar 4045.
14-18 euro per bericht.
Omdat de daders waarschijnlijk moslim zijn, en dat is zijn hele stokpaardje, dus daarmee scoort hij bij de achterban.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Santello het volgende:
Waarom wil Geert een debat (geldverspilling) over een aanslag in een ander land?
naar ventje ben jequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Zipportal het volgende:
SMS Cartoonist aan naar 4045.
14-18 euro per bericht.
omdat niemand geert serieus neemtquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Santello het volgende:
Waarom wil Geert een debat (geldverspilling) over een aanslag in een ander land?
Misschien iets minder bezig zijn met de geschiedenis en iets meer met het mondiale heden. Lijkt me wat zinniger dan vingerwijzen naar ongenoemde, theoretische, anderen terwijl het acute gevaar duidelijk mag zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, er zal vast wel een debiel tussen zitten. Maar de geschiedenis leert mij dat grote aanslagen in Nederland wel heel vaak door Nederlanders worden gepleegd. Ben je ook zo bang voor autochtonen?
Jort en Prem erbij, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV / [DWDD #969] De snijtafel doet zo het broekje uit.
Fidan, Prem, Jort en Frits van Exter vanavond bij DWDD
Ik kijk nog liever 40 minuten dat filmpje van die doodgeknalde agent achter elkaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV / [DWDD #969] De snijtafel doet zo het broekje uit.
Fidan, Prem, Jort en Frits van Exter vanavond bij DWDD
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als we jihadisten laten terugkomen kunnen we weer zeker van zijn dat dit vaker gebeurt.
Oh please, het threat level in de EU staat al maanden hoog (in de UK "severe: An attack is highly likely" sinds eind augustus) omwille van de bombardementen op ISIS, maar deze aanslag zou gepleegd zijn omdat Mohammed beledigd werd? Zonder die cartoons hadden ze simpelweg een ander doelwit gekozen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:15 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Alles liever dan uit angst voor nieuwe aanslagen en geweld deze malloten laten winnen. Al doden ze honderden mensen, ze hebben pas gewonnen wanneer men te bang is om de tekeningen te tonen.
Fidan gaat weer semi-betrokken doen terwijl ze daar niks interessants over te melden heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jort en Prem erbij, je verwacht het niet.
Ja of het doet zijn werk goed door het e.e.a. geheim te houden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Franse geheime dienst zuigt echt stierenballen, er is nog steeds 0,0 bekend.
Impliciet stel je hier dat moslims bij iedere tegenslag wel eens zouden kunnen radicaliseren..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.
Ja, glashelder. Maar je durft niet echt openlijk te zijn, merk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien iets minder bezig zijn met de geschiedenis en iets meer met het mondiale heden. Lijkt me wat zinniger dan vingerwijzen naar ongenoemde anderen terwijl het acute gevaar duidelijk mag zijn.
Fidan is viesdik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fidan gaat weer semi-betrokken doen terwijl ze daar niks interessants over te melden heeft.
Als ze iets hadden was het al bekend geweest. Die gasten zullen nu al ergens in Spanje oid zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja of het doet zijn werk goed door het e.e.a. geheim te houden?
Dat kan ook en veel mensen doet dat ook al maar blijkbaar niet allemaal en die moet je keihard aanpakken en niet de vrije hand geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.
Dat heeft het niet. Je kunt het met dingen niet eens zijn maar dat betekend niet dat je het moet inperken of verbieden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wat een triest figuur, vrijheid van meningsuiting en satire heeft ook zijn grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |