Mooi he mensen die meelevenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Zorro het volgende:
Zo mooi die teleurstelling bij die commentatoren![]()
![]()
Klaassenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Klaassen, VDV, MVG en ook Barney.. allemaal hadden ze goede kansen maar lieten ze het afweten.
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef icloud het volgende:
Toch leuk dat een mod van een ander forum hier komt rellen, als kat van huis is .....
ach zwakte... maar ik vind de beschuldiging van je niet leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem heel veel, veel serieus. Is een zwakte van mij.
GGMM kan dit beamen.
Lul, nou moest ik speciaal even gaan staanquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Klaassen, VDV, MVG en ook Barney.. allemaal hadden ze goede kansen maar lieten ze het afweten.
oh wacht, of ben jij soms ook zo'n rukker die voor de tegenstander isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Zorro het volgende:
Zo mooi die teleurstelling bij die commentatoren![]()
![]()
En toch gaat niemand het doen. Morgen ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Taylor is te pakken vandaag.
~ Jacques
Ik ben niet voor de tegenstander. Kom op zeg, voor Barneveld zijn, ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh wacht, of ben jij soms ook zo'n rukker die voor de tegenstander is
Zorro is altijd voor mensen/clubs die door het merendeel van dit forum niet wordt aangehangen tijdens een evenement.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh wacht, of ben jij soms ook zo'n rukker die voor de tegenstander is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |