Wel over een periode van 25 jaar in Taylors' geval maar Van Gerwen gaat ook al richting de 2 miljoen omdat het prijzengeld gestegen is en er meer tv-toernooien zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
voor een beetje pijltjes gooien
Arme projectmedewerker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat deed Travel.
Vandaar ook die plaatjes
[ afbeelding ]
ik vind het belachelijk veelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel over een periode van 25 jaar in Taylors' geval maar Van Gerwen gaat ook al richting de 2 miljoen omdat het prijzengeld gestegen is en er meer tv-toernooien zijn.
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnasquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Henno het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnas
Ze hebben meer economische waarde dan jij of ik blijkbaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Henno het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnas
Is een vriendin van mijn nicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Travel. waar komt die UI eigenlijk vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |