Wat nu weer ...?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stomme sjoef weer.![]()
Die is af en toe echt vervelend.
Ik denk het wel, hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je beste vriendin OK met al je dates ?
Ah zo. Wel jammer dat chocolade niet meer in je leven is. Dat zou ik toch wel een gemis vinden. En volgens mij valt het wel te doen als je voor de rest een gezond eetpatroon hebt? Je mag jezelf af en toe weleens verwennen vind ikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, je mag alles hebben.![]()
Ben gezonder gaan leven, hoort choco niet meer bij. Tenzij puur en weinig.
En toen ik mijn naam aanmaakte at ik dagelijks choco, dus vandaar.
Wat opdringerig soms maar verder gewoon ok.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat nu weer ...?
Stelletje zeikerds ook hier .. Fok Sucks 2.0
Maar ik ben echt gewoon lief ..
Helemaal niets, geloof ik, is al laat man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat nu weer ...?
Stelletje zeikerds ook hier .. Fok Sucks 2.0
Maar ik ben echt gewoon lief ..
Hoe langer je het niet eet, hoe minder je het gaat missen, heel bizar is dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hoezo?
[..]
Ah zo. Wel jammer dat chocolade niet meer in je leven is. Dat zou ik toch wel een gemis vinden. En volgens mij valt het wel te doen als je voor de rest een gezond eetpatroon hebt? Je mag jezelf af en toe weleens verwennen vind ik.
Van je vrouwtje toch wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met een kusje erop neem ik tegenwoordig ook geen genoegen meer mee.
Denk het wel.. Hij wordt gedoogd door zn buren en de omgeving... Want anders sta je geen set te draaien vanaf je balkon op Oud en Nieuwquote:
Goede omgeving dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel.. Hij wordt gedoogd door zn buren en de omgeving... Want anders sta je geen set te draaien vanaf je balkon op Oud en Nieuw
Ah, ik begrijp het. Succes enzo!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe langer je het niet eet, hoe minder je het gaat missen, heel bizar is dat.
En absoluut jezelf af en toe verwennen.
Alleen de afgelopen week iets te veel gedaan.
Dank je, gaat verder goed. Ben gezonder en 30 kilo lichter.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Succes enzo!
Arme jij. Of heb je zo'n ligstoel? 1tje die vanzelf omhoog komt zodat je niet hoeft op te staan? Met knopjes en zoquote:
Wat heb je gedaan ....?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je, gaat verder goed. Ben gezonder en 30 kilo lichter.![]()
En hoe gaat het met jou?
Er ligt een grote 6 baans weg tegenover en bedrijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vanaf 4 hoog... Geen idee hoe groot die omgeving... Boxen waren wel groot
Oh, dat is heel leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je, gaat verder goed. Ben gezonder en 30 kilo lichter.![]()
En hoe gaat het met jou?
Ok daar naast de A12quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er ligt een grote 6 baans weg tegenover en bedrijven.
Uiteraard zorg ik goed voor mezelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij. Of heb je zo'n ligstoel? 1tje die vanzelf omhoog komt zodat je niet hoeft op te staan? Met knopjes en zo
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is heel leuk. Als je de resultaten ziet dan is dat ook een hele goeie motivatie om door te blijven gaan.
Bij mij mag dat er minimaal wel af gaan. Ik ben al maanden van plan om weer te gaan sporten, maar ik heb nogal last van uitstelgedrag.
Maar misschien is het toch wel goed voor me om weer te gaan sporten, in de hoop dat depressieve gevoelens en gedachten (en erger) dan ook een beetje weggaan.
Maar met mij gaat het verder goed hoor. Zeker nu ik weer wat leuke dingen met vriendinnen in het vooruitzicht heb.
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Algemeen .. mn rekeningen gaan meestal auto..
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard zorg ik goed voor mezelf.
Ben dol op nieuwe knopjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Heeft ie veel knopjes?
meer dan 4 vast niet ,,, Slaap je al?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Heeft ie veel knopjes?
Jij kan het weten, je zat net nog op de bank daar...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:21 schreef chufi het volgende:
[..]
meer dan 4 vast niet ,,, Slaap je al?
Gaan we zo doen Choco Hmmn die heerlijke geur van chocolade straks naast mequote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij kan het weten, je zat net nog op de bank daar...
En nee, jij?
Ho maar weer hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan we zo doen Choco Hmmn die heerlijke geur van chocolade straks naast me
Bij mij ben je veilig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ho maar weer hoor.![]()
Hoef ik niet te weten waar jij allemaal aan denkt.
Dan ben ik veilig bij jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel maar eet het niet echt vaak.
Gelukkig maar, en ik heb er nu ook 1 waar ik me veilig bij voel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat idee hebben meer vrouwen maar ik houd 't bij 1.
Echt niet te geloven ... Gewoon voor alle family shit opdraaien .. Echt ... een beetje hardere hand jegens je kids ... Straf!!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik door ga, er komt in de ochtend, vroeg, iemand langs, en die tieners hebben er in 4 dagen dat ik er niet was zo'n zooi van gemaakt dat ik het vandaag nog niet opgeruimd kreeg.
Ja, ik weet het, ik ben gewoon een softiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt niet te geloven ... Gewoon voor alle family shit opdraaien .. Echt ... een beetje hardere hand jegens je kids ... Straf!!
Hoe was jouw dochter?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die kleinzoon van me gaat nog wat worden, heb nu al medelijden met mijn dochter.
Het slaat steeds 1 generatie over, mijn dochter was een model kind.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe was jouw dochter?
Ik zeg nu soms dat ik hoop dat karma bij hun langs komt en ze zelf ook zulke behulpzame tieners krijgen.![]()
Is dat het. Shit zooi, verklaard het wel inderdaad. Ik was als tiener ook al braaf.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het slaat steeds 1 generatie over, mijn dochter was een model kind.
Mijn opa was beroeps dwarsligger, mijn pa een brave borst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat het. Shit zooi, verklaard het wel inderdaad. Ik was als tiener ook al braaf.
Die heeft het hier t/m groep8 in Nederland volgehouden. Daar wekelijks telefoon gesprekje ,...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe was jouw dochter?
Ik zeg nu soms dat ik hoop dat karma bij hun langs komt en ze zelf ook zulke behulpzame tieners krijgen.![]()
Ik weet het niet van mijn moeder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn opa was beroeps dwarsligger, mijn pa een brave borst.
Dat is wel fijn, dat je nog contact hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft het hier t/m groep8 in Nederland volgehouden. Daar wekelijks telefoon gesprekje ,...
En momenteel .. 14 jaar later heb ik nog steeds contact
Het slaat echt een generatie over.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet van mijn moeder.
Ik was braaf.
Mijn tieners niet zo. Misschien ook omdat het er 2 zijn, weet ik veel.![]()
Lekker dan, moet ik op mijn achterkleinkinderen wachten. Wat heb ik daar nu weer aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het slaat echt een generatie over.
Ik ga naar dr afstudeer sisslequote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, dat je nog contact hebt.
Mannetjes ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleinzoon wil niet bij moeder zitten maar kloot liever bij Opa .
Ben je nog geen oma?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker dan, moet ik op mijn achterkleinkinderen wachten. Wat heb ik daar nu weer aan.
Maar dr vriend woont toch bij jullie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee man, gelukkig niet, ze is 17, ik hoop dat ze nog even wacht.
Zo'n beetje wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dr vriend woont toch bij jullie?
Ja, ik zou wel graag wat meer een figuur willen. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie, maar zelf ben ik toch liever een slanke meid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Steeds beter te zien, ik heb weer een figuur en zo.
![]()
En uitstelgedrag, pffff hier nog 1tje.![]()
En als dat voor je werkt, dan zou ik het toch proberen, is wel fijn om op een natuurlijke manier met depressieve gedachtes en gevoelens om te gaan door op die manier stofjes vrij te maken in je hersens. Als dat werkt voor je. Als ik ga sporten kom ik er juist meer hyperactief vandaan. Alles behalve rustig. Tenzij ik alleen sport, dat is wel te doen.![]()
En mooi dat het goed gaat met je en je leuke plannen maakt.
Ja maar als jij om 6 uur naar bed gaat en je kids om 7 uur op staan ,,, Mis je soms misschien wel iets.. Ik weet dat ze zelfstandig zijn maar toch ..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal blijven opletten. Zijn maar tieners.
Slank is het modebeeld. Niets van aantrekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel graag wat meer een figuur willen. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie, maar zelf ben ik toch liever een slanke meid.
Nou, ik had altijd na het sporten dat ik me energiek voelde, maar ook dat ik een voldaan gevoel had. De energie mis ik nu een beetje in mijn leven, en misschien dat ik me er ook wel gelukkiger door ga vinden. Ik denk dat dat zeker gaat gebeuren zodra ik ook resultaten ga zien bij m'n lichaam.
Ja, het afspreken vind ik altijd heel erg fijn. Daarna voel ik me vaak een hele tijd gelukkig. Het is ook wel een fijne gedachte dat er blijkbaar mensen zijn die me aardig vinden en die met me willen afspreken. Dan doe ik toch iets goed.
LoL.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als jij om 6 uur naar bed gaat en je kids om 7 uur op staan ,,, Mis je soms misschien wel iets.. Ik weet dat ze zelfstandig zijn maar toch ..
Oh op die fiets, nee man, dat gaat de laatste tijd wel goed. Slaap regelmatiger en zo. We communiceren genoeg hier. Soms misschien een beetje te veel, alles maar uitpraten werkt ook niet altijd. Iets met gewoon streng zijn is mij verteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als jij om 6 uur naar bed gaat en je kids om 7 uur op staan ,,, Mis je soms misschien wel iets.. Ik weet dat ze zelfstandig zijn maar toch ..
Ok Dus je kunt ze dus gewoon een weekend alleen latenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh op die fiets, nee man, dat gaat de laatste tijd wel goed. Slaap regelmatiger en zo. We communiceren genoeg hier. Soms misschien een beetje te veel, alles maar uitpraten werkt ook niet altijd. Iets met gewoon streng zijn is mij verteld.
Dat wel, alleen ruimen ze bijna niets op.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Dus je kunt ze dus gewoon een weekend alleen laten
Nouja, behalve dat ik het graag wil, bedenk ik me net dat het ook medisch noodzakelijk is voor een operatie die ik in juni heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slank is het modebeeld. Niets van aantrekken.
Ik moest gewoon gezonder gaan leven, iets met doodgaan zei de huisarts.![]()
En als sporten echt helpt, gewoon proberen, begin desnoods klein, je hoeft niet gelijk naar een sportschool, een flinke wandeling iedere dag of een stuk fietsen is al een goed begin.
Er is altijd iemand in je buurt die om je geeft. Ook al denk je dat er niemand is, er is altijd iemand, je moet soms alleen heel hard zoeken. En nooit opgeven.
Geniet er in ieder geval van.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, alleen ruimen ze bijna niets op.![]()
Maar er begint verandering in te komen. Alle glazen en het bestek was op dus ze moesten wel de vaatwasser inruimen en aanzetten en weer uitruimen.![]()
Zullen ze vast heel moe van zijn geworden.
Ga anders naar een sportschool waar veel oude mensen komen. Dan hoef je je ook niet te schamen, oudere mensen hebben dat soort dingen al achter zich gelaten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, behalve dat ik het graag wil, bedenk ik me net dat het ook medisch noodzakelijk is voor een operatie die ik in juni heb.
Maar ik begrijp dat dat een motivatie is om af te vallen. En goed dat het je gelukt is! Blijf vooral zo doorgaan.
Het probleem is bij mij ook een beetje dat ik me schaam voor hoe ik eruit zie. Ik ben lid van een sportschool, maar ik durf er niet heen te gaan. Ik ben bang dat ik bekeken wordt of dat ik opmerkingen krijg. Dus daarom ben ik van plan om te gaan wandelen en vaker te fietsen enzo. Ik hoop dat dat een begin kan zijn voor me.
Bedankt voor de tips en de lieve woorden.
Opgeruimd om je heen, opgeruimd in je hoofd. Dat is de bedoeling tenminste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Ik ruim standaard alles op, maar anderen hier in huis vergeten dat nog weleens.
Maar ik vind dat ook wel iets wat ze uit zichzelf mogen doen. Zoveel moeite is het niet, en een opgeruimde omgeving is gewoon zoveel fijner.
Ja, maar die hebben vaak geld en gaan dan naar een duurdere sportschoolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga anders naar een sportschool waar veel oude mensen komen. Dan hoef je je ook niet te schamen, oudere mensen hebben dat soort dingen al achter zich gelaten.
Snap je angsten, hebben veel mensen.
Graag gedaan en leuk om met je gesproken te hebben.
Moekes toch... niet zo slim he. Dat was hier dus ook het geval, maar ik ben uit mezelf dingen gaan opruimen. De rest niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opgeruimd om je heen, opgeruimd in je hoofd. Dat is de bedoeling tenminste.
En ik ben ook gewoon de pineut door mijn eigen schuld, 18 jaar lang alles achter hun kont opruimen, logisch dat ze gaan protesteren. Ik had het een beetje te laat door.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben vaak geld en gaan dan naar een duurdere sportschool. Nouja, misschien dat ik het toch maar eens moet proberen bij mijn sportschool, en kijken hoe ze reageren.
Misschien is het handig om erbij te vermelden dat ik transgender ben en nu als vrouw leef. Dan is dat van mijn angsten een beetje in context.
[..]
Moekes toch... niet zo slim he. Dat was hier dus ook het geval, maar ik ben uit mezelf dingen gaan opruimen. De rest niet.
Opvoeden is een kunst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, alleen ruimen ze bijna niets op.![]()
Maar er begint verandering in te komen. Alle glazen en het bestek was op dus ze moesten wel de vaatwasser inruimen en aanzetten en weer uitruimen.![]()
Zullen ze vast heel moe van zijn geworden.
OMG iemand vindt me stoerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik volg meerdere dingen op fok, ik wist dit al. Ik vind je stoer.
![]()
En ik was een beetje dom![]()
Maar ze leren, we leren.
Stoer is als je ballen hebt ... Als man dan ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
OMG iemand vindt me stoer![]()
![]()
.
Jij bent echt lief.
Ach ja, dat is ook weer zo. Zolang je maar blijft leren en niet stilstaat, dan komt het allemaal wel goed.
Behangplaksel voor zwaar behangquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De kunst van het achter het behang plakken.
Ja, ga daar maar vanuit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Zolang je maar blijft leren en niet stilstaat, dan komt het allemaal wel goed.
Ja, je blijft toch terug komen en staat voor je keuze. Top.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
OMG iemand vindt me stoer![]()
![]()
.
Jij bent echt lief.
Ach ja, dat is ook weer zo. Zolang je maar blijft leren en niet stilstaat, dan komt het allemaal wel goed.
Dat is ook verschrikkelijk. Als ik nooit meer hoef te behangen, zou ik een tevreden mens zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
En oude behang van de muur af is nog erger.
Ik vind het een heerlijk klusjequote:
Jup.quote:
Die snap ik niet helemaal, maar... okéquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Stoer is als je ballen hebt ... Als man dan ...
Hooiquote:
Ik kan wel zeggen dat ik zo met een lach op m'n gezicht in slaap valquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, je blijft toch terug komen en staat voor je keuze. Top.![]()
En juist. Leren. Op school een pesthekel aan maar nu is het wel leuk.
Oh, wat een rotwerk. En dan te bedenken dat ik dat hier nog moet doen. Ik wil de muren van mijn kamer roze hebben, en dat zijn ze nu dus niet. Dus daar moet ik nog mee bezig. Stiekem hoop ik dat er morgen een knappe gespierde man voor de deur staat die het klusje even voor me opknapt, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
En oude behang van de muur af is nog erger.
Maar ik zie er wel steeds tegen opquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfklevend behang weefsel... Gewoon ophangen en aandrukken ...
Ik heb een trap nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je lange armen? Dan mag je me wel komen helpen.
Ahw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik zo met een lach op m'n gezicht in slaap val.
En precies! Leren is leuk, behalve als je op school zit. Dan ben je alleen maar bezig met hoe je daar zo snel weer weg kunt komen. Dat was in mijn geval dan. Maar misschien ben ik nu ook wel wat volwassener geworden en kijk ik daarom anders naar leren nu.
[..]
Ik bedoelde zodat je vanuit de BRD mij kunt komen helpen. Dan hoef je niet helemaal hier heen te komenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb een trap nodig.
Maareuh, hier moet ik ook nog behangen
En schilderen
En slopen
En kitten
En meer
Succes.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb een trap nodig.
En schilderen
En slopen
En kitten
En meer
Dat wordt een kerel zoeken dan die dat regelt voor je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb een trap nodig.
En schilderen
En slopen
En kitten
En meer
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw.
Op school vind bijna niemand het leuk. Zal inderdaad wel met de leeftijd te maken hebben.
Was zeker leuk, wie weet tot snel en slaap lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Het was leuk om je gesproken te hebben zo. Hopelijk tot een volgende keer.
Ik wel, was dingen aan het doen.quote:
Goedemorgen.quote:
halkoquote:
Ga je je bed opzoeken? En ja, de muziek is prima van Tree.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 05:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
TH neemt het nu over, dat is in goede handen.
Simply the bestquote:Op dinsdag 6 januari 2015 05:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
R&P zal nooit meer hetzelfde zijn als TH langs geweest is.
We hebben in dit topic een 24/7 bezetting.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 05:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga je je bed opzoeken? En ja, de muziek is prima van Tree.![]()
Ik ga nog wat rommelen hier en dan ook mijn bed opzoeken.
quote:
Er moet toch ook wat vermaak zijn in de stille uren en ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:31 schreef just me het volgende:
Bedankt Piet, ik kom mijn ochtend wel weer door
en ik ben er blij meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er moet toch ook wat vermaak zijn in de stille uren en ik vind het leuk.
Komt misschien omdat je nooit slaapt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goedemorgen
Van koffie gaan mijn darmen overstuur.
Probeer je mij weg te jagen met dat soort enge woorden in de TT?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Danny post nog ff door een slotje, alles is goed ik kan met gerust hart wegwezen nu.
hier wordt afgesproken wie wakker blijft en wie mag gaan slapen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, er is hier echt een nachtploeg aanwezig. Ik heb dan wel geen leven, maar 's nachts slaap ik
Delftquote:
SLAAPTEKORT IS EEN STILLE SLOPERquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, er is hier echt een nachtploeg aanwezig. Ik heb dan wel geen leven, maar 's nachts slaap ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.arbo-online.nl(...)wsbrief_arbo_2015_02andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Uiteraard houdt vervolgens niemand zich aan die afspraken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:40 schreef just me het volgende:
hier wordt afgesproken wie wakker blijft en wie mag gaan slapen.
Ik had er een weekend bij mijn zusje mee gewerkt en ik was meteen om. In principe gebruik ik mijn laptop niet meer, alleen tijdens de Top2000, omdat het daar zo snel ging en ik op de iPad geen autorefresh heb kunnen ontdekken. Heb 'm nu een week of 6 geloof ik. Smartphone heb ik niet, daar zie ik het nut niet van in, gepruts op een klein schermpje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een iPad?Mijn bejaardenbrein kan dit soort moderniteiten niet handelen.
Waarom denk je dat ik hier hele avonden de boel volram?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een iPad?Mijn bejaardenbrein kan dit soort moderniteiten niet handelen.
Ik hoor min of meer dezelfde verhalen om me heen, maar heb de stap nog niet kunnen zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had er een weekend bij mijn zusje mee gewerkt en ik was meteen om. In principe gebruik ik mijn laptop niet meer, alleen tijdens de Top2000, omdat het daar zo snel ging en ik op de iPad geen autorefresh heb kunnen ontdekken. Heb 'm nu een week of 6 geloof ik. Smartphone heb ik niet, daar zie ik het nut niet van in, gepruts op een klein schermpje.
Omdat je zoveel van ons houdt!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Waarom denk je dat ik hier hele avonden de boel volram?
Spijker op kop wel enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Denk ook niet dat jouw brein bejaard is, maar wel ouderwets dwars ligt...
Je hebt ook hybrides he?.Ik zag er volgens mij een bij Veronicamagazine toen ik daar aanbiedingen bekeek, mijn beste vriendin heeft er ook een. Kun je kiezen of je het tablet als tablet of als netbook gebruikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef Eska het volgende:
Tablet heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen, ik mis dan echt heel erg een fysiek toetsenbord & muis.
Ik ben verknocht aan m'n netbookje.'t Ding raakt alleen wel een beetje op leeftijd nu. En ik heb begrepen dat ze nog maar nauwelijks te koop te zijn. Dat wordt nog problematisch als deze het begeeft.
Oh echt? Dat maakt het vooruitzicht dan al weer iets minder dramatisch dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt ook hybrides he?.Ik zag er volgens mij een bij Veronicamagazine toen ik daar aanbiedingen bekeek, mijn beste vriendin heeft er ook een. Kun je kiezen of je het tablet als tablet of als netbook gebruikt.
Ik heb het cassettebandjesprobleem maar opgelost door ze in de kliko te gooien, ze waren waarschijnlijk toch niet meer om aan te horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:17 schreef cafca het volgende:
Ja, maar dia's zijn natuurlijk ook wel erg ouderwets, he?
Ik heb ook nog steeds CD's, ben nu op zoek naar een modern hifi-systeem wat nog CD's kan afspelen, zelfs dat is al lastig tegenwoordig...
Nee dat vind ik ook jammer. Maar ik wil wel graag draadloze boxen....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:49 schreef Kingstown het volgende:
Mijn cassettebandjes, LP's en singles doen het allemaal nog prima.![]()
Digitaliseren is leuk, maar dan heb je niets tastbaars meer.
Ik heb bijna alles digitaal ... Ik heb nog wel wat LP's , maar geen platenspeler meer .... Die heeft een ouwe Fokker hier overgenomen .... CD's heb ik wel, maar speel ze nooit meer want alles staat digitaal, maar dat luister ik ook bijna nooit, want YT online ......quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef cafca het volgende:
Ik ben op zich wel gecharmeerd van sonos, maar die (en de verkopers ook vaak) gaan er standaard van uit dat je alles gedigitaliseerd hebt...
Jij hebt gewoon een LP-obsessiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:55 schreef Eska het volgende:
Iets tastbaars vind ik ook wel zo fijn idd.![]()
En ik vind het wel jammer dat CD's niet zo lekker ruiken als LP's.
Zo ver gaat het ook weer nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een LP-obsessie
Heb je geen enkele LP meer?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:05 schreef Eska het volgende:
Zo ver gaat het ook weer niet(ik heb ze niet meer namelijk
)
Maar wel beetje weemoed soms.
Ik zou een pathefoon nemen, als ik jou was...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor onderweg heb ik een walkman.
Ben jij malquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je geen enkele LP meer?![]()
Je mag er wel 1 van mij hebben.....gewoon om lekker aan te ruiken.
Oh, wel zonde dat je helemaal niet meer zelf bij je foto's kan komen, zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Onderweg in de auto luister ik radio, verder ben ik nauwelijks onderweg. Ik heb ergens in een hoekje een mp3speler liggen, die nam ik vroeger mee op vakantie en ook voor in de trein, maar al een jaar of 5 niet meer aangeraakt. Thuis gewoon cd's en LP's en YouTube en een beetje radio. Heb niks gedigitaliseerd en ook geen spotify of aanverwanten. Op mijn oude pc staat nog wel een aardige verzameling van Kazaa ooit, maar een handig iemand heeft daar ooit in zitten rommelen en elk bestand heeft nu als bestandsnaam een cijferreeks ( oh, en het ding wil helemaal niet aan, da's wel jammer, want er staan ook nog foto's op)
Ik woon vlakbij, kan ik ook langskomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:54 schreef IES123 het volgende:
Beste mensen,
ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn Thesis (Wageningen Universiteit). Hiervoor moet ik respondenten hebben voor mijn enquete. Mijn vraag is dus ook of jullie alsjeblieft voor mij even 5 minuutjes de tijd willen nemen om mijn enquete in te vullen. Jullie zouden me er erg mee helpen!!
Groetjes!
Als je op de volgende link klikt dan kom je er vanzelf![]()
https://wur.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3TVcHjFvTa7hCYZ
Nou ja....ik heb er genoeg. Kan er best 1 missen en voor jou al helemaal met alle liefde van de wereld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef Eska het volgende:
Ben jij mal![]()
Zelf houden natuurlijk. Jij draait ze tenminste nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't ask.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....ik heb er genoeg. Kan er best 1 missen en voor jou al helemaal met alle liefde van de wereld.![]()
Krijg je er natuurlijk wel 1 die ik nooit meer draai.
Dat is een klassieker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't ask.
Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Probeer je mij weg te jagen met dat soort enge woorden in de TT?
Die enquetes komen met hele grote regelmaat voorbij, hoewel meestal niet in een SC.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik mag dan al wat op leeftijd zijn,ik ga natuurlijk niet zomaar op linkjes klikken natuurlijk
Een linkje dumpen en dan verder niet meer reagerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die enquetes komen met hele grote regelmaat voorbij, hoewel meestal niet in een SC.
Ook allemaal dezelfde riedel: "5 minuutjes maar" " enorm mee helpen" bla, bla, bla.
Voorgeprogrammeerde robots die studenten vandaag de dag.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....ik heb er genoeg. Kan er best 1 missen en voor jou al helemaal met alle liefde van de wereld.![]()
Krijg je er natuurlijk wel 1 die ik nooit meer draai.
Neeee, daar ga je spijt van krijgen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't ask.
![]()
Account aangemaakt, 1 post en weer wegwezen ....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een linkje dumpen en dan verder niet meer reageren
de spaties zijn opgegetenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:54 schreef IES123 het volgende:
Beste mensen,
ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn Thesis (Wageningen Universiteit). Hiervoor moet ik respondenten hebben voor mijn enquete. Mijn vraag is dus ook of jullie alsjeblieft voor mij even 5 minuutjes de tijd willen nemen om mijn enquete in te vullen. Jullie zouden me er erg mee helpen!!
Groetjes!
Ik heb een foto en adres van haar gevonden, dus we kunnen haar gaan mailen als ze geen antwoord geeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een linkje dumpen en dan verder niet meer reageren
Voor een professioneel stalker is dit natuurlijk een peuleschilquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een foto en adres van haar gevonden, dus we kunnen haar gaan mailen als ze geen antwoord geeft.
Die kan iedereen wel vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een foto en adres van haar gevonden, dus we kunnen haar gaan mailen als ze geen antwoord geeft.
Doe het adres maar, ga ik er gelijk langs.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I am lazy.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:54 schreef IES123 het volgende:
Beste mensen,
Groetjes!
Ik ben niet lief.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey lieverds, hoe is het met jullie?
Ik heb wel eens dat cliënten zeggen dat ik lief ben, maar goed, die kun je niet helemaal serieus nemen natuurlijk.quote:
Dat hangt van je beroep af.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel eens dat cliënten zeggen dat ik lief ben, maar goed, die kun je niet helemaal serieus nemen natuurlijk.
ik krijg geen enkel beeld bij gezelligquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar gezellig is.
Sorry Kingstown.
Dat is ook zo'n heerlijk voor veel uitleg vatbaar woord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg geen enkel beeld bij gezellig
na héél lang nadenken kwam ik op appeltaartquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n heerlijk voor veel uitleg vatbaar woord.
Nee. In NWS zijn er minimaal 3 topics over hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
is er nu alleen een topic over Frank de B. in klaagbaak?
Eis van Kraftwerk, kaarten staan op naam om doorverkopen onmogelijk te maken...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een identiteitsbewijs meenemen naar een popconcert? Seriously?
Kan me niet herinneren dat we een extra bewoner hebben gehad...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh MadMaster, ik had in mijn vorige huis hetzelfde aanrechtblad
Ik woonde al die jaren in jouw keukenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat we een extra bewoner hebben gehad...
En iedereen maar zeggen dat ik alles opvrat...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik woonde al die jaren in jouw keuken
En je bent nu eindelijk uit de keukenkast gekomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik woonde al die jaren in jouw keuken
Composiet aanrechtblad gespot.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)assusdreef-16/fotos/
Mijn vorige huis, foto's gemaakt toen er tijdelijke bewoners in zaten, ik was toen al weg
Herken je die keuken qua stijl op de afbeeldingen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg van de woningbouwvereniging een nieuwe keuken toen ik er kwam wonen en het foeilelijke aanrechtblad heb ik er meteen uit laten slopen en wat extra kastjes laten monteren, nieuw blad en wat inbouwapparatuur. Oven heb ik weer meegenomen naar hier, de rest maar achtergelaten, kon er toch niks meer mee.
Die zat in mijn studentenhuis. Alleen zat die daar ook op ouderwetse hoogte, zodat ik altijd krom moest staan bij de afwas. Die deed ik dan ook niet zo vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh da's zo'n nieuwe Piet Zwartkeuken, mijn opa en oma hadden vroeger het origineel.
Ik zag het vanmiddag ook even, op de iPad was het helemaal bizar: er pasten maar 3 woorden naast elkaar, er werd iets van een kwart van de breedte van mijn scherm gevuld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Bij de buren is alles nog steeds gecentreerd, ik vind dat er maar vreemd uit zien.
Heb je desktop layout op je iPad? Dan trekt het helemaal uit zijn voegen, denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag het vanmiddag ook even, op de iPad was het helemaal bizar: er pasten maar 3 woorden naast elkaar, er werd iets van een kwart van de breedte van mijn scherm gevuld.
Later als je groot bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Eska het volgende:
Opa & oma-keukens.Met een AGA
Later, ooit, in het huisje-midden-in-nergens.
Die van mij is al jaar verlopen, vergeet steeds dat ding te verlengen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een identiteitsbewijs meenemen naar een popconcert? Seriously?
Dan heb je een duur aanrechtblad mogen uitzoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was gebonden aan de standaard wbvkeuken van Bruynzeel, had toen een plank van mijn laminaat mee en heb met de verkoper er een composietblad bij gezocht
Je hebt toch wel een geldig rijbewijs?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij is al jaar verlopen, vergeet steeds dat ding te verlengen.
Geen idee?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een geldig rijbewijs?
Sate kambing met appel, lekker...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven en ben vorig jaar voor een nieuwbouwhuis ( wel in een bestaande jarenzestigwijk) gegaan. Sociale huur staat toch nooit op een mooi plekje met ruimte voor een boomgaard en een geit.
Ergens in de verre toekomst, laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja.Geen idee wanneer dat moment zal aanbreken.
Heb het zelf betaald, de verbouwing van de keuken. Was van plan er 20 jaar te blijven en wilde me niet continu ergeren, dus er best wat geld tegenaan gegooid. Na bijna 10 jaar vetrokken, maar ach.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je een duur aanrechtblad mogen uitzoeken.
Werd bij ons geleverd en was toen aan de verkeerde kant geslepen...
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat is geen geldig legitimatiebewijs...
Ranten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Gooi het eruit, opkroppen is niet goed voor je...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Dan kan je niet naar Kraftwerk...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.
https://www.cbr.nl/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.
Ik laat gewoon mijn taxipas zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je niet naar Kraftwerk...
True, maar dan ben ik wrs weer een paar daagjes met FOK!-verlofquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Gooi het eruit, opkroppen is niet goed voor je...
Tof.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude Pelgrim met gasoven.
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de verre toekomst, laten we het daar maar op houden.
Ik vind gasovens doodengquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeker weten, zo'n elektrische oven vind ik maar niks.
Logisch...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik laat gewoon mijn taxipas zien.
Nog niet de hoop opgeven! Gewoon zien als een voorlopig compromis dan toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven en ben vorig jaar voor een nieuwbouwhuis ( wel in een bestaande jarenzestigwijk) gegaan. Sociale huur staat toch nooit op een mooi plekje met ruimte voor een boomgaard en een geit.
Erover dromen is juist het leukste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja.En er al vast over dromen kan geen kwaad.
Dat dacht ik van mijn vorige huis. Dit is het eindstation, hierna rest nog het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Nog niet de hoop opgeven! Gewoon zien als een voorlopig compromis dan toch?
Die zijn er dan niet meer...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mijn vorige huis. Dit is het eindstation, hierna rest nog het bejaardentehuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |