Dat is op zich wel een valide punt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of filosofen sowieso de weg kwijt zijn.
Soms vertelt hij wel eens dat hij een leuk liedje luistert. Dat gaat dan zo ongeveer:quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
-Hoi![]()
-Lief zijn!
-De weerman is vierkant.
Tot zover Antoine.
Heb je een betere foto van die rechter?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Mooie harige buik links.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Nee, wel een grotere foto.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een betere foto van die rechter?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel een grotere foto.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-30454408.jpg
Die meid heeft wel een goede hoogtezon.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel een grotere foto.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-30454408.jpg
Die mag wel oppassen voor teveel zonneschijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas die gozer rechts. #shitbricks
Hmja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar oksel niet geschoren.
Niks mis met een wintervachtje.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks mis met een wintervachtje.
Een punt achter een emoticon, dat ziet Specularium graag.quote:
Okselhaar is gewoon not done.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:
Maar okselhaar bij vrouwen vind ik niet zo. Of ik moet in een gekke bui zijn.
Scheer jij je oksel, Arnie?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Okselhaar is gewoon not done.
Zit er niet voor niks lijkt me. En sowieso ziet niemand het in de winter, heb je toch lange mouwen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Okselhaar is gewoon not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |