SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson 3-6
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015
Hij moet wel,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Hij gaat er dit toernooi van uit dat hij zijn eigen sets allemaal houdt en zich dan niet in hoeft te spannen in de andere sets mits hij de wedstrijd niet mag beginnen.
Riskant.
Dan is zwijgen inderdaad gepast.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uit respect voor Michael van Gerwen.
Taylor schijt in z'n broekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef icloud het volgende:
Taylor laat barney even spelen, even spartelen
The legend returnsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De lichtbehaarde Haagse sloopkogel gaat dit wk winnen!!!
Ik ben heel knap.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef PinkLow het volgende:
Ze selecteren met fans duidelijk niet op knapheid. Oh die tweede is wel oke
iddquote:
Fotomodellen hangen zelden rond bij dartspartijen. Blijkbaar vinden ze het niet glamoureus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik knapperquote:
quote:
Ik vind Vertonghen anders best een knappe kerel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fotomodellen hangen zelden rond bij dartspartijen. Blijkbaar vinden ze het niet glamoureus.
Foto van jou dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef PinkLow het volgende:
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexaquote:
gaaaaaaaaaaaayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Vertonghen anders best een knappe kerel.
Die heeft johannes toen afgekapt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexadeze aandachtshoerroutine hebbenwe gister al gehad
Ja, waar is die griet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexadeze aandachtshoerroutine hebbenwe gister al gehad
Ik laat graag wat Tot de verbeelding overquote:
Ik vroeg ook niet om naaktpics.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik laat graag wat Tot de verbeelding over
Iets over laten aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.quote:
Nope, je bent gewoon gay.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.
Een vies dikkertje dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.
Mijn hond slaapt al 3 dagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Zou Ambrosius hier in kunnen grijpen? Het loopt hier volledig uit de hond.
Uit de hond(t)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Zou Ambrosius hier in kunnen grijpen? Het loopt hier volledig uit de hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |