I am lazy.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:54 schreef IES123 het volgende:
Beste mensen,
ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn Thesis (Wageningen Universiteit). Hiervoor moet ik respondenten hebben voor mijn enquete. Mijn vraag is dus ook of jullie alsjeblieft voor mij even 5 minuutjes de tijd willen nemen om mijn enquete in te vullen. Jullie zouden me er erg mee helpen!!
Groetjes!
Als je op de volgende link klikt dan kom je er vanzelf![]()
https://wur.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3TVcHjFvTa7hCYZ
Ik ben niet lief.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey lieverds, hoe is het met jullie?
Ik heb wel eens dat cliënten zeggen dat ik lief ben, maar goed, die kun je niet helemaal serieus nemen natuurlijk.quote:
Dat hangt van je beroep af.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel eens dat cliënten zeggen dat ik lief ben, maar goed, die kun je niet helemaal serieus nemen natuurlijk.
ik krijg geen enkel beeld bij gezelligquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar gezellig is.
Sorry Kingstown.
Dat is ook zo'n heerlijk voor veel uitleg vatbaar woord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg geen enkel beeld bij gezellig
na héél lang nadenken kwam ik op appeltaartquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n heerlijk voor veel uitleg vatbaar woord.
Nee. In NWS zijn er minimaal 3 topics over hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
is er nu alleen een topic over Frank de B. in klaagbaak?
Eis van Kraftwerk, kaarten staan op naam om doorverkopen onmogelijk te maken...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een identiteitsbewijs meenemen naar een popconcert? Seriously?
Kan me niet herinneren dat we een extra bewoner hebben gehad...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh MadMaster, ik had in mijn vorige huis hetzelfde aanrechtblad
Ik woonde al die jaren in jouw keukenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat we een extra bewoner hebben gehad...
En iedereen maar zeggen dat ik alles opvrat...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik woonde al die jaren in jouw keuken
En je bent nu eindelijk uit de keukenkast gekomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik woonde al die jaren in jouw keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |