Allen op een oor daar idd...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hi sjoef, alles goed hoor en met jou?
Uto is ernstig stil.
Gelukkig dat alles goed is en inderdaad lekker uitslapen als dat kan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle op een oor daar idd...
Hier straks weer lekker uitslapen maar verder alles goed
Nu kan het nog idd... Jij weer een rustig Fokloos weekend gehad of niet? ... PP houdt zich afzijdig .. Of dekt ff de lady toequote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dat alles goed is en inderdaad lekker uitslapen als dat kan.
Inderdaad, al uitzicht op een nieuwe baan? En ja was weer een fokloos weekend. Lekker hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu kan het nog idd... Jij weer een rustig Fokloos weekend gehad of niet? ... PP houdt zich afzijdig .. Of dekt ff de lady toe
Heb makkelijk lullen natuurlijk wanneer mijn schaapjes al op het droge zijn maar dit is toch wel een SC met een invalshoek die redelijk uniek is op Fok!quote:
Ik vind de invalshoek hier soms zeer apart.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb makkelijk lullen natuurlijk wanneer mijn schaapjes al op het droge zijn maar dit is toch wel een SC met een invalshoek die redelijk uniek is op Fok!
Hoho niet te snel he ... Nieuwe baan zoeken begint nu pas .. uitzicht geen idee.. Ik had me trouwens 30/12 aangemeld voor een uitkering per 1/1/2015. Krijg ik zaterdagochtend om 3 uur een mail van de instantie dat ik mn sollicitaties niet heb doorgegeven ... over de laatste 2 dagen van 2014 , terwijl ik nog gewoon op vakantie was in mn vorige contract .... Echt ... Ik heb er verder niet op gereageerd...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, al uitzicht op een nieuwe baan? En ja was weer een fokloos weekend. Lekker hoor.![]()
PP is alweer gearriveerd.
Heb Soury weer gemist helaas, dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind de invalshoek hier soms zeer apart.
Dat is idd vreemd omdat ie paarden houdt ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind de invalshoek hier soms zeer apart.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Soury weer gemist helaas, dat is wel jammer.
Ze had zich wel weer gemeld recentelijk hoor ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is idd vreemd omdat ie paarden houdt ...
Ok, ik wist niet hoe veel je er mee bezig was momenteel, wist wel dat je eerst even vakantie nodig had.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoho niet te snel he ... Nieuwe baan zoeken begint nu pas .. uitzicht geen idee.. Ik had me trouwens 30/12 aangemeld voor een uitkering per 1/1/2015. Krijg ik zaterdagochtend om 3 uur een mail van de instantie dat ik mn sollicitaties niet heb doorgegeven ... over de laatste 2 dagen van 2014 , terwijl ik nog gewoon op vakantie was in mn vorige contract .... Echt ... Ik heb er verder niet op gereageerd...
Toen was ik er niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ze had zich wel weer gemeld recentelijk hoor ...
Arme jij. Ze komt vast wel weer terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is idd vreemd omdat ie paarden houdt ...
quote:
Ben je te rijk voor?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een uitkering krijg ik sowieso niet.
Volgens mij kun je in Duitsland vet veel meer verdienen...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen enkele behoefte aan geld van de staat, op mijn 62e krijg ik pensioen erbij nog.
Dat heb je goed geregeld dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen enkele behoefte aan geld van de staat, op mijn 62e krijg ik pensioen erbij nog.
Welke dit keer?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga me wederom beraden over een andere weg ...
Geld interesseert me niet zoveel, je moet genoeg hebben om leuke dingen te kunnen doen verder boeit het weinig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in Duitsland vet veel meer verdienen...
Ik zeg alleen maar gedag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje opdringerig ben je wel.
Eerste snap ik, tweede zou wel handig zijn. Dan hoeft het eerste niet meer...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ga ik dus bedenken .. of ik moet weer een job krijgen aangeboden...
Leggings.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je leuke leggings aan> Daar gaat PP voor ..
Klopt, wat moet ik dan nog meer zeggen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen maar hoi schiet niet op.
Dan ben je save .. Verder een prima vent hoor...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leggings.Zou verboden moeten worden.
Ik ga er helemaal niet over nadenken. Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bedoel daar niet slechts mee, het is slechts iets om over na te denken.
Probeer er iets origineels van te maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, wat moet ik dan nog meer zeggen?
Ik ben niet origineel. Ik kopieer alleen maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Probeer er iets origineels van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |