Verstandig.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mani, klootzak. 2015. gelukkig nieuwjaar meneerquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
2015!!!!!! JAJAHJAHJAJAAJAJAJAJ HHA
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
GELIUKKUG NBIWEUJAAAAAAAR
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, klootzak. 2015. gelukkig nieuwjaar meneer
Dat zegt iedereen die nu een hand mist.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je weet waar je mee bezig bent dan is er niets aan de hand.
Ja, maar die hebben geen training gehadquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die nu een hand mist.
FEYENOORD WORDT MAKKELIJK KAMPIOEN 2014/2015quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een jaar zonder kampioenschap voor Feyenoord.
Leugens want KapiteinKoekje, of Capitain Koekje hoe heet die gozer eigenlijk, vindt dat Vitesse de bomb is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FEYENOORD WORDT MAKKELIJK KAMPIOEN 2014/2015
IK EN KAPITEINKOEKJE ZIJN HET HIER MEE EENS
Gelukkig heb ik ook in 2015 je moeder om me te troostenquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een jaar zonder kampioenschap voor Feyenoord.
Mijn moeder lacht je nu uit.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook in 2015 je moeder om me te troosten
quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:38 schreef Kally het volgende:
Vanuit mijn hol dan maar Happy New Year
Jij ook he!quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:38 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:38 schreef Kally het volgende:
Dat is ook precies de bedoeling, Art.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind vuurwerk harstikke leuk maar liever van veraf dan van dichtbij
Ja maar dan zijn er buren met vuurwerk en dat is me weer te dichtbij. Ik vind vuurwerk stiekem een beetje eng. Zelf steek ik ook nooit af ofzoquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling, Art.
Ik moest even kijken of ik dit niet zelf was die dit postte.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er buren met vuurwerk en dat is me weer te dichtbij. Ik vind vuurwerk stiekem een beetje eng. Zelf steek ik ook nooit af ofzo
Ik heb dat vooral met die knallers omdat het altijd onverwacht is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er buren met vuurwerk en dat is me weer te dichtbij. Ik vind vuurwerk stiekem een beetje eng. Zelf steek ik ook nooit af ofzo
Jij ook al het beste hè!quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieve nws sc'ers!
Ja bedankt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Een lol dus, hihaho.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:00 schreef Karina het volgende:
De buren hier hadden weer zoals elk jaar een chinese rol.
Dankjewel mani.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:01 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 08:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Omdat je het zo lief vraagt:
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee meer. Wat vond je van mijn filmpje?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerechtigheid na je walgelijke posts vannacht.
Ja maar dat doe ik altijd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je postte als een debiel. Zeg maar ik toen ik nog 12 was.
Kreeg je ook oneerbare voorstellen in je dm?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die waren van mijquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg je ook oneerbare voorstellen in je dm?
nou enquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij niet eerst even gelukkig nieuwjaar zeggen tegen iedereen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:04 schreef Webschip het volgende:
Het nieuwjaarsconcert is bezig.
Het is dus nieuwjaar.
schansspringenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:09 schreef Webschip het volgende:
En straks skispringen.
In Garmisch-Partenkirchen.
fixedquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij niet eerst even gelukkig nieuwjaar zeggen tegen iedereen?
En excuses aanbieden voor al je posts smileys in 2014.
Ik had dan dit verwacht:quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij niet eerst even gelukkig nieuwjaar zeggen tegen iedereen?
Jullie zouden allen mij op de knieën moeten bedanken voor mijn bijdragen.quote:En excuses aanbieden voor al je posts in 2014.
En op andere vlakken?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Het was een productief jaar.
[ afbeelding ]
Hoe kom jij aan dit tabelletjenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, en jij?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Marianne, leuk feestje gehad?
Dat is ook fijn, 2015 rustig beginnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen feestje dit jaar, gewoon lekker rustig.
Ja precies, kan ik de rest van het jaar helemaal los.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is ook fijn, 2015 rustig beginnen.
En wat wordt 2015?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:08 schreef Specularium het volgende:
Mijn grafiekje loopt terug. 2013 was de piek.
Rudolf van Veen blijkt geen hommo te zijn terwijl je dat wel verwacht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder is helemaal verbaasd dat Carlo Boszhard gay is
Zegt ze 'Hoe kun je dat nou weten? Is een hartstikke leuke man!'
Dus ik zeg dat leuke mannen ook homo kunnen zijn. Zegt ze beduusd 'ja, dat blijkt'.
Ja dat verbaasde me dan weer wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rudolf van Veen blijkt geen hommo te zijn terwijl je dat wel verwacht.
Of hij weet het zelf nog niet.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder is helemaal verbaasd dat Carlo Boszhard gay is
Zegt ze 'Hoe kun je dat nou weten? Is een hartstikke leuke man!'
Dus ik zeg dat leuke mannen ook homo kunnen zijn. Zegt ze beduusd 'ja, dat blijkt'.
Nou ja, vroeger bij telekids was hij helemaal verliefd op Irene natuurlijk!quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]hoe kun je dat nou niet weten, hij maakt er niet bepaald geheim van.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger bij telekids was hij helemaal verliefd op Irene natuurlijk!
Hoe kun je dar zienquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ster is rijzende zoals dat zo mooi heet.
Er kan er maar één de winnaar zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ster is rijzende zoals dat zo mooi heet.
Nou ik ben niet het nieuwe Unox meisje in ieder geval.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was de nieuwjaarsduik?
Telekids is eigenlijk net voor mijn tijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hun samen bij Telekids, is net na mijn tijd, dat heb ik niet meer helemaal meegemaakt.
Behalve Pittige Tijden
http://arcee862.com/quote:
Pittige tijdenquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hun samen bij Telekids, is net na mijn tijd, dat heb ik niet meer helemaal meegemaakt.
Behalve Pittige Tijden
Je had ook wel een slow start.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:51 schreef Uccie het volgende:
De aftakeling is begonnen, volgend jaar ga ik sowieso minder posten.
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik ben niet het nieuwe Unox meisje in ieder geval.
En dat is Stinho.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er kan er maar één de winnaar zijn.
Volgend jaar het nieuwe aanstormende talent Fylax. Ik zet in op 120.000 posts.quote:
Huh, zo weinig posts voor 2013?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:51 schreef Uccie het volgende:
De aftakeling is begonnen, volgend jaar ga ik sowieso minder posten.
[ afbeelding ]
Was het koud?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ook niet.
Maar het was dan ook nooit mijn ambitie om het nieuwe Unox meisje te worden.
Fylax is echt een schatjequote:Op donderdag 1 januari 2015 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgend jaar het nieuwe aanstormende talent Fylax. Ik zet in op 120.000 posts.
Hij heeft nog niet eens de baard in de keelquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax is echt een schatje
Welk filmpje?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer. Wat vond je van mijn filmpje?
Die heb jij al!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk filmpje?
Is het chanant?
Jij hebt de Megablubberpowerrace wel gezien.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve Pittige Tijden
Hou je niet van worst?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik ben niet het nieuwe Unox meisje in ieder geval.
Ja, ik had alleen een account om af en toe mee te lezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huh, zo weinig posts voor 2013?
Nee, ik heb een nieuwe baan, dus overdag fok!-en is na 1 februari niet meer echt een optie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had ook wel een slow start.
Volgend jaar fulltime vogelverzorging.
Wat gek, dacht dat ik jou al veel langer zag posten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik had alleen een account om af en toe mee te lezen.
Hij heeft zijn momenten....en soms is het gewoon een kutpuber, maar dat zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax is echt een schatje
Ja, ik kan me herinneren dat ik dat gezien heb. Maar wel vagelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt de Megablubberpowerrace wel gezien.
Grappig, meestal kijken mensen over me heen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat gek, dacht dat ik jou al veel langer zag posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ze staat hier ook gewoon in de top 5.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat gek, dacht dat ik jou al veel langer zag posten.
Oh mooiquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik had alleen een account om af en toe mee te lezen.
[..]
Nee, ik heb een nieuwe baan, dus overdag fok!-en is na 1 februari niet meer echt een optie.
GGMM en ik zien in hem een toekomstig moderator. Toevallig mocht ik ook in zijn radioshow mijn liefdesgedicht aan GGMM voordragen, een hoogtepunt in mijn FOK! carrière.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn momenten....en soms is het gewoon een kutpuber, maar dat zal de leeftijd zijn
Ik denk dat hij nog wel een paar jaartjes mag wachten voor hij mod mag worden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh mooiWat voor een baan heb je gevonden?
Toevallig ga ik vanaf februari stage lopen dus dan zal ik overdag ook wel niet op den foks mogen zijn.
[..]
GGMM en ik zien in hem een toekomstig moderator. Toevallig mocht ik ook in zijn radioshow mijn liefdesgedicht aan GGMM voordragen, een hoogtepunt in mijn FOK! carrière.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Grappig, meestal kijken mensen over me heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 5 van leukste users?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze staat hier ook gewoon in de top 5.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Wat is dat? Of wil je dat niet op FOK! zetten?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel een paar jaartjes mag wachten voor hij mod mag worden.
En ik word controller.
Zo'n ding voor de playstation.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat? Of wil je dat niet op FOK! zetten?
Oh, die heb ik thuis ook!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n ding voor de playstation.
Cijferneuker 2.0quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die heb ik thuis ook!
Twee zelfs, eentje is vies daar speel ik niet mee.
RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2015
Zijn hier nog WIDM fans? Ik maak even reclame voor dit fantastische topic.
Ik moest gisteren Jennifer Hoffman omschrijven bij 30 seconds, dat is zo'n soort hints spel. Ik wist alleen dat ze blond was en in WIDM had gezeten, maar mijn teamgenoot had het niet geraden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die heb ik thuis ook!
Twee zelfs, eentje is vies daar speel ik niet mee.
Volgens de commentaren in mijn youtube filmpje is ze neergestort in zee op de terugweg van WIDM, maar dat bericht heb ik verder nergens bevestigd kunnen krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moest gisteren Jennifer Hoffman omschrijven bij 30 seconds, dat is zo'n soort hints spel. Ik wist alleen dat ze blond was en in WIDM had gezeten, maar mijn teamgenoot had het niet geraden.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Cijferneuker 2.0
Ik krijg de financiele gegevens van bv's en bedrijfsonderdelen en die ga ik dan zitten analyseren.
Marianne de Breij, dames en heren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n ding voor de playstation.
Staat gewoon op Wiki zie ik net.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zegt al genoegquote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat gewoon op Wiki zie ik net.
Vrij hoog, sowieso is het lastig mensen te vinden met wie je serieus over The Backstreet Boys kan praten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd waar Mani en ik staan in de Top 5 van leukste users.
De wereld is verdeeld in mensen die een Nick Carter poster op hun kamer hadden en mensen die dat niet toe durven geven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij hoog, sowieso is het lastig mensen te vinden met wie je serieus over The Backstreet Boys kan praten.
Ik durf toe te geven dat ik dat niet had, maar wel alle liedjes kan meezingen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wereld is verdeeld in mensen die een Nick Carter poster op hun kamer hadden en mensen die dat niet toe durven geven.
Tijd voor een boyband avond bij Gutter FM. Eventueel met wat Spice Girls.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat ik dat niet had, maar wel alle liedjes kan meezingen.
Die komt er ook, show is bijna klaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een boyband avond bij Gutter FM. Eventueel met wat Spice Girls.
Er is toch wel mogelijkheid voor verzoekjes?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die komt er ook, show is bijna klaar.
Geen spicegirls of soloprojecten, maar veel bekende en voor de meeste minder bekende boybands.
Nadruk ligt op de 90s.
Geen vrouwenquote:
Tijdens het eerste deel van de show niet, maar tweede deel wel. Zolang het maar boybands zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch wel mogelijkheid voor verzoekjes?
Ik wil ook wel Picture of You van Boyzone met Mr. BeanGod in de clip.
#teamucciealstienermeisjequote:
Wow, dat is wel iets waar Specularium en ik alleen maar van kunnen dromenquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijdens het eerste deel van de show niet, maar tweede deel wel. Zolang het maar boybands zijn.
Picture of you zit er denk ik wel in, want ik vind Boyzone leuk
Heb zelfs Stephen Gately weleens gesproken, kwam ik toevallig tegen op Schiphol....ok hij zat in hetzelfde vliegtuig vanaf London en ik heb keihard gerend om hem in te halen bij de douane
Geen nieuwe Jenn in de show, maar gelukkig dat Margriet van der Linden mee.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bij #TeamOpzij dan!quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen nieuwe Jenn in de show, maar gelukkig dat Margriet van der Linden mee.
Hopelijk kunnen we het binnenkort ook eens over onze passie voor *NSYNC, Boyzone, Take That en Westlife hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij hoog, sowieso is het lastig mensen te vinden met wie je serieus over The Backstreet Boys kan praten.
Ja het is eigenlijk hetzelfde als je aan mensen vraagt wat ze van Emile Schelvis vinden, en bij beide vragen krijg je gek genoeg dezelfde verdeling van mensen,quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wereld is verdeeld in mensen die een Nick Carter poster op hun kamer hadden en mensen die dat niet toe durven geven.
Het is dat ik mijn broek al uit had anders had ik hem nu ... uit gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die komt er ook, show is bijna klaar.
Geen spicegirls of soloprojecten, maar veel bekende en voor de meeste minder bekende boybands.
Nadruk ligt op de 90s.
RIP Stephen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijdens het eerste deel van de show niet, maar tweede deel wel. Zolang het maar boybands zijn.
Picture of you zit er denk ik wel in, want ik vind Boyzone leuk
Heb zelfs Stephen Gately weleens gesproken, kwam ik toevallig tegen op Schiphol....ok hij zat in hetzelfde vliegtuig vanaf London en ik heb keihard gerend om hem in te halen bij de douane
Dat kapsel is het onderyoghurten niet waardquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bij #TeamOpzij dan!
Ik heb ook veel liever een meet & greet met jou dan met de Backstreet Boys.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, dat is wel iets waar Specularium en ik alleen maar van kunnen dromen
Weet niet hoe ik dit moet overtreffen, uhm, ik heb Mani89 wel eens gesproken!
Ik heb Margriet maar als Mol, wist nog niet of de Mol dit jaar een man of vrouw zal zijn...en dat heb ik bij haar ook.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kapsel is het onderyoghurten niet waard
Waar heb jij het toch altijd over? Ik snap bijna nooit iets van je posts.quote:
-Hoiquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar heb jij het toch altijd over? Ik snap bijna nooit iets van je posts.
Daar werd bij de buur SC ook al over geklaagd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij vierkant, trouwens?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
-Hoi![]()
-Lief zijn!
-De weerman is vierkant.
Tot zover Antoine.
Webaap is òf een grootse filosoof...òf een beetje de weg kwijt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of filosofen sowieso de weg kwijt zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Webaap is òf een grootse filosoof...òf een beetje de weg kwijt.
Dat is op zich wel een valide punt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of filosofen sowieso de weg kwijt zijn.
Soms vertelt hij wel eens dat hij een leuk liedje luistert. Dat gaat dan zo ongeveer:quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
-Hoi![]()
-Lief zijn!
-De weerman is vierkant.
Tot zover Antoine.
Heb je een betere foto van die rechter?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Mooie harige buik links.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Nee, wel een grotere foto.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een betere foto van die rechter?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel een grotere foto.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-30454408.jpg
Die meid heeft wel een goede hoogtezon.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel een grotere foto.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-30454408.jpg
Die mag wel oppassen voor teveel zonneschijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas die gozer rechts. #shitbricks
Hmja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar oksel niet geschoren.
Niks mis met een wintervachtje.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks mis met een wintervachtje.
Een punt achter een emoticon, dat ziet Specularium graag.quote:
Okselhaar is gewoon not done.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:
Maar okselhaar bij vrouwen vind ik niet zo. Of ik moet in een gekke bui zijn.
Scheer jij je oksel, Arnie?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Okselhaar is gewoon not done.
Zit er niet voor niks lijkt me. En sowieso ziet niemand het in de winter, heb je toch lange mouwen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Okselhaar is gewoon not done.
Wel gek eigenlijk, dat haar wordt nooit heel lang. Dat op je hoofd wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
Precies Cnor, lekker laten groeien. Krijg je vanzelf lange mouwen.
Is juist goed voor de feromonen uit het zweet, die blijven beter hangen met wat haar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Voor vrouwen had ik erbij moeten zeggen.
Dat heb ik daar niet geleerd hoor, vind dat gewoon interessant. Er gebeurt zoveel (onbewust) via reuk, partnerkeuze vind ik daarvan wel het mooiste voorbeeld, fascinerend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
Marianne gaat weer stoer doen met haar medische kennis.
Gewoon weg-editen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Lees ik hier ook weleens iets over. Gelukkig niet zo vaak.
Die discussies had ik in 1980 ook. Zelfde setting.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij ons thuis werd vandaag het nieuwe jaar ingewijd met een hevige discussie over immigratie, inburgering en criminaliteit onder allochtonen. Het was wel gezellig verder.
Staalwol zoals onder je oksels?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Dankzij het wol tussen mijn oren gaat het pijnloos 1e oor in andere oor uit.
Ja de vonken schieten er vanaf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staalwol zoals onder je oksels?
Dat doet Specsavers heel goed. Als hij ooit nog drummer in een band wordt, is het bij de Editors.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook!quote:
Voel me prima vandaag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Specularium.
Hoe bevalt de eerste vrijdag van 2015?
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:21 schreef Specularium het volgende:
Daarom negeer ik ook die posts van Corrie waar ze weer een pak wijn in haar reet heeft.
Wacht maar af tot Bunting vanavond Raybar180 te grazen neemt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn tweede dag zonder alcohol. Het gaat fantastisch.
Dan ga ik gewoon snuiven, ik heb niks gezegd over drugs.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot Bunting vanavond Raybar180 te grazen neemt.
Daar zal Spec wel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:15 schreef Uccie het volgende:
Zo weer lekker thuis
Dit weekend lekker opruimen.
Broek hier en daar tussen de rotzooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Karina het volgende:
Misschien heeft hij die rotzooi wel gemaakt.
Mwah ik doelde meer op ander soort rotzooi eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Broek hier en daar tussen de rotzooi.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik doelde meer op ander soort rotzooi eigenlijk
Ik had er 4 op, ben het nu wel weer zat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
In mijn linkerhand heb ik een oliebol.
Ik twee oliebollen. Eén op oudejaarsavond en één op nieuwjaarsdag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb helemaal geen oliebollen gehad dit jaar.
Alleen maar appelflappen
Met of zonder krenten?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik twee oliebollen. Eén op oudejaarsavond en één op nieuwjaarsdag.
Bedankt.quote:
Als ik zo heb gevolgd gaan al die awards naar FC Turkije.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht minimaal een award voor meest xenofobe, extremistische, racistische user. Of iets met een onderbuik, ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |