Ergens in de verre toekomst, laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja.Geen idee wanneer dat moment zal aanbreken.
Heb het zelf betaald, de verbouwing van de keuken. Was van plan er 20 jaar te blijven en wilde me niet continu ergeren, dus er best wat geld tegenaan gegooid. Na bijna 10 jaar vetrokken, maar ach.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je een duur aanrechtblad mogen uitzoeken.
Werd bij ons geleverd en was toen aan de verkeerde kant geslepen...
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat is geen geldig legitimatiebewijs...
Ranten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Gooi het eruit, opkroppen is niet goed voor je...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Dan kan je niet naar Kraftwerk...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.
https://www.cbr.nl/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.
Ik laat gewoon mijn taxipas zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je niet naar Kraftwerk...
True, maar dan ben ik wrs weer een paar daagjes met FOK!-verlofquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Gooi het eruit, opkroppen is niet goed voor je...
Tof.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude Pelgrim met gasoven.
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de verre toekomst, laten we het daar maar op houden.
Ik vind gasovens doodengquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeker weten, zo'n elektrische oven vind ik maar niks.
Logisch...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik laat gewoon mijn taxipas zien.
Nog niet de hoop opgeven! Gewoon zien als een voorlopig compromis dan toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven en ben vorig jaar voor een nieuwbouwhuis ( wel in een bestaande jarenzestigwijk) gegaan. Sociale huur staat toch nooit op een mooi plekje met ruimte voor een boomgaard en een geit.
Erover dromen is juist het leukste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja.En er al vast over dromen kan geen kwaad.
Dat dacht ik van mijn vorige huis. Dit is het eindstation, hierna rest nog het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Nog niet de hoop opgeven! Gewoon zien als een voorlopig compromis dan toch?
Die zijn er dan niet meer...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mijn vorige huis. Dit is het eindstation, hierna rest nog het bejaardentehuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |