quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is wel fakking vet hoor. Wil me verdiepen in Latino muziek, dus ben begonnen met het hoogste gerate Salsa album op RYM, hoor je dit nummer:
Zit een sample in van een nummer dat ik echt fakking vet vind, echt bekend ook. Wie hem raadt krijgt een koekje.
Zat echt van ahhh fucccck
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef Slobeend het volgende:
[..], ik hoorde het meteen. Bumayé van Typhoon en New Cool Collective. Goed nummer is dat
Ohja Joanna Newson ook zekerquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:39 schreef Norrage het volgende:
Courtney Barnett, Chromatics, Frank Ocean, Joanna Newsom
Heerlijke denk dat ik er daar zeker wel 20 van ga luisteren ofzo. Heb van de meeste wel niet zulke hoge verwachtingen eigenlijk alleen van The Dead Weather.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:23 schreef Gehenna het volgende:
Pitchfork heeft ook zo'n lijstje:
http://pitchfork.com/feat(...)ed-releases-of-2015/
Björk, Radiohead, Grimes, Panda Bear, Run the Jewels kijk ik wel erg naar uit
Deafheaven en Antony ga ik ook zeker wel luisteren
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hele week al deze in mn hoofd
Ik vind Jack White in The White Stripes geweldig, maar in elk ander (solo)-projectje kan ik niets met die manquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heerlijke denk dat ik er daar zeker wel 20 van ga luisteren ofzo. Heb van de meeste wel niet zulke hoge verwachtingen eigenlijk alleen van The Dead Weather.
IK hoop zelf in ieder geval dit jaar op een nieuwe plaat van Ratatat
Oh, Joanna Newsom ook nog. Damn. Het houdt maar niet op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:23 schreef Gehenna het volgende:
Pitchfork heeft ook zo'n lijstje:
http://pitchfork.com/feat(...)ed-releases-of-2015/
The Raconterus vond ik erg standaard, niks bijzonders. Solo vind ik 't ook een beetje hit en veel miss, maar Dead Weather vind ik wel geweldig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind Jack White in The White Stripes geweldig, maar in elk ander (solo)-projectje kan ik niets met die man
Oh ik vind hem juist beter dan bij The White Stripes. Bij The Dead Weather heeft hij een betere zangeres, en bij The Raconteurs een betere drummer. Zijn solo projectjes vind ik dan nog het minste maar zelfs die zijn eigenlijk prima te pruimen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind Jack White in The White Stripes geweldig, maar in elk ander (solo)-projectje kan ik niets met die man
Komt niet binnenkort en misschien wel nooit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef Slobeend het volgende:
Ergens hoop ik ook op een nieuwe Bon Iver.
Nooit? zijn ze gestopt dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt niet binnenkort en misschien wel nooit.
Justin Vernon, 2012:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |