Sterker nog, als ook maar 1% van de moslims in Nederland de ambitie heeft om ons allemaal af te slachten, dan zouden we dagelijks meerdere aanslagen te verwerken krijgen. Zo moeilijk is dat niet om grote groepen slachtoffers te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En toch worden er in Nederland niet regelmatig plaatsen overhoopgeschoten. Dus ofwel moslims zijn niet zo gevaarlijk, ofwel de AIVD doet z'n werk goed. Hoe dan ook, het is minder erg dan vaak voorgesteld wordt.
Gewoon niet in kerken, synagoges, moskeeën of het parlementsgebouw komen, dan ben je veilig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik een eng idee vind is dat dit natuurlijk even goed bij ons kan gebeuren. Op vrijwel elke plaats in Nederland zou dit zo kunnen gebeuren.
Ik denk zelfs dat 3 mannen die zo zwaar bewapend zijn op deze wijze ook makkelijk het parlementsgebouw binnen kunnen komen om de helft van onze volksvertegenwoordiging af te schieten. Om maar een voorbeeld te noemen. 3 mannen met een kalashnikov in een synagoge, kerk of moskee omdat ze de andere kant stom vinden, niet ondenkbaar.
Ik vind het een eng idee
nou begin met je ui zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Uitlokking of niet, die terroristen proberen ons gewoon het zwijgen op te leggenEn dan zou ik ook gewoon massaal deze cartoons publiceren.
Gewoon blijven fok!ken, altijd veilig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon niet in kerken, synagoges, moskeeën of het parlementsgebouw komen, dan ben je veilig.
Rijp voor de top-10 "meest rake posting 2015" !quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja Pechtolt die lafbek dan. Lekker een journalist de klappen laten opvangen. Waarom post hij zelf die prenten niet op zijn twitter?
Dan heb je concreet materiaal, maar dat is niet altijd zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tweets, SMS verkeer, beeldmateriaal (vaak zijn ze zo stom om oorlogshandelingen op video vast te leggen).
Volgens mij was er 2 maand terug al een Syrie ganger veroordeelt, waarbij het bewijs van een sms bericht en video materiaal kwam.
Nee, doe dan een winkelcentrum. Of koningsdag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon niet in kerken, synagoges, moskeeën of het parlementsgebouw komen, dan ben je veilig.
metros danquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die pubers in de Schilderswijk met die vlaggen van IS?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
IS/AQ-sympathisanten, volgens de AIVD zijn er duizenden in Nederland.
Ser_Ciappelletto's verklaring klinkt erg plausibel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Praat geen onzin. We weten feitelijk nog niets over de daders. Iedereen gaat er vanuit dat het moslimextremisten zijn.
IK OOK.
Ik doe wel achter de schermen nog even onderzoek, en als je dan dit soort zaken tegenkomt, en dit is dus een artikel van een paar dagen geleden, dus niet zojuist neergezet, dan zijn er wel degelijk vraagtekens bij mij, zoals die bij iedereen zouden moeten zijn.
http://www.israelnational(...)/189492#.VK1hpSvF_dw
Ik heb dat artikel niet 2-3 dagen geleden geschreven.
'Uitlokking'quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is gewoon uitlokking. Heeft ie zelf al wat van die cartoons gepost?
Vast niet want dat is niet politiek correct...
Ja, we hadden ze nooit westerse beschaving moeten proberen bij te brengen.quote:
Laat me raden, hij heeft het al opgelost?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef superniger het volgende:
Zo meteen Peter R de Vries bij Boulevard over de aanslagen in Parijs.
Tristan van der V. ging los in een winkelcentrum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op jacht naar zijn tweede Emmy.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laat me raden, hij heeft het al opgelost?
Online aankopen doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Tristan van der V. ging los in een winkelcentrum.
oke grapgig hahah leukquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ser_Ciappelletto's verklaring klinkt erg plausibel.
Ik denk dat ik alle opties nog even open hou, dus ook rekening hou met die van Ser_Ciappelletto.
Gewoon de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geen moslim. Dus dan is het een heel ander verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat was gewoon een beetje kattekwaad, dat was niet ideologisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef superniger het volgende:
[..]
totdat je zon boze man als bezorger krijgt en jouw pakketje omwisselt voor een bom.quote:
Dat mag nu ook wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Le Monde en Libération hebben hun sites ook aangepast.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef superniger het volgende:
Zo meteen Peter R de Vries bij Boulevard over de aanslagen in Parijs.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:07 schreef SuicideErrorist het volgende:
twitter:APechtold twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:25:28Ik hoop dat morgen de beste cartoons van #CharieHebdo pontificaal op alle voorpagina's staan. reageer retweet
Hennie Huisman zag er laatst ook wat zenuwachtig en gefrustreerd uit....quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef luxerobots het volgende:
Ik wacht het onderzoek van Yi-Long gewoon af. Dan weten we precies hoe het zit.
En het is allemaal de schuld van de Mossad!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sterker nog, als ook maar 1% van de moslims in Nederland de ambitie heeft om ons allemaal af te slachten, dan zouden we dagelijks meerdere aanslagen te verwerken krijgen. Zo moeilijk is dat niet om grote groepen slachtoffers te maken.
Hell, als je op de Dam alleen al 'BOM!' roept, dan valt men over elkaar heen...
Datzelfde had je voor hij naar Syrie vetrok ongetwijfeld van Sultan Berzel uit maastricht gezegd. Het heeft hem er niet van weerhouden 20 mensen de dood in te jagen en een veelvoud ervan te verwonden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die pubers in de Schilderswijk met die vlaggen van IS?
Daar bang voor zijn lijkt mij een rare keuze.
Dat zeg ik toch ook? We weten feitelijk nog niks over de daders, lijkt mij dus wat voorbarig om Yi-Long af te schrijven, zeker nader Ser_Ciappelletto met zo'n plausibele verklaring kwam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke grapgig hahah leuk
hij heeft gewoon een valide punt
als het een vergelding zou zijn, dan val je regeringslieden, of het leger aan. Geen burgers die een kritische cartoon tekenen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef Confetti het volgende:
Tja, dit heeft natuurlijk weinig te maken met de cartoons. Kijk naar het grotere plaatje. Dit is een vergelding voor de oorlogen in het Midden-Oosten.
Met name Frankrijk staat altijd klaar om Islamitische landen te bombarderen. Ik geloof niet meer in hun goede bedoelingen om democratie en vrijheid te brengen in dat soort landen. Het is gewoon een denkmantel om oorlog te voeren en hun macht daar uit te breiden.
Cartoons publiceren valt ruim binnen die grenzen. Zeker in protest tegen bloeddorstige maniakken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wat een triest figuur, vrijheid van meningsuiting en satire heeft ook zijn grenzen.
nee, dat heeft het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wat een triest figuur, vrijheid van meningsuiting en satire heeft ook zijn grenzen.
Dat beweerde ik nergens volgens mij...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de Mossad!
Nee. Als je daar grenzen aan gaat optrekken heet het geen vrijheid meer..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Die grens wordt dan ook gelukkig niet door mensen zoals jij bepaald.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Die grenzen zijn bekend toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Op straf van dood?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
vrijheid van meningsuiting en satire heeft ook zijn grenzen.
Ja, er zal vast wel een debiel tussen zitten. Maar de geschiedenis leert mij dat grote aanslagen in Nederland wel heel vaak door Nederlanders worden gepleegd. Ben je ook zo bang voor autochtonen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Datzelfde had je voor hij naar Syrie vetrok ongetwijfeld van Sultan Berzel uit maastricht gezegd. Het heeft hem er niet van weerhouden 20 mensen de dood in te jagen en een veelvoud ervan te verwonden.![]()
[ afbeelding ]
Sukkelaar.![]()
Als we jihadisten laten terugkomen kunnen we weer zeker van zijn dat dit vaker gebeurt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik een eng idee vind is dat dit natuurlijk even goed bij ons kan gebeuren. Op vrijwel elke plaats in Nederland zou dit zo kunnen gebeuren.
Ik denk zelfs dat 3 mannen die zo zwaar bewapend zijn op deze wijze ook makkelijk het parlementsgebouw binnen kunnen komen om de helft van onze volksvertegenwoordiging af te schieten. Om maar een voorbeeld te noemen. 3 mannen met een kalashnikov in een synagoge, kerk of moskee omdat ze de andere kant stom vinden, niet ondenkbaar.
Ik vind het een eng idee
TV / [DWDD #969] De snijtafel doet zo het broekje uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Zipportal het volgende:
SMS Cartoonist aan naar 4045.
14-18 euro per bericht.
Omdat de daders waarschijnlijk moslim zijn, en dat is zijn hele stokpaardje, dus daarmee scoort hij bij de achterban.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Santello het volgende:
Waarom wil Geert een debat (geldverspilling) over een aanslag in een ander land?
naar ventje ben jequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Zipportal het volgende:
SMS Cartoonist aan naar 4045.
14-18 euro per bericht.
omdat niemand geert serieus neemtquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Santello het volgende:
Waarom wil Geert een debat (geldverspilling) over een aanslag in een ander land?
Misschien iets minder bezig zijn met de geschiedenis en iets meer met het mondiale heden. Lijkt me wat zinniger dan vingerwijzen naar ongenoemde, theoretische, anderen terwijl het acute gevaar duidelijk mag zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, er zal vast wel een debiel tussen zitten. Maar de geschiedenis leert mij dat grote aanslagen in Nederland wel heel vaak door Nederlanders worden gepleegd. Ben je ook zo bang voor autochtonen?
Jort en Prem erbij, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV / [DWDD #969] De snijtafel doet zo het broekje uit.
Fidan, Prem, Jort en Frits van Exter vanavond bij DWDD
Ik kijk nog liever 40 minuten dat filmpje van die doodgeknalde agent achter elkaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als we jihadisten laten terugkomen kunnen we weer zeker van zijn dat dit vaker gebeurt.
Oh please, het threat level in de EU staat al maanden hoog (in de UK "severe: An attack is highly likely" sinds eind augustus) omwille van de bombardementen op ISIS, maar deze aanslag zou gepleegd zijn omdat Mohammed beledigd werd? Zonder die cartoons hadden ze simpelweg een ander doelwit gekozen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:15 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Alles liever dan uit angst voor nieuwe aanslagen en geweld deze malloten laten winnen. Al doden ze honderden mensen, ze hebben pas gewonnen wanneer men te bang is om de tekeningen te tonen.
Fidan gaat weer semi-betrokken doen terwijl ze daar niks interessants over te melden heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jort en Prem erbij, je verwacht het niet.
Ja of het doet zijn werk goed door het e.e.a. geheim te houden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Franse geheime dienst zuigt echt stierenballen, er is nog steeds 0,0 bekend.
Impliciet stel je hier dat moslims bij iedere tegenslag wel eens zouden kunnen radicaliseren..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.
Ja, glashelder. Maar je durft niet echt openlijk te zijn, merk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien iets minder bezig zijn met de geschiedenis en iets meer met het mondiale heden. Lijkt me wat zinniger dan vingerwijzen naar ongenoemde anderen terwijl het acute gevaar duidelijk mag zijn.
Fidan is viesdik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fidan gaat weer semi-betrokken doen terwijl ze daar niks interessants over te melden heeft.
Als ze iets hadden was het al bekend geweest. Die gasten zullen nu al ergens in Spanje oid zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja of het doet zijn werk goed door het e.e.a. geheim te houden?
Dat kan ook en veel mensen doet dat ook al maar blijkbaar niet allemaal en die moet je keihard aanpakken en niet de vrije hand geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dus is het belangrijk dat mensen niet radicaliseren, maar gewoon hier een leuk leventje opbouwen met werk, vrienden, familie, een huisdier, etc etc.
Dat heeft het niet. Je kunt het met dingen niet eens zijn maar dat betekend niet dat je het moet inperken of verbieden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Topshowquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor grenzen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Yi-Long pleit ervoor dat de moslims een huisdier krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Impliciet stel je hier dat moslims bij iedere tegenslag wel eens zouden kunnen radicaliseren..
Heeft iemand de mobilisatieoproepen ergens gezien en tegen wie moeten we vechten volgens Geert want dat paste niet meer in het bericht?quote:Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog.
Ik heb het een paar posts hierboven nog benoemd. IS/AQ-sympathisanten waarvan er duizenden in dit land zijn volgens de aivd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, glashelder. Maar je durft niet echt openlijk te zijn, merk ik.
"Die mensen" "het acute gevaar." Noem dan ook gewoon man en paard, watje.
Ik stel dat iedereen kan radicaliseren. Ik ook. Jij ook. Je moeder ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Impliciet stel je hier dat moslims bij iedere tegenslag wel eens zouden kunnen radicaliseren..
nee. Als je niet tegen satire kunt, dan zou je geinstitutionaliseerd moeten worden. Dan ben je gewoon ongeschikt om in een samenleving te functioneren.quote:
Het leven is eng.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het een eng idee
Die kerels laffe honden vinden ze toch nooit. Parijs is zo goed als omringt met kanswijken en bijbehorende bewoners.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Franse geheime dienst zuigt echt stierenballen, er is nog steeds 0,0 bekend.
Dat is natuurlijk iets totaal anders. En hoe is dat relevant voor dit nieuwsbericht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef betyar het volgende:
Triest hoor. Denken dat je alles kan roepen wat je wil.
Doe eens bij je werkgever, eens kijken of hij het ook onder vrijheid van meningsuiting of satire wil plaatsen.
Religiegekkies kunnen niet zelfstandig denken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Tsja, dat is eigenlijk te bizar voor woorden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus een tekening van een sprookjes figuur kan je het leven losten.
Moslims leren van jongs af aan dat niet-moslims minder zijn dan varkens, daarvoor toon je geen sympathie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas de ongecencureerde beelden. Ik snap het niet, hoe je die agent, die nog smeekt voor z'n leven, zo emotieloos door z'n kop kan schieten. Ik ga dat nooit begrijpen.
Unilever moet wel genoeg aandacht krijgen he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
De aanslag als laatste noemen. Rtl Boulevard.
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik stel ook nergens dat je extremisten niet keihard mag aanpakken. Ik zeg alleen dat mijn Turkse buurvrouw van 70 niet aangekeken hoeft te worden op het gedrag van wat extremistische gekken, maar volgens Geertje Wilders is mijn buurvrouw dus net zo extremistisch, want 'er bestaat geen gematigde Islam'...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dat kan ook en veel mensen doet dat ook al maar blijkbaar niet allemaal en die moet je keihard aanpakken en niet de vrije hand geven.
Het zou me niet verbazen als het Syriegangers zijn. Het was toch eigenlijk wel voorspeld dat die ooit eens zouden toeslaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij verwacht goede televisie van RTL Boulevard?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
De aanslag niet als eerste noemen. Rtl Boulevard.
Dan klopt je bewering niet, want juist die mensen waren er ook al na 11 september. Alle Nederlanders die in Nederland aanslagen pleegden was allemaal na die tijd. Dat deed je af als geschiedenis, dus iets klopt er niet in je verhaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb het een paar posts hierboven nog benoemd. IS/AQ-sympathisanten waarvan er duizenden in dit land zijn volgens de aivd.Moet ik dit echt iedere post zo gaan benoemen? Is er iets mis met je geheugen of ben je gewoon aan het trollen?
Je bedoelt moslimfundamentalisten. Subtiel verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.
Yup. En daar zijn alle kansen ook toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is RTL Boulevard niet vooral entertainment nieuws?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
Eerste onderwerp behandeldquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef schoolstudent het volgende:
Het is geen gelovige.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kent geen moslims he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moslims zien niet moslims niet als mensen maar als mindere wezens dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.
Waar kan je dit zien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Je weet dat de missie van dergelijke gasten is om de gehele wereld te onderwerpen aan de islam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef the85mc het volgende:
Wat een mongolen. Ik snap het ook oprecht niet. Als je het Westen nou helemaal zo kut vindt, dan vertrek je toch. Die vrijheid heb je hier gewoon in tegenstelling tot sommige andere regimes.
Free French Armyquote:
Hmmn weet ik niet, Heb het idee dat moslims zich sowieso meer voelen dan niet gelovigen merk je ook wel aan de omgang in bijvoorbeeld de supermarkt ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt moslimfundamentalisten. Subtiel verschil.
Er zijn nogal wat moslims met lange tenen als het gaat om hun geloof en profeet. Pechtold lokt zo min of meer uit mensen te beledigen. Actie en reactie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat lokt hij hiermee uit dan? Jij weet nu al dat de cartoons de hoofdoorzaak waren van dit hele voorval? Jij hebt de daders al gesproken?
Ze behandelen ook crime zaken. Daar valt dit wel onder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is RTL Boulevard niet vooral entertainment nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |