abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148317386
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:19 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik had even op het kaartje gekeken in Endomondo, en hij loopt echt door Limburg. Blijft precies binnen de provinciegrens.
Dank ^O^ was wel benieuwd maar te lui om te kijken :@
pi_148317517
Het moderne Garmin Connect heeft ongelooflijk veel layoutfouten. Ongeacht de browser. Teksten die uit de kolom lopen aan de onderkant. Bovendien moet ik te veel scrollen, vind het fijner om alles op een scherm te hebben. De hoogteprofielgrafieken hebben weer de oude fout bij loopjes onder NAP. Last but not least, het genereren van rapporten was beter in de oude layout. Toegegeven, sommige zaken zijn wel beter.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:58:17 #78
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_148317571
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Semtex, wat kut! Volgende keer gewoon heen gaan, waarschijnlijk hadden ze daar wel wat kunnen regelen ook zonder startnr toch?

Quoi: Wat een topchallenge! Ziet er ook uit als een mooie verzameling van loopjes, al zul je ze volgens Gogo's geografische knobbel toch wat aan moeten passen? :P

Gogo: Wat een sukkel, zal wel compensatiedrang hebben voor zijn eigen luiheid.

Murmeli: mooie opbouw van je 5km! (of bijna 5 dan)

Ik heb net mijn 400 meter wisseltraining gedaan. Werden uiteindelijk 20 400's en natuurlijk hetzelfde aantal rustig aan. 'Snelle''400tjes rond HM tempo of iets langzamer (mogelijk 30km tempo, dat zou top zijn) en de 'langzame' 400tjes rond LDL tempo. Fysiek geen heel zware training (al had ik wel zware benen, maar dat komt meer door dansen en 2 speciaalbiertjes gisteravond, en misschien het op mijn plaat gaan vanochtend vroeg). Maar mentaal zeker wel. Niet omdat je denkt wanneer mag ik stoppen, integendeel, maar omdat je elke 400m weer opnieuw je benen moet aansturen om het juiste tempo te halen. Zeker de 'langzame' 400tjes waren lastig, ik ging steeds 30 sec. te hard of te langzaam. Maar ik denk voor mij zeker een hele nuttige training, in wedstrijden kan ik als ik éénmaal in de goede versnelling sta, dat heel lang volhouden, maar bijv. op onregelmatig terrein heb je wel eens een heuveltje of zand of zo en dan sta ik daarna meteen geparkeerd. Daarvoor is zo'n training denk ik zeker nuttig, je moet steeds opnieuw weer pushen, je komt nooit in de steady state. Ook voor een marathon is het denk ik een nuttige, want daar blijf je na een bepaalde afstand ook niet meer 'vanzelf' op de goede snelheid en moet je jezelf ook elke 50m pushen om je in het tempo vast te bijten.
Dus wat mij betreft een goede training! Maar dat weet je pas zeker als je hem meerdere keren gedaan hebt, dus dat binnenkort nog maar eens doen. Helaas doet mijn hartslagsensor het nog steeds niet, dat zou wel veel inzicht geven bij een training als deze.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tijdens het lopen vandaag ook een stiekem tijdsdoel bedacht voor de 30km maar dat is zo ambitieus dat ik het eigenlijk niet uit durf te spreken :@ 8)7
Dat is me nogal een training zeg!
Haal je die uit een schema, of experimenteer je wat?
Life is what you make it.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 14:59:14 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_148317607
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Het moderne Garmin Connect heeft ongelooflijk veel layoutfouten. Ongeacht de browser. Teksten die uit de kolom lopen aan de onderkant. Bovendien moet ik te veel scrollen, vind het fijner om alles op een scherm te hebben. De hoogteprofielgrafieken hebben weer de oude fout bij loopjes onder NAP. Last but not least, het genereren van rapporten was beter in de oude layout. Toegegeven, sommige zaken zijn wel beter.
Ik vind die half-rondje schemaatjes zo gezellig :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148317640
quote:
2s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat is me nogal een training zeg!
Haal je die uit een schema, of experimenteer je wat?
Dit was zeker een experiment ja. Maar losjes gebaseerd op de website van de souplessemethode.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148317701
Dit wordt net geretweet in mijn twitter feed:

Jamie Sparks ‏@jamiefpsparks 2h2 hours ago
My '7 marathons in 7 days in 7 countries' training begins today! How on earth will the body cope with only 4 months training? #adventure

Geen idee van de context verder, maar wat een bizarre uitdaging. Volgens mij heb je na die 7 dagen echt 2 maanden nodig om weer in een normaal dag/nacht ritme te komen, om nog maar niet te spreken over het lopen van 7 marathons na 4 maanden training :P
Hij is wel ocean rower dus al wel fit.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 4 januari 2015 @ 15:02:30 #82
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_148317743
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dit was zeker een experiment ja. Maar losjes gebaseerd op de website van de souplessemethode.
Ik worstel me volgende week door de HM van Egmond heen en dan wil ik daarna weer gestructureerd aan de slag, zal eens kijken naar die souplessemethode.
Vooralsnog kost het me veel teveel moeite om het lopen weer terug te krijgen in de oude gewoonte na mijn blessure, loop de laatste tijd vaak met frustratie over mijn eigen prestatie/ voortgang.
Life is what you make it.
pi_148317855
quote:
2s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik worstel me volgende week door de HM van Egmond heen en dan wil ik daarna weer gestructureerd aan de slag, zal eens kijken naar die souplessemethode.
Vooralsnog kost het me veel teveel moeite om het lopen weer terug te krijgen in de oude gewoonte na mijn blessure, loop de laatste tijd vaak met frustratie over mijn eigen prestatie/ voortgang.
Toch proberen te genieten dan in Egmond. Ik stond daar vorig jaar ook niet-fit aan de start maar wilde toch koste wat het kost een sub-2 lopen, waardoor ik 3 dagen daarna nog misselijk en katerig was en geen goed gevoel aan die wedstrijd heb overgehouden. Dan liever een standje rustiger en gewoon genieten van de omgeving, als je toch niet voor een goede tijd kunt gaan..
pi_148318110
L_T heb je op dat stuk door Utrecht niet veel last van kruispunten/verkeerslichten enzo? Lijkt mij niet ideaal?

Zelf vandaag langste duurloop tot nu toe *O* Als ik 2 seconden doorgelopen had zat ik op 2:22:22 :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148318214
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef TMan het volgende:
L_T heb je op dat stuk door Utrecht niet veel last van kruispunten/verkeerslichten enzo? Lijkt mij niet ideaal?

Zelf vandaag langste duurloop tot nu toe *O* Als ik 2 seconden doorgelopen had zat ik op 2:22:22 :+

SPOILER
Jawel, daarom loop ik die route ook niet zo vaak. Maar ik vind het stuk langs de Vecht zo mooi. Beter zou misschien zijn om naar de Vleutenseweg te fietsen en dan vanaf daar te lopen maar dat vind ik ook weer zo'n gedoe.

En goeie duurloop! Ik zie in jouw endomondo dat jij een schema van endomondo zelf volgt voor de marathon? Bevalt het?
pi_148318401
vind je dat stuk langs de vecht mooi? verderop na Maarssen wordt het een stuk mooier.
pi_148318458
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Dit wordt net geretweet in mijn twitter feed:

Jamie Sparks ‏@jamiefpsparks 2h2 hours ago
My '7 marathons in 7 days in 7 countries' training begins today! How on earth will the body cope with only 4 months training? #adventure

Geen idee van de context verder, maar wat een bizarre uitdaging. Volgens mij heb je na die 7 dagen echt 2 maanden nodig om weer in een normaal dag/nacht ritme te komen, om nog maar niet te spreken over het lopen van 7 marathons na 4 maanden training :P
Hij is wel ocean rower dus al wel fit.
Net wanneer je denkt dat het niet meer gekker kan, word je steeds weer verrast. :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 15:29:00 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_148318710
Overigens werd ik aan het begin van m'n rondje ook weer eens onaangenaam verrast door m'n haperende MP3 speler. Die dacht, doe het zelf maar. Dat was stom.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148318773
@Quoi: ik ben ook weer van plan in alle provincies een wedstrijdje te doen. Vorig jaar heb ik het opgegeven nadat ik een paar maanden geblesseerd was geweest. Ze hoeven van mij niet allemaal in een andere maand, maar ze moeten wel nieuw voor mij zijn.

Voor dit jaar heb ik al ingeschreven voor de Vuurtorentrail op Ameland (Friesland) en de Caubergtrail in Valkenburg (Limburg), en ik heb mijn oog verder laten vallen op de Stevensloop (Gelderland), de Tilburg Ten Miles (Noord-Brabant), Fish-Potato Run (Flevoland) en de Dam-tot-Dam (Noord-Holland). Maar ik leg die allemaal nog niet vast.
pi_148319321
Vanmorgen bij het lopen liep ik op een mooie regenboog af, dat vond ik leuk. *O*

Tot ik bedacht dat ik daarmee ook op regen afliep 8)7
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_148319523
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jawel, daarom loop ik die route ook niet zo vaak. Maar ik vind het stuk langs de Vecht zo mooi. Beter zou misschien zijn om naar de Vleutenseweg te fietsen en dan vanaf daar te lopen maar dat vind ik ook weer zo'n gedoe.

En goeie duurloop! Ik zie in jouw endomondo dat jij een schema van endomondo zelf volgt voor de marathon? Bevalt het?
Schema bevalt mij prima, maar is ook de eerste keer dat ik met een schema train dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Elke zoveel weken doe je een coopertest, daar past ie dan het schema op aan (vooral de tempo's heb ik het idee). De opgegeven tempo's neem ik wel met een korreltje zout, zijn mij wat aan de snelle kant. Misschien ben ik gewoon heel goed met de coopertest waardoor het nu wat enthousiast is, of misschien kan ik harder dan ik denk en moet ik niet miepen :+
pi_148320372
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:51 schreef Quoi het volgende:
OK. 2015. Januari vraagt om goede voornemens. Om het hardloopplezier een beetje te bewaken en me te vergapen aan nieuwe stukjes Nederland, wordt dit mijn uitdaging: "Twaalf nieuwe rondjes". 12 maanden, 12 provincies, 12 hardloopwedstrijden. Een beetje gejat van iemand hier die ook al in elke provincie probeerde te lopen (Pijll?) ;)

Criteria waaraan een hardloopwedstrijd ongeveer aan moet voldoen:
1) De wedstrijd moet plaatsvinden in één van de 12 provincies in Nederland, elke wedstrijd in een andere provincie
2) De wedstrijd is er één die ik nog nooit eerder heb gelopen

En daar komt de voorlopige planning:
SPOILER
Er zitten volgens mij echt hele leuke loopjes tussen! :s) Afstanden en inschrijvingen voor in de OP volgen tzt. En de CPC HM ga ik - zoals het er nu naar uitziet (ook weer keelpijntje en zwaar verwaarloosd schema) - omzetten naar de 10 km.
Leuk idee!
De laatste keer dat ik de lenteloop liep in Eerbeek lag Eerbeek in Gelderland ;) Mooi, kleinschalig loopje. En Molenhoek ligt in Limburg, op de grens, wellicht dat de route door/in Gelderland loopt.
pi_148320449
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:48 schreef TMan het volgende:

[..]

Schema bevalt mij prima, maar is ook de eerste keer dat ik met een schema train dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Elke zoveel weken doe je een coopertest, daar past ie dan het schema op aan (vooral de tempo's heb ik het idee). De opgegeven tempo's neem ik wel met een korreltje zout, zijn mij wat aan de snelle kant. Misschien ben ik gewoon heel goed met de coopertest waardoor het nu wat enthousiast is, of misschien kan ik harder dan ik denk en moet ik niet miepen :+
Ja het kan altijd zo zijn dat je relatief beter bent op de wat kortere afstanden, daar houdt zo'n schema natuurlijk geen rekening mee. Maar zo te zien ben je goed bezig en luister je naar je lichaam, wordt vast een strakke marathon!
pi_148320474
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef pijll het volgende:
@Quoi: ik ben ook weer van plan in alle provincies een wedstrijdje te doen. Vorig jaar heb ik het opgegeven nadat ik een paar maanden geblesseerd was geweest. Ze hoeven van mij niet allemaal in een andere maand, maar ze moeten wel nieuw voor mij zijn.

Voor dit jaar heb ik al ingeschreven voor de Vuurtorentrail op Ameland (Friesland) en de Caubergtrail in Valkenburg (Limburg), en ik heb mijn oog verder laten vallen op de Stevensloop (Gelderland), de Tilburg Ten Miles (Noord-Brabant), Fish-Potato Run (Flevoland) en de Dam-tot-Dam (Noord-Holland). Maar ik leg die allemaal nog niet vast.
Je kan ook de Dam tot Dam schrappen en de Marquetteloop doen in N-H. Superleuk! :D
  zondag 4 januari 2015 @ 16:36:52 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148321374
Zo, alle provincies goed gezet (ik had beter moeten opletten op de basisschool ;) ). Nu zoek ik alleen nog een Brabants loopje in December.
pi_148321810
Leuke uitdaging Quoi! ^O^

Nadeel van in Friesland wonen is dat zoiets relatief gezien toch een iets grotere uitdaging is, vooral voor wat betreft de provincies 'beneden de rivieren' :P

Jouw loop in Friesland (Drachten) zal geen meet worden denk ik. Die week daarop loop ik namelijk mijn eerste HM, dus ik geloof niet dat ik een week daarvoor nog een wedstrijdje wil lopen. Misschien dat ik 'm dan als trainingsrondje ga doen, maar ik ken mezelf inmiddels tijdens wedstrijdjes :+

De Fish Potato Run staat wel op mijn kalender dit jaar, dus daar komen we elkaar dan vast wel tegen! ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 16:49:03 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_148321848
Ondertussen op Instagram: waarom ijzel dus echt wel een reden is om niet te gaan rennen (pas op, bloed):
http://instagram.com/p/xbrjq3Mv9Q/
  zondag 4 januari 2015 @ 16:51:10 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148321932
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef trolley het volgende:
Leuke uitdaging Quoi! ^O^

Nadeel van in Friesland wonen is dat zoiets relatief gezien toch een iets grotere uitdaging is, vooral voor wat betreft de provincies 'beneden de rivieren' :P

Jouw loop in Friesland (Drachten) zal geen meet worden denk ik. Die week daarop loop ik namelijk mijn eerste HM, dus ik geloof niet dat ik een week daarvoor nog een wedstrijdje wil lopen. Misschien dat ik 'm dan als trainingsrondje ga doen, maar ik ken mezelf inmiddels tijdens wedstrijdjes :+

De Fish Potato Run staat wel op mijn kalender dit jaar, dus daar komen we elkaar dan vast wel tegen! ;)
Leuk :) Fish Potato wil ik al tijden! Drachten moest het in Friesland wel gaan worden, gezien de roots van mijn meneer. Kan zijn familie ook eens zien dat we kunnen lopen, zonder dat ze uit hun comfort zone hoeven te komen.
pi_148322148
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Leuk :) Fish Potato wil ik al tijden! Drachten moest het in Friesland wel gaan worden, gezien de roots van mijn meneer. Kan zijn familie ook eens zien dat we kunnen lopen, zonder dat ze uit hun comfort zone hoeven te komen.
Haha! Daar schijnen wel meer Friezen last van te hebben inderdaad :') Maar deze niet hoor :P

De fish potato had ik vorig jaar al bijna gelopen, ware het niet dat ik toen met koorts op bed lag -O- Maar dat schijnt een leuke te zijn ja :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 4 januari 2015 @ 16:58:10 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148322262
En leuk Pijll, we komen elkaar misschien nog wel tegen. En schandalig snel loopt jouw madammeke weer zeg :N ;)

Ik heb mezelf net echt naar buiten geschopt. Al dat geëmmer, lopen zou ik! Ik had een meefietser gelukkig. Lekker 7 km op 6:40 met wat versnellingen gelopen met ondergaande zon O+ Conditie is bleh, maar het lopen was geweldig. Blij dat ik ben geweest!
pi_148322590
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ondertussen op Instagram: waarom ijzel dus echt wel een reden is om niet te gaan rennen (pas op, bloed):
http://instagram.com/p/xbrjq3Mv9Q/
En onder die foto staat dan 64x 'vind ik leuk'... _O-
pi_148322669
Dit is niet mijn dag. HD met duizenden foto's vanaf de jaren negentig heeft de tick of death en wordt niet gevonden door windows. Back up? Nauwelijks natuurlijk.
Ik kan net zo goed gaan hardlopen, dat is tenminste altijd kut.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 17:09:44 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_148322768
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
HD met duizenden foto's vanaf de jaren negentig heeft de tick of death en wordt niet gevonden door windows. Back up? Nauwelijks natuurlijk.
Dit gaat natuurlijk wel een beetje het verhaal van onze generatie worden... Over 50 jaar hebben wij geen fotoboeken waar we doorheen kunnen bladeren. Alleen wat kapotte HD's waar we niet meer in kunnen ;(

SPOILER
  zondag 4 januari 2015 @ 17:14:20 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148322956
Zwabber, ik ken nog iemand die dit soort rampen kan herstellen.

Ik zal nooit meer zeuren over foto's. Mijn bijrijder heeft foto's gemaakt en dit ziet er toch relaxed uit op tempootje 6:40 :)

SPOILER
  zondag 4 januari 2015 @ 17:34:46 #105
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148323850
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:14 schreef Quoi het volgende:

Ik zal nooit meer zeuren over foto's. Mijn bijrijder heeft foto's gemaakt en dit ziet er toch relaxed uit op tempootje 6:40 :)

SPOILER
Jaloersmakende foto!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_148323958
Over uitdagingen gesproken: ik las vandaag dit artikeltje: http://www.gelderlander.n(...)hardlopers-1.4697215 Best geinig!
  zondag 4 januari 2015 @ 17:40:40 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148324096
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:58 schreef Quoi het volgende:
En leuk Pijll, we komen elkaar misschien nog wel tegen. En schandalig snel loopt jouw madammeke weer zeg :N ;)

Ik heb mezelf net echt naar buiten geschopt. Al dat geëmmer, lopen zou ik! Ik had een meefietser gelukkig. Lekker 7 km op 6:40 met wat versnellingen gelopen met ondergaande zon O+ Conditie is bleh, maar het lopen was geweldig. Blij dat ik ben geweest!
Goed zo!!!
En ik wil ook wel meeten op een paar loopjes ;) en sorry voor het snel lopen. Ik zal beloven dat ik bij de CPC minder snel loop ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 4 januari 2015 @ 17:41:45 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148324156
quote:

SPOILER
O+
pi_148324193
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn inschrijving voor Schoorl om te laten zetten van de HM naar 10k. Eigenlijk komt de HM misschien toch nog net wat te vroeg, qua opbouw in trainingskilometers (voor Zwabber: ja, ik ben gewoon de afgelopen maanden een laffe hond geweest en heb te weinig gelopen omdat smoesjes). In maart is ook nog een HM die ik eventueel wel zou willen lopen (volgens mij wel met een zwaarder parcours dan Schoorl, maar soit), of anders in het najaar pas weer. Keuzes moeilijk.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 17:43:22 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_148324223
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:37 schreef Gogo83 het volgende:
Over uitdagingen gesproken: ik las vandaag dit artikeltje: http://www.gelderlander.n(...)hardlopers-1.4697215 Best geinig!
Leuk!! :D
  zondag 4 januari 2015 @ 17:46:48 #111
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148324357
quote:
Die februariloop staat op mijn shortlist, maar niet voor dit jaar helaas.
pi_148324401
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn inschrijving voor Schoorl om te laten zetten van de HM naar 10k. Eigenlijk komt de HM misschien toch nog net wat te vroeg, qua opbouw in trainingskilometers (voor Zwabber: ja, ik ben gewoon de afgelopen maanden een laffe hond geweest en heb te weinig gelopen omdat smoesjes). In maart is ook nog een HM die ik eventueel wel zou willen lopen (volgens mij wel met een zwaarder parcours dan Schoorl, maar soit), of anders in het najaar pas weer. Keuzes moeilijk.
Er zijn er toch ook nog genoeg tussen maart en het najaar?
pi_148324484
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er zijn er toch ook nog genoeg tussen maart en het najaar?
Ja, maar dan is het te warm. Als ik HM's nu superduper tof was gevonden had dat wat minder bezwaarlijk geweest, maar ik wil gewoon zo comfortabel mogelijk sub 2 lopen :P

Als ik zo even snel op hardloopkalender.nl kijk valt dat nog wel tegen trouwens, als ik een beetje in de buurt wil lopen (en dat wil ik).
  zondag 4 januari 2015 @ 17:56:35 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148324736
quote:
Dit is niet mijn dag. HD met duizenden foto's vanaf de jaren negentig heeft de tick of death en wordt niet gevonden door windows. Back up? Nauwelijks natuurlijk.
:(
Hier net zo'n dag. iPhone met gerepareerd venster laten vallen en ja hoor, weer een barst :(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 4 januari 2015 @ 18:02:08 #115
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_148324909
Lekker gelopen net. Ik begon in de zon en eindigde met volle maan. Was nog wel hier en daar wat glibberig, maar nergens echt weggegleden. Twee keer een extra lusje aan m'n route geknoopt en zo kwam ik uiteindelijk op 18km uit.

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 4 januari 2015 @ 18:02:13 #116
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148324911
Jezus jongens, wat een pechzooi.
Ik zeg: onder een deken op de bank en niet meer bewegen vandaag.

Ik ben nogal stuk geloof ik. En dan moet ik straks nog bootcampen. Pfffff.
Effe voer opwarmen (ik hou van restjes :9 )
  zondag 4 januari 2015 @ 18:12:04 #117
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_148325221
quote:
Ja noh.. Leuk idee, maar het zijn gewoon wat crossjes met hoogtemeters zo te zien?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_148325274
quote:
13s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

:(
Hier net zo'n dag. iPhone met gerepareerd venster laten vallen en ja hoor, weer een barst :(
We kunnen hopen dat het dieptepunt van dit jaar al geweest is.

quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:02 schreef Murmeli het volgende:
Jezus jongens, wat een pechzooi.
Ik zeg: onder een deken op de bank en niet meer bewegen vandaag.

Ik ben nogal stuk geloof ik. En dan moet ik straks nog bootcampen. Pfffff.
Effe voer opwarmen (ik hou van restjes :9 )
Vandaag ook nog bootcampen? Ik weet dat je een kwieke jonge godin bent, maar vraag je niet teveel van het frêle lijf?
  zondag 4 januari 2015 @ 18:25:36 #119
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148325671
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

We kunnen hopen dat het dieptepunt van dit jaar al geweest is.

[..]

Vandaag ook nog bootcampen? Ik weet dat je een kwieke jonge godin bent, maar vraag je niet teveel van het frêle lijf?
Mja ik zat al een beetje te wikken en te wegen. Maar ik ga gewoon en dan op halve kracht meedoen. Ik ben al zo lang niet geweest en kan de komende keer ook al niet.
  zondag 4 januari 2015 @ 18:30:23 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148325820
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Goed zo!!!
En ik wil ook wel meeten op een paar loopjes ;) en sorry voor het snel lopen. Ik zal beloven dat ik bij de CPC minder snel loop ;)
Goed hoor ;) Maar je mag best snel hoor, ik loop de 10 km als het goed is.

quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
Terugschaal-boks :)
  zondag 4 januari 2015 @ 18:41:28 #121
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148326167
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:30 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed hoor ;) Maar je mag best snel hoor, ik loop de 10 km als het goed is.

[..]

Terugschaal-boks :)
Oja, das waar! Maar dan loop ik nog steeds geen hm op 5.13/km :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2015 @ 18:42:46 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_148326202
quote:
Ah zo heb ik er hier nog 1 in de kast leggen met alle kinderfoto's vanaf hun geboorte. Kost ongeveer 700 euro om ze bij een professioneel bedrijf te laten recoveren. Moet wel ooit gebeuren.

Misschien krijgen we korting als we er 2 tegelijk doen.
pi_148326255
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja noh.. Leuk idee, maar het zijn gewoon wat crossjes met hoogtemeters zo te zien?
Niet alleen maar crossjes, Posbankloop onder andere is gewoon verhard. Ik vind het wel een leuk iets, wellicht ga ik er ooit voor. :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2015 @ 18:44:39 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_148326264
Vanmorgen mijn voorlopig laatste rondje van 12.5KM gelopen. Ondanks de zeurende scheen heerlijk gelopen.

Ik heb wel het idee dat de scheen door consequent 2 dagen rust tussen elk loopje te pakken en ALLEEN LDL's te lopen langzaam beter wordt, maar na bijna een jaar met pijn in mijn scheen lopen ga ik nu echt een poosje serieus herstellen.

Dat wordt voor het eerst sinds Oktober 2013 dat ik langer dan 3 dagen niet ga lopen.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 18:48:47 #125
155227 crew  Guppy
dus
pi_148326390
quote:
11s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen mijn voorlopig laatste rondje van 12.5KM gelopen. Ondanks de zeurende scheen heerlijk gelopen.

Ik heb wel het idee dat de scheen door consequent 2 dagen rust tussen elk loopje te pakken en ALLEEN LDL's te lopen langzaam beter wordt, maar na bijna een jaar met pijn in mijn scheen lopen ga ik nu echt een poosje serieus herstellen.

Dat wordt voor het eerst sinds Oktober 2013 dat ik langer dan 3 dagen niet ga lopen.
Waarom ben je dan vandaag toch gaan lopen? Je zou na 1 januari toch rust houden?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2015 @ 18:51:00 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_148326470
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Waarom ben je dan vandaag toch gaan lopen? Je zou na 1 januari toch rust houden?
Nee, vanaf 5 januari :) Als alles weer 'normaal' is mbt ritme, werken, eten, etc.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 18:56:04 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_148326684
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, vanaf 5 januari :) Als alles weer 'normaal' is mbt ritme, werken, eten, etc.
Wel echt doen he... Ik heb me wel eens laten vertellen dat scheenbeenpijn ook chronisch kan worden als je er niks aan doet. Geen idee of dat waar is, maar ik vond het geen fijn idee :X

YUR deed een leuke challenge, met buikspieren. Misschien kun jij die ook doen in de tussentijd? Dan heb je niet helemaal het idee dat je niks doet
pi_148326720
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan."
Godver. Zit dit met tranen te lezen. Hier kan ik zo ontzettend kwaad en verdrietig van worden. Ik snap echt niet hoe mensen het in hun hoofd halen zoiets te zeggen. :(
:* voor jou.

Quoi, leuk idee! Molenhoeks Makkie is inderdaad supertof en Limburgs.

Vanochtend met moeite 6 km eruit geperst op iets trager dan duurlooptempo.
Zit er ook aan te denken Egmond om te zetten naar 10 en dat als duurloop te doen, maar dat is veel vroeger beginnen (/ver reizen). :{
Waarschijnlijk moet ik Schoorl ook omzetten naar een kortere afstand.
pi_148326866
quote:
_O_
Ik ben zo lui dat ik gewoon zomer- en winterstops inlas. :@
Daar is pas dit seizoen verandering in gekomen.
pi_148327042
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Godver. Zit dit met tranen te lezen. Hier kan ik zo ontzettend kwaad en verdrietig van worden. Ik snap echt niet hoe mensen het in hun hoofd halen zoiets te zeggen. :(
:* voor jou.

Quoi, leuk idee! Molenhoeks Makkie is inderdaad supertof en Limburgs.

Vanochtend met moeite 6 km eruit geperst op iets trager dan duurlooptempo.
Zit er ook aan te denken Egmond om te zetten naar 10 en dat als duurloop te doen, maar dat is veel vroeger beginnen (/ver reizen). :{
Waarschijnlijk moet ik Schoorl ook omzetten naar een kortere afstand.
Recent vertelde mijn leidinggevende ( die zeer veel is afgevallen mbv Weightwatchers ) dat ze buiten liep ( snelwandelen-hardlopen ) en dat er uit een auto iets werd geroepen van: trek die broek eens over je dikke kont omhoog! Assholes :r Ik kan alleen maar diep respect voor haar hebben...nu zie je eigenlijk pas wat een kleine vrouw ze is. Dat viel hiervoor helemaal niet op. Respect voor haar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2015 @ 19:07:45 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_148327050
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wel echt doen he... Ik heb me wel eens laten vertellen dat scheenbeenpijn ook chronisch kan worden als je er niks aan doet. Geen idee of dat waar is, maar ik vond het geen fijn idee :X

YUR deed een leuke challenge, met buikspieren. Misschien kun jij die ook doen in de tussentijd? Dan heb je niet helemaal het idee dat je niks doet
Ik ga het nu ook echt doen, en ja ik weet dat het chronisch kan worden.

Ik doe al allerlei oefeningen (squads, lunges, planken, etc) erbij. En ik ga de komende weken meer fietsen (deed ik afgelopen weken ook al). Maar met hardlopen verbrand je in dezelfde tijd heel wat meer calorieen. Maar goed, sinterklaas, kerst, O&N en de verjaardag van de middelste liggen nu weer achter me. Kan nu 6 weken op water en brood, dus lopen is even minder essentieel als gewichtsregulator ;)

Over Yur gesproken, die heb ik al een heel poosje niet zien of nauwelijks zien posten?
pi_148327076
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een poging:
Semmie, zet je mij ook even bij de ViaBelgica?

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 04-01-2015 19:14:07 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_148327105
quote:

SPOILER
Heel mooi Q!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_148327224
quote:

Lol, ik heb al sinds vorig jaar niet meer gelopen 31 december;)
Paar dagen rust genomen omdat een of andere pees in mijn kneeholte een beetje begon te piepen.
En vandaag was ik gewoon te brak, verkoos de bank boven the great outdoors.
Over een weekje mag ik iig weer in georganiseerd verband door de natuur hobbelen *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 19:17:32 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_148327359
quote:
14s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik doe al allerlei oefeningen (squads, lunges, planken, etc) erbij. En ik ga de komende weken meer fietsen (deed ik afgelopen weken ook al). Maar met hardlopen verbrand je in dezelfde tijd heel wat meer calorieen. Maar goed, sinterklaas, kerst, O&N en de verjaardag van de middelste liggen nu weer achter me. Kan nu 6 weken op water en brood, dus lopen is even minder essentieel als gewichtsregulator ;)

Ik snap je. Het was ook geen kritiek :*

Op m'n werk hebben we een blendertje in het kerstpakket gekregen, met twee handige bekers waar je je smoothie mee kan nemen. Ik ga die blender en bekers vaak gebruiken komende tijd :9 bring on the healthy!

quote:
Over Yur gesproken, die heb ik al een heel poosje niet zien of nauwelijks zien posten?
Geen idee...? Ik heb m hier ook niet gezien. Hij stond bij de Oliebollencross, maar daar was ie ook niet gezien geloof ik. Hij is vast druk :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 januari 2015 @ 19:39:13 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_148328088
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik snap je. Het was ook geen kritiek :*

Op m'n werk hebben we een blendertje in het kerstpakket gekregen, met twee handige bekers waar je je smoothie mee kan nemen. Ik ga die blender en bekers vaak gebruiken komende tijd :9 bring on the healthy!
Ik zag 'm op je feestboek! Handig ding inderdaad.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 4 januari 2015 @ 19:40:22 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148328136
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:07 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Recent vertelde mijn leidinggevende ( die zeer veel is afgevallen mbv Weightwatchers ) dat ze buiten liep ( snelwandelen-hardlopen ) en dat er uit een auto iets werd geroepen van: trek die broek eens over je dikke kont omhoog! Assholes :r Ik kan alleen maar diep respect voor haar hebben...nu zie je eigenlijk pas wat een kleine vrouw ze is. Dat viel hiervoor helemaal niet op. Respect voor haar.
Ik hoor t vaker. En vooral ook dat ik beter wat anders kan doen omdat ik zo langzaam ben :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148328358
quote:
14s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik doe al allerlei oefeningen (squads, lunges, planken, etc) erbij. En ik ga de komende weken meer fietsen (deed ik afgelopen weken ook al). Maar met hardlopen verbrand je in dezelfde tijd heel wat meer calorieen.
Echt? Ik verbrand volgens mij meer met fietsen, zeker omdat ik daar ook hogere hartslagen langer vol kan houden..
pi_148328553
Ok, dat was Beltrum!
Eerste keer dat ik een hele run liep. Vanochtend om kwart voor zeven van huis gegaan om op tijd te zijn voor de start om 5 voor 10. We zaten met een man of 10 van de vereniging in dezelfde startgroep, dus dat was wel leuk.
Ik heb samen met mijn vriendin gelopen. Allebei 2 weken ziek geweest dus het idee was om erg rustig aan te doen. Ergens halverwege moesten we door een duiker en toen kreeg mijn vriendin kramp en toen was het helemaal gedaan met het tempo. Maar we hebben het uitgelopen, allebei met bandje!
Qua tijd in ieder geval waar voor ons geld gehad (snelste was met 2:32 uur binnen) want we waren maar liefst 5:45 uur onderweg :')

https://www.endomondo.com/workouts/454491478/14083692

Dat zijn nog eens kilometertijden! :D
De slogan is "toezien of afzien"
Geopteerd voor het laatste, geeft toch altijd weer een tevreden gevoel.
En allerlei andere gevoelens, maar die gaan vanzelf weer over.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cynic op 04-01-2015 19:59:14 ]
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 4 januari 2015 @ 20:04:19 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148329042
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Nog een poging:
Done! *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_148329678
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Echt? Ik verbrand volgens mij meer met fietsen, zeker omdat ik daar ook hogere hartslagen langer vol kan houden..
Maar je verbrand toch juist meer in je lagere hartslagzones?
pi_148329789
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:19 schreef cafca het volgende:

[..]

Nee joh. Meer inspanning = meer energie
pi_148329872
quote:

[..]

Procentueel verbrand je dan maar vet, waarbij je bij een hogere hartslag ook meer energie haalt uit suikers en andere stoffen. In absolute cijfers zal je sowieso meer calorieën verbranden bij een hogere hartslag.
pi_148329911
quote:

[..]

Je verbrandt meer vet als je op lage intensiteit sport.
pi_148329934
quote:
Leuk. Een groot deel van die loopjes loop ik elk jaar al, dus dat moet wel lukken om er 8 te doen in 3 jaar. Mooi brevet voor boven m'n bed :)
  zondag 4 januari 2015 @ 20:32:50 #146
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148330202
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef Cynic het volgende:
Ok, dat was Beltrum!
Eerste keer dat ik een hele run liep. Vanochtend om kwart voor zeven van huis gegaan om op tijd te zijn voor de start om 5 voor 10. We zaten met een man of 10 van de vereniging in dezelfde startgroep, dus dat was wel leuk.
Ik heb samen met mijn vriendin gelopen. Allebei 2 weken ziek geweest dus het idee was om erg rustig aan te doen. Ergens halverwege moesten we door een duiker en toen kreeg mijn vriendin kramp en toen was het helemaal gedaan met het tempo. Maar we hebben het uitgelopen, allebei met bandje!
Qua tijd in ieder geval waar voor ons geld gehad (snelste was met 2:32 uur binnen) want we waren maar liefst 5:45 uur onderweg :')

https://www.endomondo.com/workouts/454491478/14083692

Dat zijn nog eens kilometertijden! :D
De slogan is "toezien of afzien"
Geopteerd voor het laatste, geeft toch altijd weer een tevreden gevoel.
En allerlei andere gevoelens, maar die gaan vanzelf weer over.
Jeutje! Dikke chapeautjes voor jullie ^O^

De laatste zin van je post :D
pi_148330479
quote:
15s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah zo heb ik er hier nog 1 in de kast leggen met alle kinderfoto's vanaf hun geboorte. Kost ongeveer 700 euro om ze bij een professioneel bedrijf te laten recoveren. Moet wel ooit gebeuren.

Misschien krijgen we korting als we er 2 tegelijk doen.
Mijn harddisk bleek prima in orde, maar de voeding niet. Mijn voeding deed het wel en het lampje op de externe HDD ging ook branden, maar blijkbaar was het net niet genoeg om meer te doen. Mijn vader heeft net zo'n externe HDD en heeft zijn voeding erop aangesloten en toen werkte alles weer. Meteen even een backup gemaakt...

Ja, dan is dat toch wel even *O* *O* *O*

@Hats: het is toch triest dat jouw PR op de HM 11 minuten langzamer is dan de mijne?
  Redactie Sport zondag 4 januari 2015 @ 20:41:21 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_148330678
Nou, nu maar eens de stap zetten in dit topic (en morgen buiten). :@

Vorig jaar min of meer gestopt met zwemmen, vanwege studie (soort van verhuizing), en dus sinds oktober al niet regelmatig meer gesport. De kilo's zijn er aangevlogen en vanwege stage (veel zitten) beweeg ik ook niet echt veel meer :') Niet echt gezond dus. Ik vond hardlopen altijd wel leuk om te doen, om te zien dat er vooruitgang in zat maar het was niet echt te combineren met zwemmen (wat ik 7 keer in de week deed), dus ben na een paar maanden daarmee gestopt. Ik kon toen 5km in precies 30 minuten lopen.

Nu is het plan (en een goed voornemen :@ ) om met een rustig schema te beginnen van Endomondo, en die begint morgen met een wandeling van 28 minuten om te wennen, dus ik ben benieuwd..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_148330694
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mijn harddisk bleek prima in orde, maar de voeding niet. Mijn voeding deed het wel en het lampje op de externe HDD ging ook branden, maar blijkbaar was het net niet genoeg om meer te doen. Mijn vader heeft net zo'n externe HDD en heeft zijn voeding erop aangesloten en toen werkte alles weer. Meteen even een backup gemaakt...

Ja, dan is dat toch wel even *O* *O* *O*

@Hats: het is toch triest dat jouw PR op de HM 11 minuten langzamer is dan de mijne?
Ja.
pi_148330726
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Nog een poging:
*O*

Ik zit er trouwens over te denken om er een weekendje Maastricht van te maken. De volgende dag loopt een deel van een van mijn loopgroepen waarschijnlijk Maastrichts Mooiste.

Oh een nog wat foto's van vakantie in eigen land mijn loopje van vandaag. :P

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')