Dat zegt iedereen die nu een hand mist.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je weet waar je mee bezig bent dan is er niets aan de hand.
Ja, maar die hebben geen training gehadquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die nu een hand mist.
FEYENOORD WORDT MAKKELIJK KAMPIOEN 2014/2015quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een jaar zonder kampioenschap voor Feyenoord.
Leugens want KapiteinKoekje, of Capitain Koekje hoe heet die gozer eigenlijk, vindt dat Vitesse de bomb is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FEYENOORD WORDT MAKKELIJK KAMPIOEN 2014/2015
IK EN KAPITEINKOEKJE ZIJN HET HIER MEE EENS
Gelukkig heb ik ook in 2015 je moeder om me te troostenquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een jaar zonder kampioenschap voor Feyenoord.
Mijn moeder lacht je nu uit.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook in 2015 je moeder om me te troosten
quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:38 schreef Kally het volgende:
Vanuit mijn hol dan maar Happy New Year
Jij ook he!quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:38 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:38 schreef Kally het volgende:
Dat is ook precies de bedoeling, Art.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind vuurwerk harstikke leuk maar liever van veraf dan van dichtbij
Ja maar dan zijn er buren met vuurwerk en dat is me weer te dichtbij. Ik vind vuurwerk stiekem een beetje eng. Zelf steek ik ook nooit af ofzoquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling, Art.
Ik moest even kijken of ik dit niet zelf was die dit postte.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er buren met vuurwerk en dat is me weer te dichtbij. Ik vind vuurwerk stiekem een beetje eng. Zelf steek ik ook nooit af ofzo
Ik heb dat vooral met die knallers omdat het altijd onverwacht is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er buren met vuurwerk en dat is me weer te dichtbij. Ik vind vuurwerk stiekem een beetje eng. Zelf steek ik ook nooit af ofzo
Jij ook al het beste hè!quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieve nws sc'ers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |