En onder die foto staat dan 64x 'vind ik leuk'...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ondertussen op Instagram: waarom ijzel dus echt wel een reden is om niet te gaan rennen (pas op, bloed):
http://instagram.com/p/xbrjq3Mv9Q/
Dit gaat natuurlijk wel een beetje het verhaal van onze generatie worden... Over 50 jaar hebben wij geen fotoboeken waar we doorheen kunnen bladeren. Alleen wat kapotte HD's waar we niet meer in kunnenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
HD met duizenden foto's vanaf de jaren negentig heeft de tick of death en wordt niet gevonden door windows. Back up? Nauwelijks natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:14 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, ik ken nog iemand die dit soort rampen kan herstellen.
Ik zal nooit meer zeuren over foto's. Mijn bijrijder heeft foto's gemaakt en dit ziet er toch relaxed uit op tempootje 6:40Jaloersmakende foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Goed zo!!!quote:Op zondag 4 januari 2015 16:58 schreef Quoi het volgende:
En leuk Pijll, we komen elkaar misschien nog wel tegen. En schandalig snel loopt jouw madammeke weer zeg![]()
Ik heb mezelf net echt naar buiten geschopt. Al dat geëmmer, lopen zou ik! Ik had een meefietser gelukkig. Lekker 7 km op 6:40 met wat versnellingen gelopen met ondergaande zonConditie is bleh, maar het lopen was geweldig. Blij dat ik ben geweest!
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:14 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, ik ken nog iemand die dit soort rampen kan herstellen.
Ik zal nooit meer zeuren over foto's. Mijn bijrijder heeft foto's gemaakt en dit ziet er toch relaxed uit op tempootje 6:40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Leuk!!quote:Op zondag 4 januari 2015 17:37 schreef Gogo83 het volgende:
Over uitdagingen gesproken: ik las vandaag dit artikeltje: http://www.gelderlander.n(...)hardlopers-1.4697215 Best geinig!
Die februariloop staat op mijn shortlist, maar niet voor dit jaar helaas.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:37 schreef Gogo83 het volgende:
Over uitdagingen gesproken: ik las vandaag dit artikeltje: http://www.gelderlander.n(...)hardlopers-1.4697215 Best geinig!
Er zijn er toch ook nog genoeg tussen maart en het najaar?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn inschrijving voor Schoorl om te laten zetten van de HM naar 10k. Eigenlijk komt de HM misschien toch nog net wat te vroeg, qua opbouw in trainingskilometers (voor Zwabber: ja, ik ben gewoon de afgelopen maanden een laffe hond geweest en heb te weinig gelopen omdat smoesjes). In maart is ook nog een HM die ik eventueel wel zou willen lopen (volgens mij wel met een zwaarder parcours dan Schoorl, maar soit), of anders in het najaar pas weer. Keuzes moeilijk.
Ja, maar dan is het te warm. Als ik HM's nu superduper tof was gevonden had dat wat minder bezwaarlijk geweest, maar ik wil gewoon zo comfortabel mogelijk sub 2 lopenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn er toch ook nog genoeg tussen maart en het najaar?
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is niet mijn dag. HD met duizenden foto's vanaf de jaren negentig heeft de tick of death en wordt niet gevonden door windows. Back up? Nauwelijks natuurlijk.
Ik kan net zo goed gaan hardlopen, dat is tenminste altijd kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ja noh.. Leuk idee, maar het zijn gewoon wat crossjes met hoogtemeters zo te zien?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:37 schreef Gogo83 het volgende:
We kunnen hopen dat het dieptepunt van dit jaar al geweest is.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier net zo'n dag. iPhone met gerepareerd venster laten vallen en ja hoor, weer een barst
Vandaag ook nog bootcampen? Ik weet dat je een kwieke jonge godin bent, maar vraag je niet teveel van het frêle lijf?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:02 schreef Murmeli het volgende:
Jezus jongens, wat een pechzooi.
Ik zeg: onder een deken op de bank en niet meer bewegen vandaag.
Ik ben nogal stuk geloof ik. En dan moet ik straks nog bootcampen. Pfffff.
Effe voer opwarmen (ik hou van restjes)
Mja ik zat al een beetje te wikken en te wegen. Maar ik ga gewoon en dan op halve kracht meedoen. Ik ben al zo lang niet geweest en kan de komende keer ook al niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
We kunnen hopen dat het dieptepunt van dit jaar al geweest is.
[..]
Vandaag ook nog bootcampen? Ik weet dat je een kwieke jonge godin bent, maar vraag je niet teveel van het frêle lijf?
Goed hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zo!!!
En ik wil ook wel meeten op een paar loopjesen sorry voor het snel lopen. Ik zal beloven dat ik bij de CPC minder snel loop
Terugschaal-boksquote:Op zondag 4 januari 2015 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn inschrijving voor Schoorl om te laten zetten van de HM naar 10k. Eigenlijk komt de HM misschien toch nog net wat te vroeg, qua opbouw in trainingskilometers (voor Zwabber: ja, ik ben gewoon de afgelopen maanden een laffe hond geweest en heb te weinig gelopen omdat smoesjes). In maart is ook nog een HM die ik eventueel wel zou willen lopen (volgens mij wel met een zwaarder parcours dan Schoorl, maar soit), of anders in het najaar pas weer. Keuzes moeilijk.
Oja, das waar! Maar dan loop ik nog steeds geen hm op 5.13/kmquote:Op zondag 4 januari 2015 18:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed hoorMaar je mag best snel hoor, ik loop de 10 km als het goed is.
[..]
Terugschaal-boks
Ah zo heb ik er hier nog 1 in de kast leggen met alle kinderfoto's vanaf hun geboorte. Kost ongeveer 700 euro om ze bij een professioneel bedrijf te laten recoveren. Moet wel ooit gebeuren.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is niet mijn dag. HD met duizenden foto's vanaf de jaren negentig heeft de tick of death en wordt niet gevonden door windows. Back up? Nauwelijks natuurlijk.
Ik kan net zo goed gaan hardlopen, dat is tenminste altijd kut.
Niet alleen maar crossjes, Posbankloop onder andere is gewoon verhard. Ik vind het wel een leuk iets, wellicht ga ik er ooit voor.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja noh.. Leuk idee, maar het zijn gewoon wat crossjes met hoogtemeters zo te zien?
Waarom ben je dan vandaag toch gaan lopen? Je zou na 1 januari toch rust houden?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen mijn voorlopig laatste rondje van 12.5KM gelopen. Ondanks de zeurende scheen heerlijk gelopen.
Ik heb wel het idee dat de scheen door consequent 2 dagen rust tussen elk loopje te pakken en ALLEEN LDL's te lopen langzaam beter wordt, maar na bijna een jaar met pijn in mijn scheen lopen ga ik nu echt een poosje serieus herstellen.
Dat wordt voor het eerst sinds Oktober 2013 dat ik langer dan 3 dagen niet ga lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |