Van Gerwen is ook al 25 natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:51 schreef Shreyas het volgende:
De Nederlandse darters zijn over hun top heen
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 23:48:35Elke keer die kut Phil Taylor!! Ik ben er helemaal klaar mee. Kut Engelsen! reageer retweet
soberzo, als je mist dubbel 8 die erboven zit. Zet hem daar dan op als je kan kiezen en helemaal als je die 20 niet raaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie tops geen 1 keer met 2 darts geraakt.
Eeuwig zonde dat Co Stompé niet meer meedoet. Die had vast wel de finale gehaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:51 schreef Shreyas het volgende:
De Nederlandse darters zijn over hun top heen
Idd wat een onzinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Gerwen is ook al 25 natuurlijk.
Dan hebben we het niet over Mr Coat gehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Co Stompé niet meer meedoet. Die had vast wel de finale gehaald.
Is de zuster nou nog niet langs geweest? De effecten van de bezuinigingen in de zorg worden al gelijk zichtbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef icloud het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen? Wie is nu de echte werledkampioen? Wie heeft er op dag 1 voorspeld dat taylor de finale zou spelen tegen anderson?
Stelletje randdebielen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Klummie het volgende:
Wat voor smoesjes heeft die dikke bamibal dit keer?
Omdat je het zo graag wilt horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:52 schreef icloud het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen? Wie is nu de echte werledkampioen? Wie heeft er op dag 1 voorspeld dat taylor de finale zou spelen tegen anderson?
Stelletje randdebielen
Dit toernooi is een positieve stap naar wereldvrede.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk van Barneveld begint te accepteren dat hij kan verliezen. Ik voorspel vanaf nu nog 5 mooie jaren dik in de top 10.
Zou je het geloven dat als hij zou zeggen dat Taylor hem niet ligt en hij alles heeft geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef Klummie het volgende:
Wat voor smoesjes heeft die dikke bamibal dit keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |