Ik gok op een 6-6 morgen en dan de beslissende set wordt beslist op een sudden death... geen idee overigens wie aan het langste eind gaat trekkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch weer geweldig dat alle Jomanda's hier voorspellen dat Taylor met gemak de finale wint.
Ik zie ook niet in waarom. Zo dominant is Taylor niet dit toernooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch weer geweldig dat alle Jomanda's hier voorspellen dat Taylor met gemak de finale wint.
Noem je mij een Jomanda?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Beterschapquote:
Vond Anderson sterker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Boring, weer een wereldtitel voor taylor.
dank je welquote:
Was ook niet nodig. Alleen morgen een keertje dominant zijn en dan heeft hij weer een titel erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom. Zo dominant is Taylor niet dit toernooi.
Gary kan hem echt pakken. Heeft ie dit jaar al bewezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kan de avond nog reddenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Dan maar weer een kopstoot van Taylortje voor toch nog wat sensatie....
http://scheetje-scheetje.blogspot.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb haar gevonden toen ik naar plaatjes van Co zocht. 't Moet een teken zijn.
Tegen een Taylor in ridicule topvorm won hij bijna.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gary kan hem echt pakken. Heeft ie dit jaar al bewezen.
Waarom zoek je op anja kaartenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://scheetje-scheetje.blogspot.nl
Ik moest gruwelijk hard lachen om deze website toen ik op ´´anja kaarten´´ zocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |