Eerder Wade dan Lewis. Wade heeft nog toernooi geshipt tijdje terug met een behoorlijk goed gemiddelde.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Van Gerwen, Taylor, Anderson, Lewis..
Ja, daar hoort Wade op dit moment niet tussen.

Vond het geen docu. Meer een reclamefilmpje voor het WK. Zijn tijd in ons cafe (Rosmalen) kwam totaal niet voorbij, zijn tijd dat hij 150 kilo woog kwam niet voorbij etc etcquote:

Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Van Gerwen, Taylor, Anderson, Lewis..
Ja, daar hoort Wade op dit moment niet tussen.

MvG haalt gewoon de halve op zekerquote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Lewis heb ik afgeschreven mvg ook.
Taylor
Andersson
Wade
Outsider

Ah okequote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond het geen docu. Meer een reclamefilmpje voor het WK. Zijn tijd in ons cafe (Rosmalen) kwam totaal niet voorbij, zijn tijd dat hij 150 kilo woog kwam niet voorbij etc etc

Het interview werd toch opgenomen in een cafe, tenminsten gisterquote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond het geen docu. Meer een reclamefilmpje voor het WK. Zijn tijd in ons cafe (Rosmalen) kwam totaal niet voorbij, zijn tijd dat hij 150 kilo woog kwam niet voorbij etc etc

Ja hij heeft na die tijd juist zijn opmars gemaakt in Rosmalen (cafe de Bergen) en niet daar. Ook zijn tijd in een afvalkliniek kwam niet voorbij. Zijn eerste pot tegen Adams kwam niet voorbij etc etcquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Het interview werd toch opgenomen in een cafe, tenminsten gister

Is nog niks. toen hij een jaar of 13 was was hij nog veel dikkerquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vind mvg wel schandalig veel aangekomen zeg.Daar waar hij 2006 nog een magere gozert was is t nu een tientonner

Toen heeft hij een tijdje als booreiland gefungeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is nog niks. toen hij een jaar of 13 was was hij nog veel dikker

Hehe preciesquote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen heeft hij een tijdje als booreiland gefungeerd.

Ik hoor hem altijd over sportscholen enzo, maar hij is nog steeds ongezond dik.quote:

Hij is vrij stevig ja dat kun je wel stellen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor hem altijd over sportscholen enzo, maar hij is nog steeds ongezond dik.

Schaliegas in Boxtel?quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen heeft hij een tijdje als booreiland gefungeerd.

We hebben het over de top 4 beste darters, niet wie er in de halve gaat komen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Lewis heb ik afgeschreven mvg ook.
Taylor
Andersson
Wade
Outsider

Ze hadden het over de top 4 die potentieel dit toernooi kunnen winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
We hebben het over de top 4 beste darters, niet wie er in de halve gaat komen.
Hoe kun je 'outsider' zetten in deze top 4?!

Ja, dan dien je toch concreter te zijn als je met namen moet komen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze hadden het over de top 4 die potentieel dit toernooi kunnen winnen.

Waarom? Met outsider weet iedereen wat er bedoeld word.quote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja, dan dien je toch concreter te zijn als je met namen moet komen.
Maak er anders een top 3 van, als je geen vierde man weet.

Hij moet gewoon op de loopband pijltjes gaan gooien.quote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef Smoofie het volgende:
MvG moet gewoon de gym in. En ipv wachten tussen sets moet hij pijltjes gooien. 2 vliegen in 1 klap.

Nicholson nietquote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Het is gewoon treurig eigenlijk hoe je al die jonge gozers na een paar jaar dartsen steeds vetter ziet worden. Keegan Brown en Michael Smith zijn nu al teringdik en hebben al bijna Cup D.

Bedoel je Bunting?quote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom? Met outsider weet iedereen wat er bedoeld word.

Nee outsiders is meer plek 5 t/m 16 of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bedoel je Bunting?
Een outsider, is iemand die er niet bij hoort, waar niks van verwacht wordt. Een beetje zoals Devon Petersen, Reyes etc.

Zou je wel zeggen ja.quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet hoe ze altijd zo dik zijn. Als je conditioneel beter bent en slank kun je toch veel beter op zon warm podium gooien? Fysiek gezien.

Tja zo zou je iedereen buiten de top 4 een outsider kunnen noemen. En dan nog, als een darter op plek 4 komt, is hij volgens jouw definitie niet langer een outsider.quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee outsiders is meer plek 5 t/m 16 of zo.

In principe kan iedereen buiten de top3 een outsider zijn voor de finalequote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bedoel je Bunting?
Een outsider, is iemand die er niet bij hoort, waar niks van verwacht wordt. Een beetje zoals Devon Petersen, Reyes etc.

De spelers die jij noemde zullen in geen 1000 keer winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tja zo zou je iedereen buiten de top 4 een outsider kunnen noemen. En dan nog, als een darter op plek 4 komt, is hij volgens jouw definitie niet langer een outsider.

Der is geen plek 4quote:Op zondag 21 december 2014 18:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tja zo zou je iedereen buiten de top 4 een outsider kunnen noemen. En dan nog, als een darter op plek 4 komt, is hij volgens jouw definitie niet langer een outsider.

Als je zegt dat de ranking je niks boeit en het alleen boeit wat je op de dag zelf doet dan heb je geen ambitie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
nearly the same belly
Gelukkig heeft ie wel zelfspot

Er is niks mis met het alleen focussen op de eerst volgende wedstrijd. Die moet je winnen, alle wedstrijden ervoor en erna zijn irrelevant.quote:Op zondag 21 december 2014 19:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je zegt dat de ranking je niks boeit en het alleen boeit wat je op de dag zelf doet dan heb je geen ambitie.
Taylor wil en eist van zichzelf de eerste plek op de omt en is er weken ziek van geweest toen hij werd verstoten.

Daar ben ik het totaal niet mee eensquote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is niks mis met het alleen focussen op de eerst volgende wedstrijd. Die moet je winnen, alle wedstrijden ervoor en erna zijn irrelevant.

bedankt hansquote:Op zondag 21 december 2014 19:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal niet mee eens

ArrogantDik.quote:Op zondag 21 december 2014 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die Michael Smith gun ik niets omdat hij vies frikandel dik is.
Ben ik de enige die zo denkt

Zijn zoontje wordt net zo. Die nemen ze elke avond maar weer mee. Dat kind moet op bed liggen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viesdikjunior met zijn dichtgeperste oogjes.

Dat komt omdat z'n oogleden zwaar zijn door het frituurvet.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viesdikjunior met zijn dichtgeperste oogjes.

Nee man, die is zo dik dat zijn gezicht zijn ogen helemaal dicht hebben geperst. Echt een ontzettend goor zwijn.quote:Op zondag 21 december 2014 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die Michael Smith gun ik niets omdat hij vies frikandel dik is.
Ben ik de enige die zo denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |