Goed idee, zal ik straks even halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je darten kijkt hoor je standaard een pul bier te drinken.
Als je in slaap dreigt te vallen meld je het maar, de BARNEY ARMY in dit topic schreeuwt je zo wakker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nee zit nog steeds met die ontsteking en infectiemaar nu ga ik echt niet zoals gisteren in slaap vallen.
Nee, ik ben serieus. Hij gaat er dit toernooi van uit dat hij zijn eigen sets allemaal houdt en zich dan niet in hoeft te spannen in de andere sets mits hij de wedstrijd niet mag beginnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke tactiek? Kan je bij darten over een tactiek spreken?
Volgens mij hap ik weer..damn my sarcasme meter
#viesdikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:58 schreef marcodej het volgende:
Ik heb net een halve bak mango-ijs naar binnen gevroten. Genot.
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je in slaap dreigt te vallen meld je het maar, de BARNEY ARMY in dit topic schreeuwt je zo wakker.
Enorm riskant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Hij gaat er dit toernooi van uit dat hij zijn eigen sets allemaal houdt en zich dan niet in hoeft te spannen in de andere sets mits hij de wedstrijd niet mag beginnen.
Riskant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |