SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson 3-6
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015
Als je het waard was verdiende je ook die 2milliequote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou de gezondheidszorg heeft meer waarde die niet wordt gewaardeerd dat is een andere discussie
Ook jij weer kudo's voor deze opmerkingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
Helaas, ziet er naar uit dat we een saaie finale gaan krijgen.
6-2quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:32 schreef Travel. het volgende:
Maar ik heb ook op 6-3 ingezet. Komt goed
HAHAHAquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef PinkLow het volgende:
Stom ik mocht hem eindelijk openen hahaha. Maar ik denk dat ik maar ga slapen heb er weinig hoop in.
Het is maar wat je saai noemtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
Hoezo? Ik kijk wel uit naar anderson - taylor eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
In Theorie wel. Hij is al eens eerder tegen Taylor op het wk van grote afstand terug gekomen. Maar nee.... dat gaat vandaag niet gebeuren. Hij pakt misschien nog een setje en dat is hetquote:
Boer zoekt vrouw begint morgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
Sylvia moet haar tieten flashen aan Phil. Dan zal ie zich rot schrikken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:35 schreef Vriezzer het volgende:
Nou Barney.. trek achter de schermen die speciale FEBO-kast van je open, want je hebt het nodig.
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopen dat Gary morgen in vorm is, maar vrees dat hij dan ineens weer niet thuis geeft
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Zijn zo in een haags kwartiertje klaar met darts
Ik voorzie wel spektakel bij een Phil - Gando pot.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
Taylor wint ruimquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik voorzie wel spektakel bij een Phil - Gando pot.
Nog één keer alle kracht uitstralen naar Anja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee. Want dan is het een dure avond.
Zoals al 7 jaar lang op ranking toernoois.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kansloos , volstrekt kansloos
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch weer geweldig dat alle Jomanda's hier voorspellen dat Taylor met gemak de finale wint.
Ik heb haar gevonden toen ik naar plaatjes van Co zocht. 't Moet een teken zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog één keer alle kracht uitstralen naar Anja.
Ik gok op een 6-6 morgen en dan de beslissende set wordt beslist op een sudden death... geen idee overigens wie aan het langste eind gaat trekkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch weer geweldig dat alle Jomanda's hier voorspellen dat Taylor met gemak de finale wint.
Ik zie ook niet in waarom. Zo dominant is Taylor niet dit toernooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Noem je mij een Jomanda?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Beterschapquote:
Vond Anderson sterker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Boring, weer een wereldtitel voor taylor.
dank je welquote:
Was ook niet nodig. Alleen morgen een keertje dominant zijn en dan heeft hij weer een titel erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom. Zo dominant is Taylor niet dit toernooi.
Gary kan hem echt pakken. Heeft ie dit jaar al bewezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kan de avond nog reddenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Dan maar weer een kopstoot van Taylortje voor toch nog wat sensatie....
http://scheetje-scheetje.blogspot.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb haar gevonden toen ik naar plaatjes van Co zocht. 't Moet een teken zijn.
Tegen een Taylor in ridicule topvorm won hij bijna.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gary kan hem echt pakken. Heeft ie dit jaar al bewezen.
Waarom zoek je op anja kaartenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://scheetje-scheetje.blogspot.nl
Ik moest gruwelijk hard lachen om deze website toen ik op ´´anja kaarten´´ zocht.
Geen dank.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest gruwelijk hard lachen om deze website toen ik op ´´anja kaarten´´ zocht.
Het kan nog!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:41 schreef Vriezzer het volgende:
Ohjah.. nu komt dat eeuwige 'laten we het spannend maken' gezeik:
Er zijn wel vaker mooie comebacks geweest hoor.
En die zijn al vaker in de halve finale geweest hoor.
Ohhhh jongens, wat spann0nd joh!!! Oooeoehhhwhw
Gary in ridicule topvorm is gewoon net zo goed. Alleen is hij minder vaak in die vorm dan Taylor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen een Taylor in ridicule topvorm won hij bijna.
Allemaal heel schattig hoor, dat standaard uitgaan van winst van Taylor, maar ik moet het nog maar zien. Deze Gary is dodelijk en lijkt ook enorm relaxed, zelfs wanneer hij in kansloze positie lijkt te zijn. Ik zie voornamelijk de mensen die weinig darts kijken en een doorgesnoven malloot hier roepen dat Taylor wel weer zal winnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Was ook niet nodig. Alleen morgen een keertje dominant zijn en dan heeft hij weer een titel erbij.
Alsof taylor daar geen trek in heeft, net zo'n papzak.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Barneveld tekent alleen voor een kroketje bij de febo
Anderson is al sinds het WK 2014 in topvorm.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gary in ridicule topvorm is gewoon net zo goed. Alleen is hij minder vaak in die vorm dan Taylor.
Niks mis met eem beetje creatief zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zoek je op anja kaarten
Het laatste jaar wel ja. Daarom topfinale morgen **Oquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson is al sinds het WK 2014 in topvorm.
Ik kijk erg veel darts en ik zie Taylor de finale winnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Allemaal heel schattig hoor, dat standaard uitgaan van winst van Taylor, maar ik moet het nog maar zien. Deze Gary is dodelijk en lijkt ook enorm relaxed, zelfs wanneer hij in kansloze positie lijkt te zijn. Ik zie voornamelijk de mensen die weinig darts kijken en een doorgesnoven malloot hier roepen dat Taylor wel weer zal winnen.
Daar gaat je uitkeringquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef Travel. het volgende:
Zelfs de 6-3 zit er niet in. Wat een kenzer avond
9 darter misschien nogquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef Travel. het volgende:
Zelfs de 6-3 zit er niet in. Wat een kenzer avond
18-13 in legs valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
Ouderwetse Taylor - Barney afdroogpartij.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt die wijn gevonden zo te zien
Het kan niet allemaal meezitten he.quote:
Godverdomme wat een treurnis:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een bescheiden bamihapquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frituurvet kan voorlopig afkoelen na vanavond.
dat dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Taylor doet even alsof ie respect heeft
Hoop het.quote:
onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaat die lul weer naar tops GA DAN NAAR DUBBEL 16!!
Winst voor Gerrie = plek 2quote:1 Michael van Gerwen Netherlands +Ŗ872.100
2 Phil Taylor England +Ŗ558,350
3 Gary Anderson Scotland +Ŗ435,800
4 Adrian Lewis England +Ŗ380,400
5 Peter Wright Scotland +Ŗ328,900
6 James Wade England +Ŗ254,700
7 Simon Whitlock Australia +Ŗ248,200
8 Robert Thornton Scotland +Ŗ229,150
Perfect verwoord.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Conclusie: Barney kan op goede dagen veel, maar winnen van Taylor zit er meestal niet in.
Die hebben er dit jaar niks te zoeken. Al hadMvg wel kansen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef BB-King het volgende:
Misschien dat Gary en Phil positief zijn bij de dopingcontrole.
Alsnog MvG - Barney finale!
Dan kun je beter naar een echt darts forum gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
Wel lekker om morgen een finale te hebben zonder alle succes supporters in dit topic.
Dit inderdaad. Dan kan het PDC-jaar weer beginnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
Wel lekker om morgen een finale te hebben zonder alle succes supporters in dit topic.
Van Gerwen is ook al 25 natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:51 schreef Shreyas het volgende:
De Nederlandse darters zijn over hun top heen
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 23:48:35Elke keer die kut Phil Taylor!! Ik ben er helemaal klaar mee. Kut Engelsen! reageer retweet
soberzo, als je mist dubbel 8 die erboven zit. Zet hem daar dan op als je kan kiezen en helemaal als je die 20 niet raaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie tops geen 1 keer met 2 darts geraakt.
Eeuwig zonde dat Co Stompé niet meer meedoet. Die had vast wel de finale gehaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:51 schreef Shreyas het volgende:
De Nederlandse darters zijn over hun top heen
Idd wat een onzinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Gerwen is ook al 25 natuurlijk.
Dan hebben we het niet over Mr Coat gehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Co Stompé niet meer meedoet. Die had vast wel de finale gehaald.
Is de zuster nou nog niet langs geweest? De effecten van de bezuinigingen in de zorg worden al gelijk zichtbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef icloud het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen? Wie is nu de echte werledkampioen? Wie heeft er op dag 1 voorspeld dat taylor de finale zou spelen tegen anderson?
Stelletje randdebielen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Klummie het volgende:
Wat voor smoesjes heeft die dikke bamibal dit keer?
Omdat je het zo graag wilt horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef icloud het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen? Wie is nu de echte werledkampioen? Wie heeft er op dag 1 voorspeld dat taylor de finale zou spelen tegen anderson?
Stelletje randdebielen
Dit toernooi is een positieve stap naar wereldvrede.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk van Barneveld begint te accepteren dat hij kan verliezen. Ik voorspel vanaf nu nog 5 mooie jaren dik in de top 10.
Zou je het geloven dat als hij zou zeggen dat Taylor hem niet ligt en hij alles heeft geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Klummie het volgende:
Wat voor smoesjes heeft die dikke bamibal dit keer?
echte liefhebberquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou die finale morgen hoef ik ook niet meer te zien.
Niet eens een nederlander.
Wij gedogen Gerrie Anderson als FOK!geheel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou die finale morgen hoef ik ook niet meer te zien.
Niet eens een nederlander.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Gelukkig blijft die enge trut van een Schippers nu ook weg uit Londen.
Die zal wel blij zijn. Alsof die trut van darten houdt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
5 dikke jaren mooi in de top 10*quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk van Barneveld begint te accepteren dat hij kan verliezen. Ik voorspel vanaf nu nog 5 mooie jaren dik in de top 10.
Het is wel leuk dat Klaasen ook weer op de weg terug lijkt. In potentie ook wel een top 10 speler.quote:
Dat is het enige positieve jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef Slobeend het volgende:
Dit interview had eerder moeten stoppen.
Die wint met 2 vingers in de neus van Lewis in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Co Stompé niet meer meedoet. Die had vast wel de finale gehaald.
Ik hoop van harte dat hij de opgaande lijn het komende jaar goed doorzet. Heb het altijd al een geweldig goede darter gevonden en het is een sympathiek mens bovendien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat Klaasen ook weer op de weg terug lijkt. In potentie ook wel een top 10 speler.
Ons TBS-patiëntje zit ook altijd zo lekker op de kast als Jelle goed presteert, dus dat maakt het extra vermakelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij de opgaande lijn het komende jaar goed doorzet. Heb het altijd al een geweldig goede darter gevonden en het is een sympathiek mens bovendien.
Het is alleen jammer dat zijn dubbel 15 niet zo lekker gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij de opgaande lijn het komende jaar goed doorzet. Heb het altijd al een geweldig goede darter gevonden en het is een sympathiek mens bovendien.
The one and onlyquote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Lewis heb ik afgeschreven mvg ook.
Taylor
Andersson
Wade
Outsider
Ad van Gameren en de Ruiter natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:59 schreef PinkLow het volgende:
Jammer dat ze niet de 2 beste commentatoren hebben uitgekozen
De excuses achteraf komen altijd wat zielig over maarja een sportman mag ook nooit daar eerlijk over zijn. Of alleen als je wint. Dat soort dingen kunnen wel invloed hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Barney moet beseffen dat hijscorend gewoon niet meer mee kan met de absolute top en niet zo zeiken. Vince t heeft ook een zere rug en zeurt niet en Caven en Anderson zien nog minder.
Geweldig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Gister noemde Barney zichzelf nog 6x Best of the best en nu kan hij het niveau niet meer aan.
Ach, dat stoppen roept men al jaren. Ik zie het toch wel als een 50/50 match morgen. Kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Overigens mocht Gary winnen (wat ik van harte hoop) ben ik morgen de eerste om mijn ongelijk hier te melden, maar ik heb gewoon een donderbruin vewrmoeden dat Taylor deze kans op zijn 17de wereldtitel niet laat liggen. Over een paar jaar stopt hij, misschien wel zijn laatste kans dit...
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:01 schreef BB-King het volgende:
Misschien wordt er nog een Nederlander wereldkampioen bij het echte WK.
BDO-WK is ook weer begonnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:01 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben trots op de Nederlanders. Morgen nog ff rtl7 en dan tja.. afkicken.
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:01 schreef BB-King het volgende:
Misschien wordt er nog een Nederlander wereldkampioen bij het echte WK.
Jouw posts zijn soms ook net te.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:02 schreef PinkLow het volgende:
Barney is eerlijk, maar soms iets te. Gerwen is gedreven, maar soms iets te
Ja is dat ook op de teevee dan?quote:
Het bord is rond. Je start allebei met 501. Pijltje kan natuurlijk zomaar afketsen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat stoppen roept men al jaren. Ik zie het toch wel als een 50/50 match morgen. Kan alle kanten op.
Hij heeft toch een 5 jaarig contract dus nog 4 keer kans op de titelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Overigens mocht Gary winnen (wat ik van harte hoop) ben ik morgen de eerste om mijn ongelijk hier te melden, maar ik heb gewoon een donderbruin vewrmoeden dat Taylor deze kans op zijn 17de wereldtitel niet laat liggen. Over een paar jaar stopt hij, misschien wel zijn laatste kans dit...
Thnxquote:Op zondag 4 januari 2015 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, op BBC en volgens mij ook Eurosport (was vorig jaar zo)
Ik schrok me rot.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vind je haar echt zo lekker?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens beters gezien, maar ze kan er mee door.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vind je haar echt zo lekker?![]()
[ afbeelding ]
De odds bij de bookies zijn licht in het voordeel van Phil, maar niet heel ruim. Dat is toch meestal een aardige indicator.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het bord is rond. Je start allebei met 501. Pijltje kan natuurlijk zomaar afketsen.
Van mij mag je haar wel lekker vinden hoor, daar niet van. Ze is niet lelijk, maar er op geilen zou ik echt niet kunnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens beters gezien, maar ze kan er mee door.
Bij het vrouwendarten valt er over het algemeen niet zo veel te geilen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Van mij mag je haar wel lekker vinden hoor, daar niet van. Ze is niet lelijk, maar er op geilen zou ik echt niet kunnen.
Quote voor de zekerheid.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:10 schreef icloud het volgende:
Als die schotse hond morgen wint trakteer ik iedereen op een biertje in de kromme toeter
#nevergoingtowin
Je moet het wel in context zien natuurlijk. Het land der blinden en de Koning..quote:Op zondag 4 januari 2015 00:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Van mij mag je haar wel lekker vinden hoor, daar niet van. Ze is niet lelijk, maar er op geilen zou ik echt niet kunnen.
Tief eens even op naar de burenquote:Op zondag 4 januari 2015 00:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je moet het wel in context zien natuurlijk. Het land der blinden en de Koning..
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij het vrouwendarten valt er over het algemeen niet zo veel te geilen.
Daar is Taylor dan ook erg goed in.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Al denkt Taylor daar heel anders over:
[ afbeelding ]
Die pakt d'r wel ff lekker stevig vast.
Als iets niet luk is het de Matchplay wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Barney moet gewoon proberen de World Grand Prix en World Matchplay te winnen bij de PDC dan heeft ie alle grote toernooien een keer gewonnen. WK wordt ie denk ik niet meer.
Ik vind het niet tegenvallen, ik had een witwas gedacht bij Taylor - Barneyquote:Op zondag 4 januari 2015 00:18 schreef manny het volgende:
Toch tegenvallend dit. Maar goed: bier nu.
Dat is Taylor zijn domein.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iets niet luk is het de Matchplay wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |