Zo'n ding voor de playstation.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat? Of wil je dat niet op FOK! zetten?
Oh, die heb ik thuis ook!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n ding voor de playstation.
Cijferneuker 2.0quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die heb ik thuis ook!
Twee zelfs, eentje is vies daar speel ik niet mee.
RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2015
Zijn hier nog WIDM fans? Ik maak even reclame voor dit fantastische topic.
Ik moest gisteren Jennifer Hoffman omschrijven bij 30 seconds, dat is zo'n soort hints spel. Ik wist alleen dat ze blond was en in WIDM had gezeten, maar mijn teamgenoot had het niet geraden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die heb ik thuis ook!
Twee zelfs, eentje is vies daar speel ik niet mee.
RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2015
Zijn hier nog WIDM fans? Ik maak even reclame voor dit fantastische topic.
Volgens de commentaren in mijn youtube filmpje is ze neergestort in zee op de terugweg van WIDM, maar dat bericht heb ik verder nergens bevestigd kunnen krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moest gisteren Jennifer Hoffman omschrijven bij 30 seconds, dat is zo'n soort hints spel. Ik wist alleen dat ze blond was en in WIDM had gezeten, maar mijn teamgenoot had het niet geraden.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Cijferneuker 2.0
Ik krijg de financiele gegevens van bv's en bedrijfsonderdelen en die ga ik dan zitten analyseren.
Marianne de Breij, dames en heren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n ding voor de playstation.
Staat gewoon op Wiki zie ik net.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zegt al genoegquote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat gewoon op Wiki zie ik net.
Vrij hoog, sowieso is het lastig mensen te vinden met wie je serieus over The Backstreet Boys kan praten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd waar Mani en ik staan in de Top 5 van leukste users.
De wereld is verdeeld in mensen die een Nick Carter poster op hun kamer hadden en mensen die dat niet toe durven geven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij hoog, sowieso is het lastig mensen te vinden met wie je serieus over The Backstreet Boys kan praten.
Ik durf toe te geven dat ik dat niet had, maar wel alle liedjes kan meezingen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wereld is verdeeld in mensen die een Nick Carter poster op hun kamer hadden en mensen die dat niet toe durven geven.
Tijd voor een boyband avond bij Gutter FM. Eventueel met wat Spice Girls.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat ik dat niet had, maar wel alle liedjes kan meezingen.
Die komt er ook, show is bijna klaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een boyband avond bij Gutter FM. Eventueel met wat Spice Girls.
Er is toch wel mogelijkheid voor verzoekjes?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die komt er ook, show is bijna klaar.
Geen spicegirls of soloprojecten, maar veel bekende en voor de meeste minder bekende boybands.
Nadruk ligt op de 90s.
Geen vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |