Ad van Gameren en de Ruiter natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:59 schreef PinkLow het volgende:
Jammer dat ze niet de 2 beste commentatoren hebben uitgekozen
De excuses achteraf komen altijd wat zielig over maarja een sportman mag ook nooit daar eerlijk over zijn. Of alleen als je wint. Dat soort dingen kunnen wel invloed hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Barney moet beseffen dat hijscorend gewoon niet meer mee kan met de absolute top en niet zo zeiken. Vince t heeft ook een zere rug en zeurt niet en Caven en Anderson zien nog minder.
Geweldig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Gister noemde Barney zichzelf nog 6x Best of the best en nu kan hij het niveau niet meer aan.
Ach, dat stoppen roept men al jaren. Ik zie het toch wel als een 50/50 match morgen. Kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Overigens mocht Gary winnen (wat ik van harte hoop) ben ik morgen de eerste om mijn ongelijk hier te melden, maar ik heb gewoon een donderbruin vewrmoeden dat Taylor deze kans op zijn 17de wereldtitel niet laat liggen. Over een paar jaar stopt hij, misschien wel zijn laatste kans dit...
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:01 schreef BB-King het volgende:
Misschien wordt er nog een Nederlander wereldkampioen bij het echte WK.
BDO-WK is ook weer begonnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:01 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben trots op de Nederlanders. Morgen nog ff rtl7 en dan tja.. afkicken.
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:01 schreef BB-King het volgende:
Misschien wordt er nog een Nederlander wereldkampioen bij het echte WK.
Jouw posts zijn soms ook net te.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:02 schreef PinkLow het volgende:
Barney is eerlijk, maar soms iets te. Gerwen is gedreven, maar soms iets te
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |