Wel gek eigenlijk, dat haar wordt nooit heel lang. Dat op je hoofd wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
Precies Cnor, lekker laten groeien. Krijg je vanzelf lange mouwen.
Is juist goed voor de feromonen uit het zweet, die blijven beter hangen met wat haar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Voor vrouwen had ik erbij moeten zeggen.
Dat heb ik daar niet geleerd hoor, vind dat gewoon interessant. Er gebeurt zoveel (onbewust) via reuk, partnerkeuze vind ik daarvan wel het mooiste voorbeeld, fascinerend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
Marianne gaat weer stoer doen met haar medische kennis.
Gewoon weg-editen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Lees ik hier ook weleens iets over. Gelukkig niet zo vaak.
Die discussies had ik in 1980 ook. Zelfde setting.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij ons thuis werd vandaag het nieuwe jaar ingewijd met een hevige discussie over immigratie, inburgering en criminaliteit onder allochtonen. Het was wel gezellig verder.
Staalwol zoals onder je oksels?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Dankzij het wol tussen mijn oren gaat het pijnloos 1e oor in andere oor uit.
Ja de vonken schieten er vanaf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staalwol zoals onder je oksels?
Dat doet Specsavers heel goed. Als hij ooit nog drummer in een band wordt, is het bij de Editors.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |