Dat is op zich wel een valide punt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of filosofen sowieso de weg kwijt zijn.
Soms vertelt hij wel eens dat hij een leuk liedje luistert. Dat gaat dan zo ongeveer:quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
-Hoi![]()
-Lief zijn!
-De weerman is vierkant.
Tot zover Antoine.
Heb je een betere foto van die rechter?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Mooie harige buik links.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Nee, wel een grotere foto.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een betere foto van die rechter?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel een grotere foto.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-30454408.jpg
Die meid heeft wel een goede hoogtezon.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel een grotere foto.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-30454408.jpg
Die mag wel oppassen voor teveel zonneschijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas die gozer rechts. #shitbricks
Hmja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar oksel niet geschoren.
Niks mis met een wintervachtje.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks mis met een wintervachtje.
Een punt achter een emoticon, dat ziet Specularium graag.quote:
Okselhaar is gewoon not done.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:
Maar okselhaar bij vrouwen vind ik niet zo. Of ik moet in een gekke bui zijn.
Scheer jij je oksel, Arnie?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Okselhaar is gewoon not done.
Zit er niet voor niks lijkt me. En sowieso ziet niemand het in de winter, heb je toch lange mouwen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Okselhaar is gewoon not done.
Wel gek eigenlijk, dat haar wordt nooit heel lang. Dat op je hoofd wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
Precies Cnor, lekker laten groeien. Krijg je vanzelf lange mouwen.
Is juist goed voor de feromonen uit het zweet, die blijven beter hangen met wat haar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Voor vrouwen had ik erbij moeten zeggen.
Dat heb ik daar niet geleerd hoor, vind dat gewoon interessant. Er gebeurt zoveel (onbewust) via reuk, partnerkeuze vind ik daarvan wel het mooiste voorbeeld, fascinerend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
Marianne gaat weer stoer doen met haar medische kennis.
Gewoon weg-editen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Lees ik hier ook weleens iets over. Gelukkig niet zo vaak.
Die discussies had ik in 1980 ook. Zelfde setting.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij ons thuis werd vandaag het nieuwe jaar ingewijd met een hevige discussie over immigratie, inburgering en criminaliteit onder allochtonen. Het was wel gezellig verder.
Staalwol zoals onder je oksels?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Dankzij het wol tussen mijn oren gaat het pijnloos 1e oor in andere oor uit.
Ja de vonken schieten er vanaf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staalwol zoals onder je oksels?
Dat doet Specsavers heel goed. Als hij ooit nog drummer in een band wordt, is het bij de Editors.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |