Mooi, aangezien we verder niets weten over de daders, kunnen we dus iedereen die kant opsturen? Of is het inmiddels al opgeeist?quote:
Over warhoofden gesproken, kom jij weer met je post langs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aanslag niet opgeeist, daders nog niet bekend op gepakt. Ik acht de kans ook het grootst dat het radicale moslimterroristen zijn geweest (95%), maar als ik dit soort informatie tegenkom, dan hou ik wel een 'open mind' en dan hoor ik die mogelijkheid toch ook te kunnen delen, lijkt me...!?
Of zouden Israelische officials, de Mossad, en een stel arabieren wekelijks hun afspraakjes in Parijs afhandelen, en staat er toevallig altijd net ten tijde van een aanslag een Israelische hoogeplaatste official op de crime-scene om er wat foto's en tweets uit te sturen...?
Tuurlijk, dat kan allemaal. Nogmaals, even de opties open houden tot we daadwerkelijk meer weten. Dat Israel en Frankrijk al een poosje overhoop liggen is bekend, en deze cartoonisten zijn ook regelmatig kritisch geweest over Israel en de Mossad, dus ook dat moet je nog even meenemen in de overweging...
Was te jong om iets daar van te wetenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk ajb even terug aan JP Balkenende.
Jij doet net alsof dat iets nieuws zou zijn voor de Mossad....quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je bent een mannetje met veel fantasie. Israël die een bloedige aanslag in Parijs pleegt. Met welk doel? En wat als het dan uitkomt/bekend wordt?
Dat is meer iets voor een James Bond-film.
Teveel letters?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over warhoofden gesproken, kom jij weer met je post langs.
Je kunt ze toch vastzetten op verdenking van oorlogshandelingen voor een vreemde mogendheid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je geen reden hebt om iemand vast te houden wordt het lastig om iemand met een paspoort te weren.
Och god. Wat gaat hij nou weer uitkramenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef superniger het volgende:
Zo meteen Peter R de Vries bij Boulevard over de aanslagen in Parijs.
Gelukkig komen er onmiddelijke en duidelijke geluiden van afkeur.quote:De Raad van Marokkaanse Moskeeën Nederland (RMMN) heeft de aanslag sterk veroordeeld. Zij spreken van een "afgrijselijke en barbaarse aanslag op journalisten, op de vrijheid van meningsuiting en op de vrijheid van godsdienst''.
Het medeleven van de moskeeën gaat uit naar alle directe betrokkenen. "Samen met iedereen die de democratie en de rechtsstaat een warm hart toedraagt, blijven wij strijden tegen geweld, haat, terreur en extremisten, ongeacht wie de afzender is'', aldus de RMMN. (ANP)
quote:Allah is the fucking shit
According to sources close to two very polite gentlemen dressed in black who just broke into the newsroom and who are pointing at us with a kalashnikov, Allah could be "great" or even "very great". El Mundo Today has learned that Allah is the fucking boss, so it's best for us if we shut out fucking mouths. Allah is so good your balls drop to the ground, that good he is.
Apparently, there's nothing better than Allah, always according to the information provided in screams by the gentlemen with the kalashnikov. El Mundo Today has also learned that Islam is the fucking shit, that soon enough we'll all get to know that "first hand" and that it'll be better if we inform of it.
"Allah is great and the fucking shit", reiterate sources close to El Mundo Today's staff after the visit of the kalashnikov gentlemen and the fortuitous death -and by causes unrelated to the staff- of the freedom of speech of the writers of this newspaper.
"I had never realized how cool Islam is and how much I like it", said the editor writing these lines.
Sources have also added in the last minute that we don't want to die, please.
Oh...dan zet ik alvast de tv uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef superniger het volgende:
Hoe kan je je daarop verheugen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef superniger het volgende:
Ik heb even achter de schermen mijn huiswerk gedaan, en ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een samenzweringsidioot bent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Praat geen onzin. We weten feitelijk nog niets over de daders. Iedereen gaat er vanuit dat het moslimextremisten zijn.
IK OOK.
Ik doe wel achter de schermen nog even onderzoek, en als je dan dit soort zaken tegenkomt, en dit is dus een artikel van een paar dagen geleden, dus niet zojuist neergezet, dan zijn er wel degelijk vraagtekens bij mij, zoals die bij iedereen zouden moeten zijn.
http://www.israelnational(...)/189492#.VK1hpSvF_dw
Ik heb dat artikel niet 2-3 dagen geleden geschreven.
toen was hij 8 ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een bloedige aanslag op een redactie van een nietszeggend blaadje, een blaadje zonder macht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij doet net alsof dat iets nieuws zou zijn voor de Mossad....
Misschien moet jij je even inlezen.
En hoe ga je aan concreet bewijs komen? Beetje de onderbuik kietelen, maar meer heb je er niet aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je kunt ze toch vastzetten op verdenking van oorlogshandelingen voor een vreemde mogendheid?
Toen zat de beste man nog op de basisschoolquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ho ho... alu-hoedje.... jij doet nu net alsof men alleen maar oorlogen start met arme landen omdat we daar als westen miljarden mee verdienen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef Confetti het volgende:
Tja, dit heeft natuurlijk weinig te maken met de cartoons. Kijk naar het grotere plaatje. Dit is een vergelding voor de oorlogen in het Midden-Oosten.
Met name Frankrijk staat altijd klaar om Islamitische landen te bombarderen. Ik geloof niet meer in hun goede bedoelingen om democratie en vrijheid te brengen in dat soort landen. Het is gewoon een denkmantel om oorlog te voeren en hun macht daar uit te breiden.
En zo ga je aan je eigen beschaving/goedheid ten onder. Tja, iig zijn we zeer fatsoenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je geen reden hebt om iemand vast te houden wordt het lastig om iemand met een paspoort te weren.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Gelukkig komen er onmiddelijke en duidelijke geluiden van afkeur.
Voor een samenzweringsidioot ben ik eigenlijk zelden in BNW te vinden, dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb even achter de schermen mijn huiswerk gedaan, en ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een samenzweringsidioot bent.
Zeker als je weet dat de beveiliging hier geen reet voorstelt inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik een eng idee vind is dat dit natuurlijk even goed bij ons kan gebeuren. Op vrijwel elke plaats in Nederland zou dit zo kunnen gebeuren.
Ik denk zelfs dat 3 mannen die zo zwaar bewapend zijn op deze wijze ook makkelijk het parlementsgebouw binnen kunnen komen om de helft van onze volksvertegenwoordiging af te schieten. Om maar een voorbeeld te noemen. 3 mannen met een kalashnikov in een synagoge, kerk of moskee omdat ze de andere kant stom vinden, niet ondenkbaar.
Ik vind het een eng idee
En morgen Moskowicz als 'deskundige' over welke strafvervolging de verdachten kunnen verwachtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef superniger het volgende:
Dat is gewoon uitlokking. Heeft ie zelf al wat van die cartoons gepost?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:07 schreef SuicideErrorist het volgende:
twitter:APechtold twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:25:28Ik hoop dat morgen de beste cartoons van #CharieHebdo pontificaal op alle voorpagina's staan. reageer retweet
Niet even goed. Geen sprake van. Wij hebben veel en veel minder extremisten hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik een eng idee vind is dat dit natuurlijk even goed bij ons kan gebeuren. Op vrijwel elke plaats in Nederland zou dit zo kunnen gebeuren.
Ik denk zelfs dat 3 mannen die zo zwaar bewapend zijn op deze wijze ook makkelijk het parlementsgebouw binnen kunnen komen om de helft van onze volksvertegenwoordiging af te schieten. Om maar een voorbeeld te noemen. 3 mannen met een kalashnikov in een synagoge, kerk of moskee omdat ze de andere kant stom vinden, niet ondenkbaar.
Ik vind het een eng idee
Mwa, gewoon vrije samenleving enzo. Je kunt 17 miljoen mensen moeizaam beschermen tegen debielen met geweren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
En zo ga je aan je eigen beschaving/goedheid ten onder. Tja, iig zijn we zeer fatsoenlijk.
Niet alle gekken zitten in het gesticht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor een samenzweringsidioot ben ik eigenlijk zelden in BNW te vinden, dus dat zal wel meevallen![]()
Eigenlijk best een veilig idee als ze nu weer gewoon aan het rukken zijn op hun zolderkamer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef sonnyspek het volgende:
Zouden die terroristen nu gewoon ergens thuis zitten? Eng/raar idee toch wel.
Die gaan ook straks lekker RTL Boulevard met Peter R De Vries kijken....quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef sonnyspek het volgende:
Zouden die terroristen nu gewoon ergens thuis zitten? Eng/raar idee toch wel.
Dat is geen reden om een satirisch magazine aan te vallen. Die hebben niks met aanvallen te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef Confetti het volgende:
Tja, dit heeft natuurlijk weinig te maken met de cartoons. Kijk naar het grotere plaatje. Dit is een vergelding voor de oorlogen in het Midden-Oosten.
Met name Frankrijk staat altijd klaar om Islamitische landen te bombarderen. Ik geloof niet meer in hun goede bedoelingen om democratie en vrijheid te brengen in dat soort landen. Het is gewoon een denkmantel om oorlog te voeren en hun macht daar uit te breiden.
Nou, wat een geruststelling. Je hebt er dus maar 2 nodig hequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet even goed. Geen sprake van. Wij hebben veel en veel minder extremisten hier.
Frankrijk heeft heel Noord-Afrika geimporteerd..
Oke.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef .Exe het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel Koerden er per dag omkomen door islamisten?
Nee? Shut the fuck up dan.
En hoeveel echte grenzen bevinden zich tussen ons en Frankrijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet even goed. Geen sprake van. Wij hebben veel en veel minder extremisten hier.
Je begrijpt het echt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een bloedige aanslag op een redactie van een nietszeggend blaadje, een blaadje zonder macht.
En daar zit dan de Mossad achter. Noem die voorbeelden eens waar dat wel zo is.
En zelfs in hartje Parijs ongehinderd ontsnappen per auto..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het een eng idee
Sommigen zitten in de 2de Kamer en roepen een oorlog uit tegen alle moslims...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet alle gekken zitten in het gesticht.
Wat lokt hij hiermee uit dan? Jij weet nu al dat de cartoons de hoofdoorzaak waren van dit hele voorval? Jij hebt de daders al gesproken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is gewoon uitlokking. Heeft ie zelf al wat van die cartoons gepost?
Vast niet want dat is niet politiek correct...
er zijn er maar 3 nodig.... die zullen hier ook wel zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat moet dan ergens in het buitenland zijn geweest. Zoiets is in Nederland ondenkbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sommigen zitten in de 2de Kamer en roepen een oorlog uit tegen alle moslims...
...dus zou het motief iets anders kunnen zijn...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is geen reden om een satirisch magazine aan te vallen. Die hebben niks met aanvallen te maken.
En toch worden er in Nederland niet regelmatig plaatsen overhoopgeschoten. Dus ofwel moslims zijn niet zo gevaarlijk, ofwel de AIVD doet z'n werk goed. Hoe dan ook, het is minder erg dan vaak voorgesteld wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, wat een geruststelling. Je hebt er dus maar 2 nodig he
Wanneer die mensen al jaren amper verbloemen precies wat ze van ons vinden en wat ze zouden willen doen, wat ze elders ter wereld wel prachtig vinden.. dan had je dat best kunnen voorkomen, met het grootste gemak zelfs. Je wil het alleen niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, gewoon vrije samenleving enzo. Je kunt 17 miljoen mensen moeizaam beschermen tegen debielen met geweren.
Ohja, drie. Ik postte 2quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
er zijn er maar 3 nodig.... die zullen hier ook wel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |