SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 04-01-2015 20:01:30 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wij zo dus dat wedstrijdje. Ben alleen mijn startnummermagneetjes weer eens kwijt. #chaootSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Cynic en Ajaxfan ook succes!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind ze bij harde wind best griezelig, heb ik gemerkt. Ik trek dan toch weer liever oude veiligheidsspeldjes aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:17 schreef Murmeli het volgende:
Wij zo dus dat wedstrijdje. Ben alleen mijn startnummermagneetjes weer eens kwijt. #chaootKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vorig jaar slechts 373km gelopen. Dat moet meer worden dit jaar, daarom mijn challenge opnieuw op 500km aub. Vandaag eindelijk weer lopen na een drukke week. Meteen goed beginnen met een 15k rondje!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat mag je helemaal zelf doenquote:Op zondag 4 januari 2015 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Vorig jaar slechts 373km gelopen. Dat moet meer worden dit jaar, daarom mijn challenge opnieuw op 500km aub.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, ik word er ook altijd redelijk para vanquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze bij harde wind best griezelig, heb ik gemerkt. Ik trek dan toch weer liever oude veiligheidsspeldjes aan.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Boh vandaag was zwaar. Niet t lopen maar wel in mn hoofd
We liepen met wat meer mensen en ik word vaak vergeleken met 1 daarvan. En die ging steeds harder dat t in mijn hoofd brak, Heb gelopen met de tranen over mijn gezicht, weinig lucht maar me wel weten te herpakken. En daardoor t gevoel dat t wel weer makkelijker ging erna.
Ow en vorst op de grond vind ik zo ontzettend eng. Heb vooral in het begin vaak moeten wisselen tussen lopen en wandelen omdat ik t met mijn nek echt niet aan durf om te gaan glijden en die schokken op te vangen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Heb m'n tijd van gisteren op de 10 aangepast en zie dat ik nu 4 beketjes heb. Lekker begin van het nieuwe jaar![]()
![]()
Woow het was glad vanochtend! Met de fiets onderuit gegaan. Gelukkig is het nu grotendeels gesmolten dus zou met hardlopen geen probleem meer moeten zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lange tights <3 ik heb er twee van pixie.nl, ideaal voor mensen met lange benen want op maat gemaakt. Heb er ook eentje van adidas maar dat is dus eigenlijk een soort 7/8 right omdat ie te kort is.![]()
Godverdomme![]()
![]()
Ik was 3/4 op weg naar de loop, bedacht ik me ineens dat ik allang een startnummer thuisgestuurd had gekregen (sterker nog: ik herinnerde me het nummer). Teruggesjeesd naar huis: nergens te vinden. Dan kon je dat nog aangeven bij de inschrijfbalie met een bewijs van je inschrijving, maar ik ben nu toch al te laat. Nu heb ik een grafhumeur. Ik raak de laatste tijd al veel teveel kwijt (lader van mijn camera bijv.) en had me op dit loopje verheugd. Dan zo maar zelf een rondje doen![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is niet bevorderlijk voor het humeur van een hardloper neequote:Op zondag 4 januari 2015 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
Ik was 3/4 op weg naar de loop, bedacht ik me ineens dat ik allang een startnummer thuisgestuurd had gekregen (sterker nog: ik herinnerde me het nummer). Teruggesjeesd naar huis: nergens te vinden. Dan kon je dat nog aangeven bij de inschrijfbalie met een bewijs van je inschrijving, maar ik ben nu toch al te laat. Nu heb ik een grafhumeur. Ik raak de laatste tijd al veel teveel kwijt (lader van mijn camera bijv.) en had me op dit loopje verheugd. Dan zo maar zelf een rondje doen![]()
![]()
![]()
Zelf weer terug van de laatste 'free running' voorlopig. Vanaf komende week start ik met het schema in aanloop naar mijn eerste HM. Dus vanochtend nog even een mooie 10 km gelopen in de zon, met een paar regendruppels toen ik langs het meer liep. Mooie regenboog boven het meerVolgende keer bij zulk weer neem ik m'n telefoon mee voor foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Awww SEM, wat zuurquote:Op zondag 4 januari 2015 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou ja, al het inschrijfgeld gaat naar een goed doel ipv een organisatie, dus hebben ze er iig nog plezier van
Ja, dat dan weer wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ook al gevraagd in het topic voor krachttraining, maar uiteraard wil ik hier ook wat meningen/feedback.
Het is de bedoeling dat ik (naast 3x pw krachttraining, full body) ook 2x pw een stukje ga hardlopen. Aan het begin zal dit niet te ver zijn (want opbouw), uiteindelijk wil ik zo'n 5 tot max 7 km gaan lopen.
Hoe zouden juliie dit inpassen in de week? Ik zat zelf te denken aan:
Za: Lopen
Zo: Kracht
Di: Kracht
Wo: Lopen
Do: Kracht.
Ik heb alleen wat vrees voor di, wo, do Lijkt mij een wat grote belasting voor de benen tegelijkertijd zie ik niet een betere manier maar jullie wellicht wel![]()
![]()
aaah dat is niet tof.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
Ik was 3/4 op weg naar de loop, bedacht ik me ineens dat ik allang een startnummer thuisgestuurd had gekregen (sterker nog: ik herinnerde me het nummer). Teruggesjeesd naar huis: nergens te vinden. Dan kon je dat nog aangeven bij de inschrijfbalie met een bewijs van je inschrijving, maar ik ben nu toch al te laat. Nu heb ik een grafhumeur. Ik raak de laatste tijd al veel teveel kwijt (lader van mijn camera bijv.) en had me op dit loopje verheugd. Dan zo maar zelf een rondje doen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik vind hem zojuist verfrommeld terug... in mijn sporttas
Sem![]()
Ik heb vanmorgen mijn eerste loopje van 2015 gehobbeld. Ik was van plan om met de groep weer door Egmond te gaan hobbelen, maar of ze zijn te vroeg vertrokken, of ze liepen helemaal niet in Egmond vandaag. Ik heb ze in ieder geval gemist. En zowaar weer eens best lekker gehobbeld, eigenlijk. En ik ben de routemaker van de kwart marathon in Egmond eeuwig dankbaar dat ze niet een strandafgang later in het parcours hebben opgenomen, maar eerst kilometers verzamelen door een rondje door het dorp lopen. Volgens mij was dit wel de Balijbrug onder de strandafgangen. Maar het uitzicht was wel mooi.![]()
Inderdaad. Kun je nagaan wat ik gisteren allemaal nog heb laten liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
@Hinder:(En niet eens opgedragen!)
Succes met je voorbereiding voor Rotterdam!Balenquote:Op zondag 4 januari 2015 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hem zojuist verfrommeld terug... in mijn sporttas.
Get stoned![]()
Goed busy Hats
SemHeb je iets kapotgemaakt?
Ik ben bezig met het plannen van een heeeeeeele leuke challenge![]()
![]()
Zo. Dat was mijn eerste rondje van het jaar. Dat ging niet helemaal lekker, maar ach.Een marathon in het najaar is inderdaad een heeeeeele leuke challenge.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:25 schreef Quoi het volgende:
Goed busy Hats
SemHeb je iets kapotgemaakt?
Ik ben bezig met het plannen van een heeeeeeele leuke challengeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
noesquote:Op zondag 4 januari 2015 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hem zojuist verfrommeld terug... in mijn sporttas
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ook ja, voor een anderquote:Op zondag 4 januari 2015 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat was mijn eerste rondje van het jaar. Dat ging niet helemaal lekker, maar ach.
[..]
Een marathon in het najaar is inderdaad een heeeeeele leuke challenge.![]()
![]()
Nou, die 25 km LDL van vandaag kan ik schudden. Gisteravond ineens keelpijn gekregen en vervolgens nauwelijks kunnen slapen. En nog steeds voel ik me erg slap en vermoeid. Ik durf het eerlijk gezegd niet eens aan om met zo'n matige inspanning te starten.
Dompertje, want ik was net hersteld. Kan me niet heugen dat ik zo lang zo niet fit was. Ik hoop dat het morgen weer voorbij is.![]()
Je traint toch niet elke keer je benen neem ik aan? Je krachtcircuit gewoon op het lopen aanpassen dusquote:Op zondag 4 januari 2015 11:59 schreef nickhguitar het volgende:
...
Za: Lopen
Zo: Kracht
Di: Kracht
Wo: Lopen
Do: Kracht.
Ik heb alleen wat vrees voor di, wo, do Lijkt mij een wat grote belasting voor de benen tegelijkertijd zie ik niet een betere manier maar jullie wellicht welkan best
En SEM![]()
![]()
@ Serinde, even op deze manier want quote doet het niet hierJa, ik train elke keer benen, maar slechts me 1 oefening. Ik train full body, d.w.z. elke (grote) spiergroep met 1 oefening, maar wel maximaal. Als je dan dinsdag en donderdag een squat op je max doet en op woensdag nog moet lopen kan dit al snel te gek worden denk ik.. Ik heb alleen geen zin om dingen half te gaan doen, 1x pw is geen optie, 2x is echt het minimum.
En wat is SEM?![]()
SEM is SEMTEX. We zijn kennelijk allemaal te lui om nog drie letters te typen
Gups, heb jij nog een tip voor een wedstrijd in oktober/november bij jou in de buurt? Niet te grootquote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
SEM is SEMTEX. We zijn kennelijk allemaal te lui om nog drie letters te typen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, die 25 km LDL van vandaag kan ik schudden. Gisteravond ineens keelpijn gekregen en vervolgens nauwelijks kunnen slapen. En nog steeds voel ik me erg slap en vermoeid. Ik durf het eerlijk gezegd niet eens aan om met zo'n matige inspanning te starten.
Dompertje, want ik was net hersteld. Kan me niet heugen dat ik zo lang zo niet fit was. Ik hoop dat het morgen weer voorbij is.Kop op, mede pechloper vandaag.
Molenhoeks Makkie!quote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gups, heb jij nog een tip voor een wedstrijd in oktober/november bij jou in de buurt? Niet te groot
@Semtex, balen zeg!!![]()
Ik had trouwens niet zo'n lekker rondje vanochtend. Eerste vijf kilometer gingen wel lekker, toen kreeg ik last van blaren. Een keer gestopt om te kijken of m'n sok wel goed zat, en weer doorgelopen. Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan." Ik werd zo kwaad en heb hem dat verteld ook. Dat ik er al acht kilometer op had zitten en dat als ie niks aardigs kon zeggen hij z'n kop dicht moest houden. Zeggen dat ik al acht kilometer had gelopen is achteraf ook dom, waarom voelde ik de behoefte hem dat te vertellen? Maar goed, ik vond het gewoon echt stom en werd er heel kwaad en verdrietig van. Ondanks dat ik weet dat ik me niks van dat soort idioten moet aantrekken.![]()
Hij staat nog niet in de lijst voor 2015, maar ik roep meteen Molenhoeks Makkiequote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gups, heb jij nog een tip voor een wedstrijd in oktober/november bij jou in de buurt? Niet te grootOh wat STOM Gogoquote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n lekker rondje vanochtend. Eerste vijf kilometer gingen wel lekker, toen kreeg ik last van blaren. Een keer gestopt om te kijken of m'n sok wel goed zat, en weer doorgelopen. Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan." Ik werd zo kwaad en heb hem dat verteld ook. Dat ik er al acht kilometer op had zitten en dat als ie niks aardigs kon zeggen hij z'n kop dicht moest houden. Zeggen dat ik al acht kilometer had gelopen is achteraf ook dom, waarom voelde ik de behoefte hem dat te vertellen? Maar goed, ik vond het gewoon echt stom en werd er heel kwaad en verdrietig van. Ondanks dat ik weet dat ik me niks van dat soort idioten moet aantrekken.ik word gewoon plaatsvervangend kwaad!!
Jeetje, wat een eikelquote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n lekker rondje vanochtend. Eerste vijf kilometer gingen wel lekker, toen kreeg ik last van blaren. Een keer gestopt om te kijken of m'n sok wel goed zat, en weer doorgelopen. Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan." Ik werd zo kwaad en heb hem dat verteld ook. Dat ik er al acht kilometer op had zitten en dat als ie niks aardigs kon zeggen hij z'n kop dicht moest houden. Zeggen dat ik al acht kilometer had gelopen is achteraf ook dom, waarom voelde ik de behoefte hem dat te vertellen? Maar goed, ik vond het gewoon echt stom en werd er heel kwaad en verdrietig van. Ondanks dat ik weet dat ik me niks van dat soort idioten moet aantrekken.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Donderdag/zondag de squat doen. Overigens hoeft het geen probleem te zijn om de dag erna te lopen. Lopen doe je toch niet voluit.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
@ Serinde, even op deze manier want quote doet het niet hierJa, ik train elke keer benen, maar slechts me 1 oefening. Ik train full body, d.w.z. elke (grote) spiergroep met 1 oefening, maar wel maximaal. Als je dan dinsdag en donderdag een squat op je max doet en op woensdag nog moet lopen kan dit al snel te gek worden denk ik.. Ik heb alleen geen zin om dingen half te gaan doen, 1x pw is geen optie, 2x is echt het minimum.
En wat is SEM?
SEM is idd Semtex.
Q. Molenhoeks Makkie is zeker een aanrader! Ik wil kijken of ik dit jaar weer mee kan doen
Gogo, hier ook plaatsvervangende boosheidwat een zák
![]()
![]()
Ik wil dit jaar eigenlijk ook weerquote:Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef Serinde het volgende:
Q. Molenhoeks Makkie is zeker een aanrader! Ik wil kijken of ik dit jaar weer mee kan doen
Thanks!quote:Op zondag 4 januari 2015 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kop op, mede pechloper vandaag.
Begrijp ik nou goed dat je je startnummer de hele tijd bij je had? Dan was het echt niet jouw dag.![]()
Bierbuik richt zijn eigen bierbuik-frustratie op jou af, Gogo. Lekker laten zemelen. Still lapping everybody on the couchvooral hém!
En hoe weet jij dat zijn buik van het bier komt?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n lekker rondje vanochtend. Eerste vijf kilometer gingen wel lekker, toen kreeg ik last van blaren. Een keer gestopt om te kijken of m'n sok wel goed zat, en weer doorgelopen. Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan." Ik werd zo kwaad en heb hem dat verteld ook. Dat ik er al acht kilometer op had zitten en dat als ie niks aardigs kon zeggen hij z'n kop dicht moest houden. Zeggen dat ik al acht kilometer had gelopen is achteraf ook dom, waarom voelde ik de behoefte hem dat te vertellen? Maar goed, ik vond het gewoon echt stom en werd er heel kwaad en verdrietig van. Ondanks dat ik weet dat ik me niks van dat soort idioten moet aantrekken.![]()
Serieus: vergeten die vent![]()
Molenhoeks Makkie: check![]()
![]()
Wat een sneuneus o_O. Snel weer vergeten!quote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Gogo83 het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n lekker rondje vanochtend. Eerste vijf kilometer gingen wel lekker, toen kreeg ik last van blaren. Een keer gestopt om te kijken of m'n sok wel goed zat, en weer doorgelopen. Na acht kilometer wandelde ik even en toen vond één of andere bierbuik het nodig om me te vertellen dat "die kilootjes er zo niet af zullen gaan." Ik werd zo kwaad en heb hem dat verteld ook. Dat ik er al acht kilometer op had zitten en dat als ie niks aardigs kon zeggen hij z'n kop dicht moest houden. Zeggen dat ik al acht kilometer had gelopen is achteraf ook dom, waarom voelde ik de behoefte hem dat te vertellen? Maar goed, ik vond het gewoon echt stom en werd er heel kwaad en verdrietig van. Ondanks dat ik weet dat ik me niks van dat soort idioten moet aantrekken.
Hier vandaag ook weer lekker wezen lopen in het zonnetje. Op naar de midwintermarathon op 1 feb!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
OK. 2015. Januari vraagt om goede voornemens. Om het hardloopplezier een beetje te bewaken en me te vergapen aan nieuwe stukjes Nederland, wordt dit mijn uitdaging: "Twaalf nieuwe rondjes". 12 maanden, 12 provincies, 12 hardloopwedstrijden. Een beetje gejat van iemand hier die ook al in elke provincie probeerde te lopen (Pijll?)
Criteria waaraan een hardloopwedstrijd ongeveer aan moet voldoen:
1) De wedstrijd moet plaatsvinden in één van de 12 provincies in Nederland, elke wedstrijd in een andere provincie
2) De wedstrijd is er één die ik nog nooit eerder heb gelopen
En daar komt de voorlopige planning:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten volgens mij echt hele leuke loopjes tussen!Afstanden en inschrijvingen voor in de OP volgen tzt. En de CPC HM ga ik - zoals het er nu naar uitziet (ook weer keelpijntje en zwaar verwaarloosd schema) - omzetten naar de 10 km.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 04-01-2015 16:35:12 ]![]()
Semtex![]()
Hier zit de eerste 20+ van het jaar er op: 21,62km glibberen en glijden over de lokale heuveltjes. Op vetverbranding ook nog dus het deed even pijn, maar nu voelt het goed
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2015 13:52:42 ]![]()
Balen SemtexGelukkig gaat het geld iig naar een goed doel.
![]()
Ik heb net ook een klein rondje gewandeld/gejogd. Het was overigens maar 1,8 KM .Ik heb vaker gewandeld en heeeeel rustig gerend (voor mijn gevoel dan hé) .Het ging al een stuk beter dan de vorige keer. Minder snel buiten adem ook. Heb nu ook mede door de nieuwe schoenen (die trouwens kei lekker lopen) denk ik veel minder last van mijn knie. Klinkt dus allemaal voorzichtig positief
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/454246966/19432788![]()
Wat een leuk idee Quoiniet nieuw, maar nog steeds heel leuk
Semnooooh. irritant zeg!
Zwabber: doe eens niet weer ziek worden![]()
Beterschap
Gogo: het is goed dat je hem van repliek gediend hebt. Wat een eikel zeg.
Ik heb vanmorgen mijn eerste wedstrijdje van 2015 gelopen. Die van de buurtkroegHij was uiteraard weer te kort (4,89 km), maar ik heb de tijd gelopen die ik wilde, namelijk 25.29 (eigen meting). Zou op de 5 km rond net boven de 26 uitgekomen zijn denk ik, maar ik kon echt niet meer, was bang dat ik over mn nek zou gaan. Teveel uitgesloofd
Wel behoorlijk vlak gelopen: 5.19 - 5.13 - 5.16 - 5.06 - 5.09. Ben eens een keer voor de "god zegene de greep" tactiek gegaan. Pfff... zwaar!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je ging best hard Murmeli. Ik deed rustig aan
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Leuk Quoi! het is inderdaad pijll die dat vorig jaar wilde doen. bij mijn weten probeert hij het dit jaar opnieuw. wellicht doe ik wel mee. maar dan niet met de eis dat ik een wedstrijd nog niet gelopen mag hebben. Vind ik wel een leuke toevoeging overigens
Alvast heel veel succes!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Haha, ja, wandelaar!quote:Op zondag 4 januari 2015 14:00 schreef Toekito het volgende:
Je ging best hard Murmeli. Ik deed rustig aan
Nu konden pijll en ik allebei douchen tussen de tijd dat wij finishten en dat jij binnenkwam. Dank voor het extra langzaam lopen om dit mogelijk te maken.
Een kennis van mij liep vandaag haar eerste 5 km. Die loopt nog niet zo lang (ze zegt een week of 6, ik dacht zelf 2 a 3 maanden). Ze liep gewoon een 31-er! Echt super van haar, vond ik.
Ze zei tegen mij: jij ging echt hard zeg, wat liep je? 20 minuten?hihihi. Toch vond ik het een leuk compliment.
graag gedaan. Zal ik volgend jaar voor de 45 min gaan?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, ja, wandelaar!
Nu konden pijll en ik allebei douchen tussen de tijd dat wij finishten en dat jij binnenkwam. Dank voor het extra langzaam lopen om dit mogelijk te maken.
Een kennis van mij liep vandaag haar eerste 5 km. Die loopt nog niet zo lang (ze zegt een week of 6, ik dacht zelf 2 a 3 maanden). Ze liep gewoon een 31-er! Echt super van haar, vond ik.
Ze zei tegen mij: jij ging echt hard zeg, wat liep je? 20 minuten?hihihi. Toch vond ik het een leuk compliment.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
hihihihi zodat ik een wereldrecord sneldouchen kan halen?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
graag gedaan. Zal ik volgend jaar voor de 45 min gaan?
Ik loop vast niet weer 2,5 minuut van mijn tijd af dus heb wel minimaal 25 min nodig. dan 20 min om te douchen. lukt wel
Je schiet maar gewoon beetje op!quote:Op zondag 4 januari 2015 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihihihi zodat ik een wereldrecord sneldouchen kan halen?
Ik loop vast niet weer 2,5 minuut van mijn tijd af dus heb wel minimaal 25 min nodig. dan 20 min om te douchen. lukt welPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Slecht nieuws: Molenhoeks Makkie had ik vorig jaar willen lopen als mijn Limburgse wedstrijd... Voor Gelderland moet je even verder zoeken.quote:![]()
Thanks! Ik ben ook tevreden, al hoop ik na wat trainen nog wat sneller te worden (of met minder moeite deze tijd te kunnen lopen, dat is nog beter, want dat dood gaan op zo'n 5 km vind ik echt niet lekker)quote:Op zondag 4 januari 2015 14:08 schreef xMissi het volgende:
Wauw mooie tijd Murmeli, en idd een leuk idee quoisucces!
Beterschap ZwabberSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:51 schreef Quoi het volgende:
OK. 2015. Januari vraagt om goede voornemens. Om het hardloopplezier een beetje te bewaken en me te vergapen aan nieuwe stukjes Nederland, wordt dit mijn uitdaging: "Twaalf nieuwe rondjes". 12 maanden, 12 provincies, 12 hardloopwedstrijden. Een beetje gejat van iemand hier die ook al in elke provincie probeerde te lopen (Pijll?)
Criteria waaraan een hardloopwedstrijd ongeveer aan moet voldoen:
1) De wedstrijd moet plaatsvinden in één van de 12 provincies in Nederland, elke wedstrijd in een andere provincie
2) De wedstrijd is er één die ik nog nooit eerder heb gelopen
En daar komt de voorlopige planning:Wat een tof plan!! Je moet hem alleen een beetje bijschaven nog.. Eerbeek ligt in Gelderland en Molenhoek in Limburg. Je hebt nu dus twee loopjes in Limburg en geen in Brabant. Run into the sea willen wij trouwens ook doen, die was twee jaar geleden ook! Is alleen wel op 2 mei volgens de website.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten volgens mij echt hele leuke loopjes tussen!Afstanden en inschrijvingen voor in de OP volgen tzt. En de CPC HM ga ik - zoals het er nu naar uitziet (ook weer keelpijntje en zwaar verwaarloosd schema) - omzetten naar de 10 km.
Over mr droeftoeter; jullie plaatsvervangende boosheid doet me goed.![]()
![]()
Het grootste gedeelte van Molenhoek ligt in Limburg.
Hoe het met het parcours zit, weet ik niet. Waar precies de grens loopt is mij onbekend. Toen ik er woonde liep ik die altijd over bij de dijk maar ik weer niet hoe hij door het dorp loopt.
Misschien kan strip daar meer over zeggen.![]()
Ik had even op het kaartje gekeken in Endomondo, en hij loopt echt door Limburg. Blijft precies binnen de provinciegrens.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:18 schreef Serinde het volgende:
Het grootste gedeelte van Molenhoek ligt in Limburg.
Hoe het met het parcours zit, weet ik niet. Waar precies de grens loopt is mij onbekend. Toen ik er woonde liep ik die altijd over bij de dijk maar ik weer niet hoe hij door het dorp loopt.
Misschien kan strip daar meer over zeggen.![]()
Semtex, wat kut! Volgende keer gewoon heen gaan, waarschijnlijk hadden ze daar wel wat kunnen regelen ook zonder startnr toch?
Quoi: Wat een topchallenge! Ziet er ook uit als een mooie verzameling van loopjes, al zul je ze volgens Gogo's geografische knobbel toch wat aan moeten passen?
Gogo: Wat een sukkel, zal wel compensatiedrang hebben voor zijn eigen luiheid.
Murmeli: mooie opbouw van je 5km! (of bijna 5 dan)
Ik heb net mijn 400 meter wisseltraining gedaan. Werden uiteindelijk 20 400's en natuurlijk hetzelfde aantal rustig aan. 'Snelle''400tjes rond HM tempo of iets langzamer (mogelijk 30km tempo, dat zou top zijn) en de 'langzame' 400tjes rond LDL tempo. Fysiek geen heel zware training (al had ik wel zware benen, maar dat komt meer door dansen en 2 speciaalbiertjes gisteravond, en misschien het op mijn plaat gaan vanochtend vroeg). Maar mentaal zeker wel. Niet omdat je denkt wanneer mag ik stoppen, integendeel, maar omdat je elke 400m weer opnieuw je benen moet aansturen om het juiste tempo te halen. Zeker de 'langzame' 400tjes waren lastig, ik ging steeds 30 sec. te hard of te langzaam. Maar ik denk voor mij zeker een hele nuttige training, in wedstrijden kan ik als ik éénmaal in de goede versnelling sta, dat heel lang volhouden, maar bijv. op onregelmatig terrein heb je wel eens een heuveltje of zand of zo en dan sta ik daarna meteen geparkeerd. Daarvoor is zo'n training denk ik zeker nuttig, je moet steeds opnieuw weer pushen, je komt nooit in de steady state. Ook voor een marathon is het denk ik een nuttige, want daar blijf je na een bepaalde afstand ook niet meer 'vanzelf' op de goede snelheid en moet je jezelf ook elke 50m pushen om je in het tempo vast te bijten.
Dus wat mij betreft een goede training! Maar dat weet je pas zeker als je hem meerdere keren gedaan hebt, dus dat binnenkort nog maar eens doen. Helaas doet mijn hartslagsensor het nog steeds niet, dat zou wel veel inzicht geven bij een training als deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tijdens het lopen vandaag ook een stiekem tijdsdoel bedacht voor de 30km maar dat is zo ambitieus dat ik het eigenlijk niet uit durf te spreken![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh thanks voor jullie topografische kanttekeningen. Da's niet mijn kwaliteit, al heb ik me deels laten leiden door hardloopkalender.
Bijschaven mag nog![]()
![]()
Leuk initiatief Quoi. Je loopje op 4 juli zou weleens kunnen samenvallen met de Ekiden. Mooi excuus!
L_T, wat is je doel op de 30 km? Gemiddeld op 4:50 min/km of zo?![]()
Nee dat nog net niet, dat is maar net langzamer dan mijn 10k tempoquote:Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuk initiatief Quoi. Je loopje op 4 juli zou weleens kunnen samenvallen met de Ekiden. Mooi excuus!
L_T, wat is je doel op de 30 km? Gemiddeld op 4:50 min/km of zo?![]()
Maar 2 u 30 zou wel heel mooi zijn, al was het maar omdat het een mooi rond getal is. Maar ik besef me wel dat dat ongeveer mijn HM tempo van afgelopen jaar is en dan nog 9km langer, en ik weet niet hoe zwaar het parcours me zal vallen. Dus het is een mooi doel maar of het haalbaar is hangt denk ik echt af van het parcours en hoe fit ik tegen die tijd ben.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je zou in december de Engelermeercross bij Den Bosch kunnen doen? Dan heb je het volgens mij al opgelost. Of de Stratenloop in Waspik, maar weet niet of die leuk is. Je hebt dan in maart Gelderland (Eerbeek), in oktober Limburg (Molenhoek) en in december Brabant (Engelen of Waspik). En misschien heeft Guard of Semmie nog wel andere leuke suggesties voor Broabantse gezelligheid in december.![]()
Is dat Limburg??quote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef pijll het volgende:
[..]
Slecht nieuws: Molenhoeks Makkie had ik vorig jaar willen lopen als mijn Limburgse wedstrijd... Voor Gelderland moet je even verder zoeken.ik had geen idee!!
2:30 zou echt heel naar zijn. Een beetje autist wil 2:29:59quote:Op zondag 4 januari 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet, dat is maar net langzamer dan mijn 10k tempo![]()
Maar 2 u 30 zou wel heel mooi zijn, al was het maar omdat het een mooi rond getal is. Maar ik besef me wel dat dat ongeveer mijn HM tempo van afgelopen jaar is en dan nog 9km langer, en ik weet niet hoe zwaar het parcours me zal vallen. Dus het is een mooi doel maar of het haalbaar is hangt denk ik echt af van het parcours en hoe fit ik tegen die tijd ben.
Ik ben heel even vergeten welk parkoers je gaat lopen. Schoorl? Ik heb zelf het idee dat kleine klimmetjes wel prettig zijn, omdat je lichaam minder monotoon belast wordt op die manier. Dat is ook een beetje de gedachte achter de souplessemethode.![]()
Haha ja dat is ook wel weer waar. Wat je zegt klopt volgens mij wel, maar tot nu toe heb ik vooral 'traditioneel' getraind dus lange stukken op hetzelfde tempo, waardoor kilmmetjes en tempowisselingen me juist moeilijk afgaan dus dat probeer ik nu meer te oefenen. Crossen helpt daar ook zeker bij..quote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
2:30 zou echt heel naar zijn. Een beetje autist wil 2:29:59
Ik ben heel even vergeten welk parkoers je gaat lopen. Schoorl? Ik heb zelf het idee dat kleine klimmetjes wel prettig zijn, omdat je lichaam minder monotoon belast wordt op die manier. Dat is ook een beetje de gedachte achter de souplessemethode.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is bij jullie die overzichtspagina van Garmin Connect ook dood??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een leuk idee Quoi. Zelf heb ik überhaupt nog niet eens alle provincies aangedaan, laat staan erin gelopen. Misschien voor later als ik geld heb zoiets wel een goed idee om wat meer van Nederland te zien
Zelf net een rustige training afgewerkt. Maar bah, wat kan je lichaam je terug gooien als je een tijdje niet fit bent. 45 Minuten lopen hoesten, onder het mom van 'als ik niet loop doe ik dat ook' toch maar doorgegaan. Hopelijk kan ik volgende week mijn schema weer oppakken waar ik het heb neergelegd.
Tijdens loopje net mijn hydration bag van Decathlon (tot gister mijn werkgever) uitgetest, dat beviel toch wel beter dan een bidon meesleuren. Dus nog wel iets positiefs aan mijn loopje van vandaag
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Hmpf... Heel http://connect.garmin.com/modern/ ligt eruit, kennelijk. Nou ja, ook goed. Kijk ik later wel.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klinkt als een nuttige training LT, goed dat je hem toch bent gaan doen.
En tnx voor je compliment over mijn bijna5
Al denk ik dat ik de 5 km wedstrijden ga afschaffen. Ik wil nog 1 scherp en geldend PR neerzetten (een 25-er dus) en dan heb ik er geen zin meer in. Ik vind het echt niet leuk, ademhaling slaat vreselijk op hol, loop te hijgen als een paard met overgewicht en als ik binnen ben wil ik nog steeds dood.
Nadeel is dat een 10 bijna net zo erg isdus misschien moet ik me neerleggen bij het feit dat het vreselijk kut voelt.
/wijvengemiepSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: