Wel over een periode van 25 jaar in Taylors' geval maar Van Gerwen gaat ook al richting de 2 miljoen omdat het prijzengeld gestegen is en er meer tv-toernooien zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
voor een beetje pijltjes gooien
Arme projectmedewerker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat deed Travel.
Vandaar ook die plaatjes
[ afbeelding ]
ik vind het belachelijk veelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel over een periode van 25 jaar in Taylors' geval maar Van Gerwen gaat ook al richting de 2 miljoen omdat het prijzengeld gestegen is en er meer tv-toernooien zijn.
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnasquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Henno het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnas
Ze hebben meer economische waarde dan jij of ik blijkbaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Henno het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie door z'n rug ging... dan is het maar dartbord op de grond leggen en barney erboven in een harnas
Is een vriendin van mijn nicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Travel. waar komt die UI eigenlijk vandaan
nou de gezondheidszorg heeft meer waarde die niet wordt gewaardeerd dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben meer economische waarde dan jij of ik blijkbaar.
Dit vind ik weer een enorm ontwetende en tragische opmerking.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Zorro het volgende:
Barneveld 5x WK
Ja 4x bij de BDO toen de sterkste spelers al bij de PDC zaten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had eigenlijk gerekend op een Nederlander in de finale.
Ik ook. MvG. Anders niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je moet ook niet rekenenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dan kan je de eerste 10 titels van Taylor ook wel afschrijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Zorro het volgende:
Barneveld 5x WK
Ja 4x bij de BDO toen de sterkste spelers al bij de PDC zaten.
Als MvG naar de BDO gaat is hij over 5 jaar 5x WK erbij. Of dat wat zegt...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik weer een enorm ontwetende en tragische opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |