Die wint met 2 vingers in de neus van Lewis in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Co Stompé niet meer meedoet. Die had vast wel de finale gehaald.
Ik hoop van harte dat hij de opgaande lijn het komende jaar goed doorzet. Heb het altijd al een geweldig goede darter gevonden en het is een sympathiek mens bovendien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat Klaasen ook weer op de weg terug lijkt. In potentie ook wel een top 10 speler.
Ons TBS-patiëntje zit ook altijd zo lekker op de kast als Jelle goed presteert, dus dat maakt het extra vermakelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij de opgaande lijn het komende jaar goed doorzet. Heb het altijd al een geweldig goede darter gevonden en het is een sympathiek mens bovendien.
Het is alleen jammer dat zijn dubbel 15 niet zo lekker gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij de opgaande lijn het komende jaar goed doorzet. Heb het altijd al een geweldig goede darter gevonden en het is een sympathiek mens bovendien.
The one and onlyquote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Lewis heb ik afgeschreven mvg ook.
Taylor
Andersson
Wade
Outsider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |