Dat is fijn nieuws!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Het is officieel blijkbaar, dit jaar komt er een nieuwe Tame Impala.
Toch niet al te groot verschil met later werk?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste plaat van Tame Impala kon me niet echt boeien.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste plaat van Tame Impala kon me niet echt boeien.
Lonerism was veel coherenter en had wat meer groove en rock-feeling.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch niet al te groot verschil met later werk?
Komt er nu 80% vrouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:21 schreef Norrage het volgende:
Zo lineup hoor voor de Rabbit hole
Damien Rice, War On Drugs als grote namen, maar ook Goat, Andrew Bird en Patti Smith
Haha ik heb dat weer eens andersom ik vond die eerste plaat vrij tof en lonerism niet zo...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het wel goed hoor, maar soms wordt/werd gedaan alsof het de beste muziek van deze tijd is. Tsja.Die briljantie hoor ik niet, zeker niet op die eerste plaat. Lonerism was al veel overtuigender.
En Motorpsycho. Mooie line-up idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:21 schreef Norrage het volgende:
Damien Rice, War On Drugs als grote namen, maar ook Goat, Andrew Bird en Patti Smith
Heb laatst Voodoo geluisterd weer, ook nog steeds een fantastische plaat, maar het is anders, ik denk dat ik Black Messiah net hoger inschat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel in de buurt komt ja. Maar ik moet hem nog even goed kunnen vergelijken met Voodoo
Hele week al deze in mn hoofdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:46 schreef richolio het volgende:
Nu luister ik trouwens Fakkelteit.Beter hip-hop album
Geen idee, niet geluisterd. Ze brengen veel te veel poep uit, dus ik check alleen nog de albums die geen rare projectjes met fwends etc zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een vage plaat van Flaming Lips. Wat vonden jullie?
Pattiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:21 schreef Norrage het volgende:
Toch knap dat 3fm blijkbaar precies weet wat net niet muziek isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef Norrage het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)embare-vesting-.html
Het gaat niet alleen om hiphop, bijna alle muziek buiten de hemeltergende 3fm muziek wordt te weinig aandacht gegevne.
Heel goed stuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef Norrage het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)embare-vesting-.html
Het gaat niet alleen om hiphop, bijna alle muziek buiten de hemeltergende 3fm muziek wordt te weinig aandacht gegevne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |