Ik moet zeggen dat ik mij wel schaamquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Allemaal klappen voor GGMM! Hij heeft een spelfoutje gevonden!!![]()
![]()
Noem mij godverdomme geen Syntix.quote:
Ja, want je bent verplicht het te lezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...We missen door dit off-topic geneuzel de halve wedstrijd.
zeg... beetje meer respect hierzoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexadeze aandachtshoerroutine hebbenwe gister al gehad
multitasken FTWquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...We missen door dit off-topic geneuzel de halve wedstrijd.
Ik hoop het, dat je beter bent dan wat je gister liet zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
zeg... beetje meer respect hierzo![]()
als je mij kent zou je je schamen voor deze uitspraak
Hij loopt niet heel hard inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Taylor is te pakken vandaag.
~ Jacques
Van Barneveld kan zijn hand zelfs vastpakken!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
~ Jacques
Gisteren ook al, eergisteren ook maar hij is er nog steeds.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
~ Jacques
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |