Die heeft johannes toen afgekapt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexadeze aandachtshoerroutine hebbenwe gister al gehad
Ja, waar is die griet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ff samen met Poison Ivy naar Lexadeze aandachtshoerroutine hebbenwe gister al gehad
Ik laat graag wat Tot de verbeelding overquote:
Ik vroeg ook niet om naaktpics.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik laat graag wat Tot de verbeelding over
Iets over laten aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.quote:
Nope, je bent gewoon gay.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.
Een vies dikkertje dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, of gewoon gene twijfels over mijn sexualiteit en lak aan het feit dat de meeste 'stoere boys' je dan gay noemen.
Mijn hond slaapt al 3 dagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Zou Ambrosius hier in kunnen grijpen? Het loopt hier volledig uit de hond.
Uit de hond(t)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Zou Ambrosius hier in kunnen grijpen? Het loopt hier volledig uit de hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |