Het blijft RTL Boulevard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
En weer verder NIKKI PLESSEN JAAAA
RTL4
Naar RTL4 kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
RTL Boulevard en roddels,je weetz toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Hmm lekker, snel even kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Als hij door emotie overmand mist natuurlijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is helemaal geen feit dat hij hem mist, en dat zou ook niks afdoen aan de koelbloedigheid van de terrorist.
Het is Boulevardquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Kijk dan cnn, kneus!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Hoi Calimeroquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opvallend dat figuren zo als Ali B nu nergens te bekennen zijn.
Maar wel een grote bek als hij ergens discriminatie kan roepen.
Dat geeft aan dat juist jouw argumenten wat suggereert dat ze een monopoliepositie hebben op kutgedrag niet klopt. Dat is niet terugwijzen, gekkerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Altijd maar wijzen."Maar hunnie ook wel eens!"
Met een dikke plamuurlaag op je kop is iedereen ineens knap.quote:
Dit is geen criminaliteit, maar puur terrorisme.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze behandelen ook crime zaken. Daar valt dit wel onder.
Hoi Soof. Hoe is dat nou, om RTL boulevard op te hebben staan. Voel je je al een minderwaardig mens?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Soof-87 het volgende:
RTL4
Ik vind die aanslag verschrikkelijk. Maar ik geef niet "de" moslims de schuld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat respectloos om met zo'n usericon de aanslag te rechtvaardigen
Wat een onzin. Jij hebt ervaring met mensen neerschieten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij door emotie overmand mist natuurlijk wel.
Quinsy Gario is al voorbij gekomen en dat vond ik al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opvallend dat figuren zo als Ali B nu nergens te bekennen zijn.
Maar wel een grote bek als hij ergens discriminatie kan roepen.
Kwalbert is van alle markten thuis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dit is geen criminaliteit, maar puur terrorisme.
Wat zei die dan, white lives matter more?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Quinsy Gario is al voorbij gekomen en dat vond ik al meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |