SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 04-01-2015 20:01:30 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wij zo dus dat wedstrijdje. Ben alleen mijn startnummermagneetjes weer eens kwijt. #chaootSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Cynic en Ajaxfan ook succes!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind ze bij harde wind best griezelig, heb ik gemerkt. Ik trek dan toch weer liever oude veiligheidsspeldjes aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:17 schreef Murmeli het volgende:
Wij zo dus dat wedstrijdje. Ben alleen mijn startnummermagneetjes weer eens kwijt. #chaootKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vorig jaar slechts 373km gelopen. Dat moet meer worden dit jaar, daarom mijn challenge opnieuw op 500km aub. Vandaag eindelijk weer lopen na een drukke week. Meteen goed beginnen met een 15k rondje!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat mag je helemaal zelf doenquote:Op zondag 4 januari 2015 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Vorig jaar slechts 373km gelopen. Dat moet meer worden dit jaar, daarom mijn challenge opnieuw op 500km aub.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, ik word er ook altijd redelijk para vanquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze bij harde wind best griezelig, heb ik gemerkt. Ik trek dan toch weer liever oude veiligheidsspeldjes aan.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Boh vandaag was zwaar. Niet t lopen maar wel in mn hoofd
We liepen met wat meer mensen en ik word vaak vergeleken met 1 daarvan. En die ging steeds harder dat t in mijn hoofd brak, Heb gelopen met de tranen over mijn gezicht, weinig lucht maar me wel weten te herpakken. En daardoor t gevoel dat t wel weer makkelijker ging erna.
Ow en vorst op de grond vind ik zo ontzettend eng. Heb vooral in het begin vaak moeten wisselen tussen lopen en wandelen omdat ik t met mijn nek echt niet aan durf om te gaan glijden en die schokken op te vangen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Heb m'n tijd van gisteren op de 10 aangepast en zie dat ik nu 4 beketjes heb. Lekker begin van het nieuwe jaar![]()
![]()
Woow het was glad vanochtend! Met de fiets onderuit gegaan. Gelukkig is het nu grotendeels gesmolten dus zou met hardlopen geen probleem meer moeten zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lange tights <3 ik heb er twee van pixie.nl, ideaal voor mensen met lange benen want op maat gemaakt. Heb er ook eentje van adidas maar dat is dus eigenlijk een soort 7/8 right omdat ie te kort is.![]()
Godverdomme![]()
![]()
Ik was 3/4 op weg naar de loop, bedacht ik me ineens dat ik allang een startnummer thuisgestuurd had gekregen (sterker nog: ik herinnerde me het nummer). Teruggesjeesd naar huis: nergens te vinden. Dan kon je dat nog aangeven bij de inschrijfbalie met een bewijs van je inschrijving, maar ik ben nu toch al te laat. Nu heb ik een grafhumeur. Ik raak de laatste tijd al veel teveel kwijt (lader van mijn camera bijv.) en had me op dit loopje verheugd. Dan zo maar zelf een rondje doen![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is niet bevorderlijk voor het humeur van een hardloper neequote:Op zondag 4 januari 2015 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
Ik was 3/4 op weg naar de loop, bedacht ik me ineens dat ik allang een startnummer thuisgestuurd had gekregen (sterker nog: ik herinnerde me het nummer). Teruggesjeesd naar huis: nergens te vinden. Dan kon je dat nog aangeven bij de inschrijfbalie met een bewijs van je inschrijving, maar ik ben nu toch al te laat. Nu heb ik een grafhumeur. Ik raak de laatste tijd al veel teveel kwijt (lader van mijn camera bijv.) en had me op dit loopje verheugd. Dan zo maar zelf een rondje doen![]()
![]()
![]()
Zelf weer terug van de laatste 'free running' voorlopig. Vanaf komende week start ik met het schema in aanloop naar mijn eerste HM. Dus vanochtend nog even een mooie 10 km gelopen in de zon, met een paar regendruppels toen ik langs het meer liep. Mooie regenboog boven het meerVolgende keer bij zulk weer neem ik m'n telefoon mee voor foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Awww SEM, wat zuurquote:Op zondag 4 januari 2015 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou ja, al het inschrijfgeld gaat naar een goed doel ipv een organisatie, dus hebben ze er iig nog plezier van
Ja, dat dan weer wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ook al gevraagd in het topic voor krachttraining, maar uiteraard wil ik hier ook wat meningen/feedback.
Het is de bedoeling dat ik (naast 3x pw krachttraining, full body) ook 2x pw een stukje ga hardlopen. Aan het begin zal dit niet te ver zijn (want opbouw), uiteindelijk wil ik zo'n 5 tot max 7 km gaan lopen.
Hoe zouden juliie dit inpassen in de week? Ik zat zelf te denken aan:
Za: Lopen
Zo: Kracht
Di: Kracht
Wo: Lopen
Do: Kracht.
Ik heb alleen wat vrees voor di, wo, do Lijkt mij een wat grote belasting voor de benen tegelijkertijd zie ik niet een betere manier maar jullie wellicht wel![]()
![]()
aaah dat is niet tof.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
Ik was 3/4 op weg naar de loop, bedacht ik me ineens dat ik allang een startnummer thuisgestuurd had gekregen (sterker nog: ik herinnerde me het nummer). Teruggesjeesd naar huis: nergens te vinden. Dan kon je dat nog aangeven bij de inschrijfbalie met een bewijs van je inschrijving, maar ik ben nu toch al te laat. Nu heb ik een grafhumeur. Ik raak de laatste tijd al veel teveel kwijt (lader van mijn camera bijv.) en had me op dit loopje verheugd. Dan zo maar zelf een rondje doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik vind hem zojuist verfrommeld terug... in mijn sporttas
Sem![]()
Ik heb vanmorgen mijn eerste loopje van 2015 gehobbeld. Ik was van plan om met de groep weer door Egmond te gaan hobbelen, maar of ze zijn te vroeg vertrokken, of ze liepen helemaal niet in Egmond vandaag. Ik heb ze in ieder geval gemist. En zowaar weer eens best lekker gehobbeld, eigenlijk. En ik ben de routemaker van de kwart marathon in Egmond eeuwig dankbaar dat ze niet een strandafgang later in het parcours hebben opgenomen, maar eerst kilometers verzamelen door een rondje door het dorp lopen. Volgens mij was dit wel de Balijbrug onder de strandafgangen. Maar het uitzicht was wel mooi.![]()
Inderdaad. Kun je nagaan wat ik gisteren allemaal nog heb laten liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
@Hinder:(En niet eens opgedragen!)
Succes met je voorbereiding voor Rotterdam!Balenquote:Op zondag 4 januari 2015 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hem zojuist verfrommeld terug... in mijn sporttas.
Get stoned
Forum Opties Forumhop: Hop naar: