SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson 3-6
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015
Hij moet wel,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Hij gaat er dit toernooi van uit dat hij zijn eigen sets allemaal houdt en zich dan niet in hoeft te spannen in de andere sets mits hij de wedstrijd niet mag beginnen.
Riskant.
Dan is zwijgen inderdaad gepast.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uit respect voor Michael van Gerwen.
Taylor schijt in z'n broekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef icloud het volgende:
Taylor laat barney even spelen, even spartelen
The legend returnsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De lichtbehaarde Haagse sloopkogel gaat dit wk winnen!!!
Ik ben heel knap.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef PinkLow het volgende:
Ze selecteren met fans duidelijk niet op knapheid. Oh die tweede is wel oke
iddquote:
Fotomodellen hangen zelden rond bij dartspartijen. Blijkbaar vinden ze het niet glamoureus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik knapperquote:
quote:
Ik vind Vertonghen anders best een knappe kerel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fotomodellen hangen zelden rond bij dartspartijen. Blijkbaar vinden ze het niet glamoureus.
Foto van jou dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef PinkLow het volgende:
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexaquote:
gaaaaaaaaaaaayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Vertonghen anders best een knappe kerel.
Die heeft johannes toen afgekapt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexadeze aandachtshoerroutine hebbenwe gister al gehad
Ja, waar is die griet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexadeze aandachtshoerroutine hebbenwe gister al gehad
Ik laat graag wat Tot de verbeelding overquote:
Ik vroeg ook niet om naaktpics.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik laat graag wat Tot de verbeelding over
Iets over laten aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.quote:
Nope, je bent gewoon gay.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.
Een vies dikkertje dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.
Mijn hond slaapt al 3 dagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Zou Ambrosius hier in kunnen grijpen? Het loopt hier volledig uit de hond.
Uit de hond(t)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Om te beginnen zou jij dan over de wedstrijd kunnen praten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Heeft je hond diarree?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Gewoon niet meer reageren op die josti.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is zijn wijf toch? Wat doe je nou raar klapjosti
haha tuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Apart dat ik dan boners krijg door vrouwen
*vindtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raymond gooit goed
Caland vind dit leuk
het is hontquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Caland loopt nu te huilen om zijn geld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raymond gooit goed
Caland vind dit leuk
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met Poison-Ivy trouwens?
Dat wijf heeft een naam.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is zijn wijf toch? Wat doe je nou raar klapjosti
Haha ja, want Barney chockt niet zodra hij enigszins uitzicht heeft op de overwinning.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland loopt nu te huilen om zijn geld.
Ik jinx de boel gewoon evenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, want Barney chockt niet zodra hij enigszins uitzicht heeft op de overwinning.
Iedere vrouw is een wijf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat wijf heeft een naam.
En zeker zo leuke vrouw noem je geen wijf
Ik moet zeggen dat ik mij wel schaamquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Allemaal klappen voor GGMM! Hij heeft een spelfoutje gevonden!!![]()
![]()
Noem mij godverdomme geen Syntix.quote:
Ja, want je bent verplicht het te lezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...We missen door dit off-topic geneuzel de halve wedstrijd.
zeg... beetje meer respect hierzoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
multitasken FTWquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...We missen door dit off-topic geneuzel de halve wedstrijd.
Ik hoop het, dat je beter bent dan wat je gister liet zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
zeg... beetje meer respect hierzo![]()
als je mij kent zou je je schamen voor deze uitspraak
Hij loopt niet heel hard inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Taylor is te pakken vandaag.
~ Jacques
Van Barneveld kan zijn hand zelfs vastpakken!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
~ Jacques
Gisteren ook al, eergisteren ook maar hij is er nog steeds.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
~ Jacques
Gatverdamme man! Wat jij met je moeder doet hoeven wij niet te wetenquote:
Beetje dollen moet kunnen, ik vind het lollig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat je beter bent dan wat je gister liet zien.
Niemand moet lachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gatverdamme man! Wat jij met je moeder doet hoeven wij niet te weten
Laatste vrees ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
alle legs in deze set tegen de worp in
Ik neem heel veel, veel serieus. Is een zwakte van mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Beetje dollen moet kunnen, ik vind het lollig.
Dat anonieme haalt soms uitspattingen in mij naar boven. Niet zo serieus ja
Visschraper opvallend stil deze keerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Viesdik begint weer te proberen zijn gelijk te halen.
Walgelijke vent.
Ik beaam dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem heel veel, veel serieus. Is een zwakte van mij.
GGMM kan dit beamen.
Mooi he mensen die meelevenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Zorro het volgende:
Zo mooi die teleurstelling bij die commentatoren![]()
![]()
Klaassenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Klaassen, VDV, MVG en ook Barney.. allemaal hadden ze goede kansen maar lieten ze het afweten.
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef icloud het volgende:
Toch leuk dat een mod van een ander forum hier komt rellen, als kat van huis is .....
ach zwakte... maar ik vind de beschuldiging van je niet leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem heel veel, veel serieus. Is een zwakte van mij.
GGMM kan dit beamen.
Lul, nou moest ik speciaal even gaan staanquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Klaassen, VDV, MVG en ook Barney.. allemaal hadden ze goede kansen maar lieten ze het afweten.
oh wacht, of ben jij soms ook zo'n rukker die voor de tegenstander isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Zorro het volgende:
Zo mooi die teleurstelling bij die commentatoren![]()
![]()
En toch gaat niemand het doen. Morgen ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
~ Jacques
Ik ben niet voor de tegenstander. Kom op zeg, voor Barneveld zijn, ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh wacht, of ben jij soms ook zo'n rukker die voor de tegenstander is
Zorro is altijd voor mensen/clubs die door het merendeel van dit forum niet wordt aangehangen tijdens een evenement.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh wacht, of ben jij soms ook zo'n rukker die voor de tegenstander is
Taylor moet wel beter gooien als Anderson zijn niveau haalt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch gaat niemand het doen. Morgen ook niet.
Hoho, en Max Verstappenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorro is altijd voor mensen/clubs die door het merendeel van dit forum niet wordt aangehangen tijdens een evenement.
Buiten PSV dan.
Zo erg zijn ze niet, maargoed, laten het gezellig en optopic houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ach zwakte... maar ik vind de beschuldiging van je niet leuk
Heeft psv meer fans dan valek en hem dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorro is altijd voor mensen/clubs die door het merendeel van dit forum niet wordt aangehangen tijdens een evenement.
Buiten PSV dan.
Gewaagde uitspraak, ga nu maar weer verder met afwassenquote:
Anderson maakt ook te veel fouten. Beslissende legs pakt hij ALTIJD.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Taylor moet wel beter gooien als Anderson zijn niveau haalt.
Ruslandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie support jij met curling?
@stijn180quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gooi mijn eerste drie pijlen en gelijk 180
De tweede van dit jaar.
wat jij wil..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo erg zijn ze niet, maargoed, laten het gezellig en optopic houden
Jij bent echt een doorgesnoven gekkie he?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef icloud het volgende:
Gewoon 3-2 voor faking idiots faking barney fans
Volgens mij is het weer tijd voor je medicatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef icloud het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef icloud het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak, ga nu maar weer verder met afwassen
Ik ben sinds net ook fan van Rusland, Johannes weet waaromquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rusland
En bij de heren Noorwegen, want broeken
De medicatie is het probleem denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het weer tijd voor je medicatie.
quote:
Lekker slim ook om die pijlen bij te schavenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:20 schreef hafcfan het volgende:
Dit is bij vlagen halve finale onwaardig. Phil moet echt veel beter tegen Ando, maar hij lijkt t niwt te hebben dit Wk.
Door dat gevloek vind ik het niet leuk voor je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gooi mijn eerste drie pijlen en gelijk 180
De tweede van dit jaar.
Kan je toch beter met volle flessen doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:21 schreef Paul het volgende:
Zo kan je ook darten kijken
[ afbeelding ]
die auto komt vanzelf een keer. Max gaat de meest succesvolle Nederlandse coureur ooit wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopen dat hij eens een jaar de snelste auto heeft zoals Hamilton vorig jaar.
Ja in de eerste ronde misschien. Niet als het toernooi er bijna op zit.quote:
Dude, kappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef icloud het volgende:
Zijn vader voorbij in punten voor zijn eerste seizoen voorbij isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
die auto komt vanzelf een keer. Max gaat de meest succesvolle Nederlandse coureur ooit worden
Van de Benelux misschien ook nog wel. Hoe goed was Ickx?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
die auto komt vanzelf een keer. Max gaat de meest succesvolle Nederlandse coureur ooit worden
Iets minder dan Messiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat verdienen deze dartsgasten nou zo? Hoeven ze niet meer te werken voor hun brood?
Barney won zo'n 200k in Ponden met zijn PL winstquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat verdienen deze dartsgasten nou zo? Hoeven ze niet meer te werken voor hun brood?
ALS JE DIT GEEN WERKEN NOEMT, NOEM JE VOETBALLEN OOK GEEN WERKENquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Taylor zit al over de 6 miljoen Engelse pounds, Van Barneveld over de 2 miljoen. Ze kunnen dus met pensioen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Phil Taylor werkt bij starbucks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten PSV dan.
Jij hebt toch gewed op een 9 darter voor Taylor?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom roept iedereen mijn naam hier
jij hebt mijn plaatje gebruikt, daaromquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom roept iedereen mijn naam hier
voor een beetje pijltjes gooienquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor zit al over de 6 miljoen Engelse pounds, Van Barneveld over de 2 miljoen. Ze kunnen dus met pensioen.
Nee, dat was een of andere idiootquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewed op een 9 darter voor Taylor?
Nee, dat deed Travel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewed op een 9 darter voor Taylor?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Position (num. of players) Prize money Winner (1) Ŗ250,000 Runner-up (1) Ŗ120,000 Semi-finalist (2) Ŗ60,000 Quarter-finalist (4) Ŗ35,000 Third round losers (8) Ŗ18,000 Second round losers (16) Ŗ12,000 First round losers (32) Ŗ8,000 Preliminary round losers (8) Ŗ3,500 Nine-dart finish (1) Ŗ10,000 |
Wel over een periode van 25 jaar in Taylors' geval maar Van Gerwen gaat ook al richting de 2 miljoen omdat het prijzengeld gestegen is en er meer tv-toernooien zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
voor een beetje pijltjes gooien
Arme projectmedewerker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat deed Travel.
Vandaar ook die plaatjes
[ afbeelding ]
ik vind het belachelijk veelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel over een periode van 25 jaar in Taylors' geval maar Van Gerwen gaat ook al richting de 2 miljoen omdat het prijzengeld gestegen is en er meer tv-toernooien zijn.
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnasquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Henno het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnas
Ze hebben meer economische waarde dan jij of ik blijkbaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Henno het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnas
Is een vriendin van mijn nicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Travel. waar komt die UI eigenlijk vandaan
nou de gezondheidszorg heeft meer waarde die niet wordt gewaardeerd dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben meer economische waarde dan jij of ik blijkbaar.
Dit vind ik weer een enorm ontwetende en tragische opmerking.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Zorro het volgende:
Barneveld 5x WK
Ja 4x bij de BDO toen de sterkste spelers al bij de PDC zaten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had eigenlijk gerekend op een Nederlander in de finale.
Ik ook. MvG. Anders niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je moet ook niet rekenenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dan kan je de eerste 10 titels van Taylor ook wel afschrijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Zorro het volgende:
Barneveld 5x WK
Ja 4x bij de BDO toen de sterkste spelers al bij de PDC zaten.
Als MvG naar de BDO gaat is hij over 5 jaar 5x WK erbij. Of dat wat zegt...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik weer een enorm ontwetende en tragische opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |