Composiet aanrechtblad gespot.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)assusdreef-16/fotos/
Mijn vorige huis, foto's gemaakt toen er tijdelijke bewoners in zaten, ik was toen al weg
Herken je die keuken qua stijl op de afbeeldingen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg van de woningbouwvereniging een nieuwe keuken toen ik er kwam wonen en het foeilelijke aanrechtblad heb ik er meteen uit laten slopen en wat extra kastjes laten monteren, nieuw blad en wat inbouwapparatuur. Oven heb ik weer meegenomen naar hier, de rest maar achtergelaten, kon er toch niks meer mee.
Die zat in mijn studentenhuis. Alleen zat die daar ook op ouderwetse hoogte, zodat ik altijd krom moest staan bij de afwas. Die deed ik dan ook niet zo vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh da's zo'n nieuwe Piet Zwartkeuken, mijn opa en oma hadden vroeger het origineel.
Ik zag het vanmiddag ook even, op de iPad was het helemaal bizar: er pasten maar 3 woorden naast elkaar, er werd iets van een kwart van de breedte van mijn scherm gevuld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Bij de buren is alles nog steeds gecentreerd, ik vind dat er maar vreemd uit zien.
Heb je desktop layout op je iPad? Dan trekt het helemaal uit zijn voegen, denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag het vanmiddag ook even, op de iPad was het helemaal bizar: er pasten maar 3 woorden naast elkaar, er werd iets van een kwart van de breedte van mijn scherm gevuld.
Later als je groot bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Eska het volgende:
Opa & oma-keukens.Met een AGA
Later, ooit, in het huisje-midden-in-nergens.
Die van mij is al jaar verlopen, vergeet steeds dat ding te verlengen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een identiteitsbewijs meenemen naar een popconcert? Seriously?
Dan heb je een duur aanrechtblad mogen uitzoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was gebonden aan de standaard wbvkeuken van Bruynzeel, had toen een plank van mijn laminaat mee en heb met de verkoper er een composietblad bij gezocht
Je hebt toch wel een geldig rijbewijs?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij is al jaar verlopen, vergeet steeds dat ding te verlengen.
Geen idee?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een geldig rijbewijs?
Sate kambing met appel, lekker...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven en ben vorig jaar voor een nieuwbouwhuis ( wel in een bestaande jarenzestigwijk) gegaan. Sociale huur staat toch nooit op een mooi plekje met ruimte voor een boomgaard en een geit.
Ergens in de verre toekomst, laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja.Geen idee wanneer dat moment zal aanbreken.
Heb het zelf betaald, de verbouwing van de keuken. Was van plan er 20 jaar te blijven en wilde me niet continu ergeren, dus er best wat geld tegenaan gegooid. Na bijna 10 jaar vetrokken, maar ach.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je een duur aanrechtblad mogen uitzoeken.
Werd bij ons geleverd en was toen aan de verkeerde kant geslepen...
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat is geen geldig legitimatiebewijs...
Ranten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Gooi het eruit, opkroppen is niet goed voor je...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Dan kan je niet naar Kraftwerk...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.
https://www.cbr.nl/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Net ff gekeken. mijn rijbewijs is ook verlopen.
Ik laat gewoon mijn taxipas zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je niet naar Kraftwerk...
True, maar dan ben ik wrs weer een paar daagjes met FOK!-verlofquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Gooi het eruit, opkroppen is niet goed voor je...
Tof.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude Pelgrim met gasoven.
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de verre toekomst, laten we het daar maar op houden.
Ik vind gasovens doodengquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeker weten, zo'n elektrische oven vind ik maar niks.
Logisch...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik laat gewoon mijn taxipas zien.
Nog niet de hoop opgeven! Gewoon zien als een voorlopig compromis dan toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven en ben vorig jaar voor een nieuwbouwhuis ( wel in een bestaande jarenzestigwijk) gegaan. Sociale huur staat toch nooit op een mooi plekje met ruimte voor een boomgaard en een geit.
Erover dromen is juist het leukste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja.En er al vast over dromen kan geen kwaad.
Dat dacht ik van mijn vorige huis. Dit is het eindstation, hierna rest nog het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Nog niet de hoop opgeven! Gewoon zien als een voorlopig compromis dan toch?
Die zijn er dan niet meer...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mijn vorige huis. Dit is het eindstation, hierna rest nog het bejaardentehuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |