Zijn je kids al thuis?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben niet origineel. Ik kopieer alleen maar.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je save .. Verder een prima vent hoor...
Ligt eraan wie ik tegenkom.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeg je irl ook tegen iedereen die je tegenkomt "hoi" ?
Ligt ze nog wakker in de bank naast je?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben al bezet en die laat me niet meer gaan.
Lol, wat een omschrijving.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
In een wederzijds ongenoegen tussen jou en PP
Ik geloof het ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef heeft wel vaker last van hersenspinsels.
In bed nu, ze is redelijk onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt ze nog wakker in de bank naast je?
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
Wees blij dat er mensen zijn die ze gebruiken ... Die spinsels dan .. bedoel ik
Is goed hoor, ik vind je hersenspinsels ook niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
Wees blij dat er mensen zijn die ze gebruiken ... Die spinsels dan .. bedoel ik
Samen lullen we wat VBL hooligans zo plat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik vind je hersenspinsels ook niet zo erg.
Respect nog voor jullie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen lullen we wat VBL hooligans zo plat.
Dat was te lezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb al veel geoefend op dit forum.
Hoezo? Ik houd nooit mijn bek.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
We houen onze bek .... Wanneer ze hier komen ...
Jullie waren in ieder geval niet zo getraumatiseerd dit keer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
We houen onze bek .... Wanneer ze hier komen ...
Nope...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jullie waren in ieder geval niet zo getraumatiseerd dit keer.
Daar heb ik 1x per jaar last van in december.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jullie waren in ieder geval niet zo getraumatiseerd dit keer.
Dat heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb ik 1x per jaar last van in december.
Hoezo? Volg je me?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.![]()
Gelukkig is het januari.
Pas maar op ... Het komt sneller dan je denkt .. die grensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, moet niet te vaak gebeuren als je de 40 al gepasseerd bent.
Duh, weet ik toch, want ben toch 40quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op ... Het komt sneller dan je denkt .. die grens
Ja dacht het ook toen ik het schreef ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Duh, weet ik toch, want ben toch 40![]()
Ik lig liever op mijn fit-for-a-queen matrasquote:
* AdoraBelle verstopt snel haar chocolade.quote:
Ja, nu welquote:
Te laat...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dacht het ook toen ik het schreef ...
Is het raar dat nu mijn interesse gewekt is?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik waarschuw alvast, in een maand heb ik 2 professionele behandelaars overspannen thuis gekregen.
Weet uiteraard niet wat precies de trigger was.
Dat maakt niet uit hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:42 schreef AdoraBelle het volgende:
En ik was blijkbaar afgeleid want jullie zijn al een stuk verder.
Hoeft niet, eet ik bijna niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik lig liever op mijn fit-for-a-queen matras.
[..]
* AdoraBelle verstopt snel haar chocolade.
[..]
Ja, nu wel.
Donderdag zie ik m'n beste vriendin weer en gaan we shoppen. En voor zondag heb ik met een andere vriendin afgesproken. Het gaat heel goed tussen ons, en zondag zie ik haar dan voor het eerst in het echt. Wel een beetje spannend.
Oh, meer voor mij dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoeft niet, eet ik bijna niet meer.
Is je beste vriendin OK met al je dates ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, nu wel.
Donderdag zie ik m'n beste vriendin weer en gaan we shoppen. En voor zondag heb ik met een andere vriendin afgesproken. Het gaat heel goed tussen ons, en zondag zie ik haar dan voor het eerst in het echt. Wel een beetje spannend.
Klopt, je mag alles hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, meer voor mij dus.
Hoezo eet je het bijna niet meer eigenlijk? En waar komt je naam dan vandaan?
Heb wel meer fans maar ben een trouwe gozert.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
PP heeft een Fann ... nee Oops een Choco
Je post meestal met meerdere en dezelfde mensen, wie zegt dat ik voor jou kom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel meer fans maar ben een trouwe gozert.
Dat heb ik niet verzonnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je post meestal met meerdere en dezelfde mensen, wie zegt dat ik voor jou kom?
Dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen voor
Dat heb ik niet verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |