Fylax is echt een schatjequote:Op donderdag 1 januari 2015 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgend jaar het nieuwe aanstormende talent Fylax. Ik zet in op 120.000 posts.
Hij heeft nog niet eens de baard in de keelquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax is echt een schatje
Welk filmpje?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer. Wat vond je van mijn filmpje?
Die heb jij al!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk filmpje?
Is het chanant?
Jij hebt de Megablubberpowerrace wel gezien.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hun samen bij Telekids, is net na mijn tijd, dat heb ik niet meer helemaal meegemaakt.
Behalve Pittige Tijden
Hou je niet van worst?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik ben niet het nieuwe Unox meisje in ieder geval.
Ja, ik had alleen een account om af en toe mee te lezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huh, zo weinig posts voor 2013?
Nee, ik heb een nieuwe baan, dus overdag fok!-en is na 1 februari niet meer echt een optie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had ook wel een slow start.
Volgend jaar fulltime vogelverzorging.
Wat gek, dacht dat ik jou al veel langer zag posten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik had alleen een account om af en toe mee te lezen.
Hij heeft zijn momenten....en soms is het gewoon een kutpuber, maar dat zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax is echt een schatje
Ja, ik kan me herinneren dat ik dat gezien heb. Maar wel vagelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt de Megablubberpowerrace wel gezien.
Grappig, meestal kijken mensen over me heen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat gek, dacht dat ik jou al veel langer zag posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ze staat hier ook gewoon in de top 5.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat gek, dacht dat ik jou al veel langer zag posten.
Oh mooiquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik had alleen een account om af en toe mee te lezen.
[..]
Nee, ik heb een nieuwe baan, dus overdag fok!-en is na 1 februari niet meer echt een optie.
GGMM en ik zien in hem een toekomstig moderator. Toevallig mocht ik ook in zijn radioshow mijn liefdesgedicht aan GGMM voordragen, een hoogtepunt in mijn FOK! carrière.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn momenten....en soms is het gewoon een kutpuber, maar dat zal de leeftijd zijn
Ik denk dat hij nog wel een paar jaartjes mag wachten voor hij mod mag worden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh mooiWat voor een baan heb je gevonden?
Toevallig ga ik vanaf februari stage lopen dus dan zal ik overdag ook wel niet op den foks mogen zijn.
[..]
GGMM en ik zien in hem een toekomstig moderator. Toevallig mocht ik ook in zijn radioshow mijn liefdesgedicht aan GGMM voordragen, een hoogtepunt in mijn FOK! carrière.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Grappig, meestal kijken mensen over me heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 5 van leukste users?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze staat hier ook gewoon in de top 5.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Wat is dat? Of wil je dat niet op FOK! zetten?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel een paar jaartjes mag wachten voor hij mod mag worden.
En ik word controller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |