Een marathon in het najaar is inderdaad een heeeeeele leuke challenge.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:25 schreef Quoi het volgende:
Goed busy Hats
SemHeb je iets kapotgemaakt?
Ik ben bezig met het plannen van een heeeeeeele leuke challenge
noesquote:Op zondag 4 januari 2015 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hem zojuist verfrommeld terug... in mijn sporttas
Ook ja, voor een anderquote:Op zondag 4 januari 2015 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat was mijn eerste rondje van het jaar. Dat ging niet helemaal lekker, maar ach.
[..]
Een marathon in het najaar is inderdaad een heeeeeele leuke challenge.
Je traint toch niet elke keer je benen neem ik aan? Je krachtcircuit gewoon op het lopen aanpassen dusquote:Op zondag 4 januari 2015 11:59 schreef nickhguitar het volgende:
...
Za: Lopen
Zo: Kracht
Di: Kracht
Wo: Lopen
Do: Kracht.
Ik heb alleen wat vrees voor di, wo, do Lijkt mij een wat grote belasting voor de benen tegelijkertijd zie ik niet een betere manier maar jullie wellicht wel
Gups, heb jij nog een tip voor een wedstrijd in oktober/november bij jou in de buurt? Niet te grootquote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
SEM is SEMTEX. We zijn kennelijk allemaal te lui om nog drie letters te typen
quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, die 25 km LDL van vandaag kan ik schudden. Gisteravond ineens keelpijn gekregen en vervolgens nauwelijks kunnen slapen. En nog steeds voel ik me erg slap en vermoeid. Ik durf het eerlijk gezegd niet eens aan om met zo'n matige inspanning te starten.
Dompertje, want ik was net hersteld. Kan me niet heugen dat ik zo lang zo niet fit was. Ik hoop dat het morgen weer voorbij is.
Molenhoeks Makkie!quote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gups, heb jij nog een tip voor een wedstrijd in oktober/november bij jou in de buurt? Niet te groot
Hij staat nog niet in de lijst voor 2015, maar ik roep meteen Molenhoeks Makkiequote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gups, heb jij nog een tip voor een wedstrijd in oktober/november bij jou in de buurt? Niet te groot
Oh wat STOM Gogoquote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n lekker rondje vanochtend. Eerste vijf kilometer gingen wel lekker, toen kreeg ik last van blaren. Een keer gestopt om te kijken of m'n sok wel goed zat, en weer doorgelopen. Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan." Ik werd zo kwaad en heb hem dat verteld ook. Dat ik er al acht kilometer op had zitten en dat als ie niks aardigs kon zeggen hij z'n kop dicht moest houden. Zeggen dat ik al acht kilometer had gelopen is achteraf ook dom, waarom voelde ik de behoefte hem dat te vertellen? Maar goed, ik vond het gewoon echt stom en werd er heel kwaad en verdrietig van. Ondanks dat ik weet dat ik me niks van dat soort idioten moet aantrekken.
Jeetje, wat een eikelquote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n lekker rondje vanochtend. Eerste vijf kilometer gingen wel lekker, toen kreeg ik last van blaren. Een keer gestopt om te kijken of m'n sok wel goed zat, en weer doorgelopen. Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan." Ik werd zo kwaad en heb hem dat verteld ook. Dat ik er al acht kilometer op had zitten en dat als ie niks aardigs kon zeggen hij z'n kop dicht moest houden. Zeggen dat ik al acht kilometer had gelopen is achteraf ook dom, waarom voelde ik de behoefte hem dat te vertellen? Maar goed, ik vond het gewoon echt stom en werd er heel kwaad en verdrietig van. Ondanks dat ik weet dat ik me niks van dat soort idioten moet aantrekken.
Donderdag/zondag de squat doen. Overigens hoeft het geen probleem te zijn om de dag erna te lopen. Lopen doe je toch niet voluit.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
@ Serinde, even op deze manier want quote doet het niet hierJa, ik train elke keer benen, maar slechts me 1 oefening. Ik train full body, d.w.z. elke (grote) spiergroep met 1 oefening, maar wel maximaal. Als je dan dinsdag en donderdag een squat op je max doet en op woensdag nog moet lopen kan dit al snel te gek worden denk ik.. Ik heb alleen geen zin om dingen half te gaan doen, 1x pw is geen optie, 2x is echt het minimum.
En wat is SEM?
Ik wil dit jaar eigenlijk ook weerquote:Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef Serinde het volgende:
Q. Molenhoeks Makkie is zeker een aanrader! Ik wil kijken of ik dit jaar weer mee kan doen
Thanks!quote:Op zondag 4 januari 2015 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kop op, mede pechloper vandaag.
En hoe weet jij dat zijn buik van het bier komt?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Wat een sneuneus o_O. Snel weer vergeten!quote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten volgens mij echt hele leuke loopjes tussen!Afstanden en inschrijvingen voor in de OP volgen tzt. En de CPC HM ga ik - zoals het er nu naar uitziet (ook weer keelpijntje en zwaar verwaarloosd schema) - omzetten naar de 10 km.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 04-01-2015 16:35:12 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |