SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Daar schijnen meer mensen last van te hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan mobiel blijkbaar geen nieuw topic openen![]()
![]()
hierna nog...
471 Foreigner I Want To Know What Love Is
470 Faithless God Is A DJ
469 Red Hot Chili Peppers Scar Tissue
468 Amy Macdonald This Is The Life
467 Johnny Cash A Boy Named Sue![]()
Mag ook wel een keertjequote:Op dinsdag 30 december 2014 07:36 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, we zijn het eens een keertje eens
-XOXO-![]()
Heerlijk nummer
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ook niet echt top 2000Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
destijds knapte ik hopeloos af na het horen van een live versiequote:
zo slechtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Van mijn mag je hoor, leef je uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Amy is echt![]()
Zou trouwen en kindjes mee krijgen![]()
![]()
![]()
Ik heb haar nog nooit echt live meegemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
destijds knapte ik hopeloos af na het horen van een live versie
zo slecht
-XOXO-![]()
Ach wel wat diversiteit tenminstequote:Op dinsdag 30 december 2014 07:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen denken er kennelijk anders overGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ik ook niet, maar zag een paar YT filmpjes , dat was voldoendequote:Op dinsdag 30 december 2014 07:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit echt live meegemaaktSame shit, different day
SC hopper present![]()
zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga nog even een uurtje pitten
truste
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat schijnt een rage te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga nog even een uurtje pitten![]()
![]()
466 Marco Borsato Afscheid Nemen Bestaat Niet
465 Elton John Your Song
464 Frank Boeijen Groep De Verzoening
463 B.B. King The Thrill Is Gone
462 Buena Vista Social Club Chan Chan
461 Tavares Heaven Must Be Missing An Angel
460 Boudewijn de Groot Welterusten Meneer De President
459 Van Halen Jump
458 The Who Pinball Wizard
457 The Stranglers Golden Brown
456 Barry White You're The First The Last My…
455 New Order Blue Monday![]()
Tis nog een half uur wachten voordat dit uur goed is..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit is niet het beste liedje uit de lijst..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het enige slechte is dit gedrocht van Marcoquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis nog een half uur wachten voordat dit uur goed is..![]()
![]()
Klopt, daarna is het eerste half uur degelijk en het tweede half uur erg tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het enige slechte is dit gedrocht van Marco[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het schommelt een beetjequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, daarna is het eerste half uur degelijk en het tweede half uur erg tof![]()
![]()
wel een mooi liedje om weer binnen te vallen
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Lennon heeft net ¤ 10,= gewonnen met zijn kraslotIk heb ¤ 5,= gewonnen en Peace en Twan hadden beiden een nieuw lot.
Make love, not war ☮![]()
Echt veel heb ik niet geslapen![]()
En vannacht wordt ook al kort[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iedereen in de prijzen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft net ¤ 10,= gewonnen met zijn kraslotIk heb ¤ 5,= gewonnen en Peace en Twan hadden beiden een nieuw lot.
Tijd voor staatsloten lijkt me dan![]()
![]()
Ik kan gewoon niet luisteren naar Frank Boeijen. De manier waarop hij elk woord net verkeerd uitspreekt, half inslikt, verkeerd beklemtoont enz.
Net alsof er iemand met zijn nagels over een bord gaat
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Irritant inderdaad, maar hij heeft wel mooie teksten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef livelink het volgende:
Ik kan gewoon niet luisteren naar Frank Boeijen. De manier waarop hij elk woord net verkeerd uitspreekt, half inslikt, verkeerd beklemtoont enz.
Net alsof er iemand met zijn nagels over een bord gaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
'Da's Nijmeegsquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef livelink het volgende:
Net alsof er iemand met zijn nagels over een bord gaat
Het went![]()
![]()
Ow Twan ook nog ¤ 2,= op zijn nieuwe lot. Maar jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in de prijzen?
Tijd voor staatsloten lijkt me danEn we hebben nog 1 dag... en kans.
Ligt al in huis.
ik deed heel zachtjesquote:
ik ging gewoon weer naar bedquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
Heel zacht wakker maken is nog steeds wakker
Ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Twan ook nog ¤ 2,= op zijn nieuwe lot. Maar jaEn we hebben nog 1 dag... en kans.
Ligt al in huis.
Hopelijk neem je genoegen met een troostprijs![]()
![]()
als die troostprijs 6 cijfers voor de komma heeft....quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje
Hopelijk neem je genoegen met een troostprijsI love music |Ajax forever
Als we het lot eruit hebben, vind ik het al leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje
Hopelijk neem je genoegen met een troostprijsMaar liever ietsje meer. Welk eindcijfer heb je?
8quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als we het lot eruit hebben, vind ik het al leuk.Maar liever ietsje meer. Welk eindcijfer heb je?
![]()
![]()
jammer......quote:
onze eindcijfers: 74!I love music |Ajax forever
Ik ben van 08-'74quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer......
onze eindcijfers: 74!![]()
![]()
Ik had 1x door een foutje geen 8 gekregenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die hebben wij ook vaakMaar dit jaar gekozen voor 4.
Toen won 8 20 euro, en ik had 10 euro. Heb toen geklaagd en een tegoedbon van 2,50 gekregen![]()
![]()
Lennon wil van zijn gewonnen prijs een spelletje voor de Nintendo DS kopen.hij komt maar ¤ 35,= tekort nu.
Nintendo heeft ie ook nog niet, krijgt hij voor zijn verjaardag.Make love, not war ☮![]()
toch wel opmerkelijk dat dit zo hoog staat. niet dat het niet mooi is trouwens..I love music |Ajax forever
Weet ie dat, of hoopt ie dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon wil van zijn gewonnen prijs een spelletje voor de Nintendo DS kopen.hij komt maar ¤ 35,= tekort nu.
Nintendo heeft ie ook nog niet, krijgt hij voor zijn verjaardag.![]()
![]()
Wel servicequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 1x door een foutje geen 8 gekregen
Toen won 8 20 euro, en ik had 10 euro. Heb toen geklaagd en een tegoedbon van 2,50 gekregen![]()
Ik had een paar weken geleden een set stiften en etui besteld bij Letraset in Engeland... kreeg ik wel de etui maar niet de stiften. Daarover een mailtje gestuurd... kreeg ik binnen 2 dagen de set stiften thuis samen met de nieuwste set stiften ter waarde van ¤ 29,=; voor het ongemak. Dat vond ik ook service.Make love, not war ☮![]()
Hij weet het wel... hij heeft het over niets anders. En eigenlijk zou hij samen met Twan een playstation 4 vragen, maar dat wil Lennon toch niet.quote:
Lennon is gewoon over 3,5 week alweer 6 jaar.
Chan Chan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nouja, door hun fout was ik wel 10 euro misgelopen (wie weet wat nog mee, maar gelukkig viel de jackpot niet op de 8)quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel service![]()
Ik had een paar weken geleden een set stiften en etui besteld bij Letraset in Engeland... kreeg ik wel de etui maar niet de stiften. Daarover een mailtje gestuurd... kreeg ik binnen 2 dagen de set stiften thuis met de nieuwste set stiften ter waarde van ¤ 29,=; dat vond ik ook service.
Ik hoefde ook geen compensatie, maar wilde ze er van bewust maken dat ze een fout gemaakt hadden en ik dat vervelend vond![]()
![]()
Gisteren zij Lennon: Radio 2, ik wil radio 3. Toen zei ik: nog een paar daagjes en het was goed![]()
Meegaander dan zijn puber broer.
Slim, nu vragen ze dus allebei hun eigen console?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij weet het wel... hij heeft het over niets anders. En eigenlijk zou hij samen met Twan een playstation 4 vragen, maar dat wil Lennon toch niet.
Lennon is gewoon over 3,5 week alweer 6 jaar.![]()
![]()
![]()
Ja het is goed om te melden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, door hun fout was ik wel 10 euro misgelopen (wie weet wat nog mee, maar gelukkig viel de jackpot niet op de 8)
Ik hoefde ook geen compensatie, maar wilde ze er van bewust maken dat ze een fout gemaakt hadden en ik dat vervelend vond
Peace vorige week bij bowlen gedaan gedoe met de baan , toen kregen we ¤ 3,50 korting.
De Top SR is een saaie bendequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:30 schreef peaceman het volgende:
Gisteren zij Lennon: Radio 2, ik wil radio 3. Toen zei ik: nog een paar daagjes en het was goed![]()
Meegaander dan zijn puber broer.
Als je een meegaande puberzoon hebt moet je je zorgen makenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:30 schreef peaceman het volgende:
Meegaander dan zijn puber broer.![]()
![]()
dat geloof ik graag, maar daar kent hij toch wel iets meer liedjes...quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Top SR is een saaie bendeI love music |Ajax forever
truequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een meegaande puberzoon hebt moet je je zorgen maken
Yeps. Maar Twan moet een groot deel zelf betalen. Is met iets te duur. Tenzij ik een grote prijs win natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:30 schreef D. het volgende:
[..]
Slim, nu vragen ze dus allebei hun eigen console?Make love, not war ☮![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een meegaande puberzoon hebt moet je je zorgen makendat is waar...
Ik vind het qua gemiddelde kwaliteit niet onderdoen voor de Top 2000, maar ze hebben dan een stel B-DJ's in een studio na het gezellige Serious Request.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar daar kent hij toch wel iets meer liedjes...
Maar als jullie verder vaak radio 3 aan hebben snap ik dat wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tenzij ik een grote prijs win natuurlijk.
Lennon vindt de liedjes op radio 3 ook leuker. Wij hebben eigenlijk normaal altijd radio 3 aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het qua gemiddelde kwaliteit niet onderdoen voor de Top 2000, maar ze hebben dan een stel B-DJ's in een studio na het gezellige Serious Request.
Maar als jullie verder vaak radio 3 aan hebben snap ik dat welMake love, not war ☮![]()
bijna alleen maar to be honestquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het qua gemiddelde kwaliteit niet onderdoen voor de Top 2000, maar ze hebben dan een stel B-DJ's in een studio na het gezellige Serious Request.
Maar als jullie verder vaak radio 3 aan hebben snap ik dat welI love music |Ajax forever
Ik heb het lot gehaald, dus ik heb recht op een hoger percentage natuurlijk.quote:
Ik vaak ook hoor. Ik treed hier uit mijn comfort zone.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon vindt de liedjes op radio 3 ook leuker. Wij hebben eigenlijk normaal altijd radio 3 aan.
Ik post ook redelijk veel mee in de 3fm-reeks. Al merk ik wel dat ik het steeds minder leuk vind.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boudewijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Het lot wat wij hebben heb ik ook gekocht, én het is mijn eindcijferquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het lot gehaald, dus ik heb recht op een hoger percentage natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vaak ook hoor. Ik treed hier uit mijn comfort zone.
Ik post ook redelijk veel mee in de 3fm-reeks. Al merk ik wel dat ik het steeds minder leuk vind.![]()
Ik post helemaal niet meer, alleen nog maar in top2000 topicreeks. Ik hou nu meer tijd over.Kleuren.
Kortom: wij mannen hebben het weer goed gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het lot wat wij hebben heb ik ook gekocht, én het is mijn eindcijfer
Af en toe luisteren we op zaterdag wel naar kopspijkers tussen 12 en 14 uur. Dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister altijd 3FM, maar bij bv. Coldplay of Dotan zap ik even naar 2
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom: wij mannen hebben het weer goed gedaan.![]()
![]()
Dat is nog afwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom: wij mannen hebben het weer goed gedaan.
JUMP[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ach wij hebben in elk geval de kans vergroot op een prijs (die was anders gewoon 0)quote:I love music |Ajax forever
Ik zit de hele dag in de auto, dus luister eigenlijk thuis nooit radioquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Af en toe luisteren we op zaterdag wel naar kopspijkers tussen 12 en 14 uur. Dat is wel leuk.
En als ik ga hardlopen weleens![]()
![]()
Wie niet waagt....quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach wij hebben in elk geval de kans vergroot op een prijs (die was anders gewoon 0)![]()
Hardlopen doe ik alleen tijdens de top2000 met radio.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag in de auto, dus luister eigenlijk thuis nooit radio
En als ik ga hardlopen weleens![]()
quote:
quote:
Als ik beneden kom, zet ik meteen de radio aan. En op mijn werk staat hij ook de hele dag aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag in de auto, dus luister eigenlijk thuis nooit radio
En als ik ga hardlopen weleensMaar hoor ik het niet altijd even goed ivm drukte.
Ben nog niet in de Jump stemming
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij. Is het opstaan voor Bowie gelukt Peaceman?check pagina 6 vorige topic
Ik heb m ook gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij. Is het opstaan voor Bowie gelukt Peaceman?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja maar jij vond m niet te laag staan.quote:
Life on Mars.quote:
En een blunder van de Heer, die zei dat alleen Space Oddity en Under Pressure er nog aan komen
Jawel, maar niet 450 plaatsen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar jij vond m niet te laag staan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, maar niet 450 plaatsen.
En ik werd wakker toen hij weer in bed kwam.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij. Is het opstaan voor Bowie gelukt Peaceman?
tis maar 1 paginaquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen leven, maar teruglezen doe ik over het algemeen niet
niet als je uit het topic bentquote:
Hij kan ook gewoon ja zeggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen leven, maar teruglezen doe ik over het algemeen nietHij is vanzelf wakker geworden... geen wekker gezet.
Oh lekker dan. Mij moet je ook niet wakker maken, daar word ik heel sjaggo vanquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik werd wakker toen hij weer in bed kwam.![]()
Ligt er maar aan hoe je het instelt.quote:
Golden Brown![]()
![]()
Ik heb haar niet wakker gemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Mij moet je ook niet wakker maken, daar word ik heel sjaggo van![]()
Ach ik troost me met het feit dat het later was dan normaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Mij moet je ook niet wakker maken, daar word ik heel sjaggo van
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig heb ik er muziek en jullie bij
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig heb ik er muziek en jullie bij
spoiler alert!quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:46 schreef cafca het volgende:
Vandaag tussen 17:00 en 18:00 een lekker uurtjeI love music |Ajax forever
I'm not black like Barry White, no I'm white like Frank Black is
nou dames.. glijen maar...I love music |Ajax forever
Dan ben ik aan het oliebollen bakken, denk ik. Eerst om 15:00 uur naar ziekenhuis met mijn moeder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:46 schreef cafca het volgende:
Vandaag tussen 17:00 en 18:00 een lekker uurtjeMake love, not war ☮![]()
460 Welterusten Meneer De President Boudewijn de Groot 1966 114 126 71 91 70 68 85 80 96 78 160 194 219 457 362 460
Ojee, niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het oliebollen bakken, denk ik. Eerst om 15:00 uur naar ziekenhuis met mijn moeder.![]()
McGuire?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik glij over het algemeen meer op de andere Barry, maar hiervan kom ik ook wel in de stemmingI love music |Ajax forever
Vorige week is een stukje huid van haar neus weggehaald, dat was huidkanker kwaadaardige vorm, dat is op de kweek gezet en als de randen schoon zijn, krijgt ze vandaag een stukje nieuwe huid op die plek. Anders moeten ze nog meer wegsnijden. Lymfeklieren voelden goed, ze moet nu alleen extra opletten met vlekjes op de huid.quote:Make love, not war ☮![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Op dit vroege uur dansen? Damn. Maar ja, New order, ik moet welIk dans mee hoor
Hm, wel een beetje spannend dus. Maar duimen op de goede afloop!quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorige week is een stukje huid van haar neus weggehaald, dat was huidkanker kwaadaardige vorm, dat is op de kweek gezet en als de randen schoon zijn, krijgt ze vandaag een stukje nieuwe huid op die plek. Anders moeten ze nog meer wegsnijden. Lymfeklieren voelden goed, ze moet nu alleen extra opletten met vlekjes op de huid.![]()
![]()
Straks een uur heen en een uur terug in de auto als ik m'n dochter naar opa en oma ga brengen.
Lekker top 2000 aan. Denk wel dat ik even niet post.![]()
kan jij niet multitasken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Straks een uur heen en een uur terug in de auto als ik m'n dochter naar opa en oma ga brengen.
Lekker top 2000 aan. Denk wel dat ik even niet post.![]()
454 Jimi Hendrix Little Wing
453 The Beatles The Long And Winding Road
452 Toto Hold The Line
451 Fleetwood Mac Need Your Love So Bad
450 Michael Jackson Smooth Criminal
449 Amy Winehouse Rehab
448 Mark Knopfler What It Is
447 Fleetwood Mac Tusk
446 Whitney Houston I Will Always Love You
445 The Beatles Norwegian Wood
444 Coldplay Trouble
443 Blof Dansen Aan Zee
442 Venice The Family Tree![]()
454 Jimi Hendrix Little Wing![]()
453 The Beatles The Long And Winding Road![]()
452 Toto Hold The Line![]()
451 Fleetwood Mac Need Your Love So Bad![]()
450 Michael Jackson Smooth Criminal![]()
449 Amy Winehouse Rehab![]()
448 Mark Knopfler What It Is![]()
447 Fleetwood Mac Tusk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
446 Whitney Houston I Will Always Love You![]()
445 The Beatles Norwegian Wood![]()
444 Coldplay Trouble(ja ooit maakten ze wel muziek)
443 Blof Dansen Aan Zee(best aardig in vergelijking met de rest)
442 Venice The Family Tree
Ja, een beetje wel ja. Hopelijk is het goed schoon en kan vandaag de nieuwe huid erop. Dat zou voor haar wel fijn zijn. Zit nu een stukje kunsthuid op en dat is niet erg prettig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, wel een beetje spannend dus. Maar duimen op de goede afloop!
Thnx.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ben geen vrouw. Mannen hebben computers voor multitaskingI love music |Ajax forever
454 Jimi Hendrix Little Wing
453 The Beatles The Long And Winding Road
452 Toto Hold The Line
451 Fleetwood Mac Need Your Love So Bad![]()
![]()
450 Michael Jackson Smooth Criminal
449 Amy Winehouse Rehab
448 Mark Knopfler What It Is
447 Fleetwood Mac Tusk![]()
![]()
446 Whitney Houston I Will Always Love You
445 The Beatles Norwegian Wood![]()
![]()
444 Coldplay Trouble
443 Blof Dansen Aan Zee
442 Venice The Family Tree
De Venice fanclub heeft weer een plaatje op 442 gekregen hoor.
ik krijg er binnenkort eentje, diploma gehaald, dus een schaal hoger (maar ja, gehandicaptenzorg, da's kwartjeswerk)quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb al bijna 5 jaar geen loonsverhoging gehad.![]()
442 The Family Tree Venice 1999 0 0 1805 0 579 294 198 171 177 221 234 339 426 501 277 442
Gelukkig staat ie niet meer in de top 200. Dat was echt genant.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn ex smste achter het stuurquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Appen, Facebooken en Fok!ken doe je op een P!![]()
![]()
vond ik een prima plek eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
442 The Family Tree Venice 1999 0 0 1805 0 579 294 198 171 177 221 234 339 426 501 277 442I love music |Ajax forever
Venice is zoooooooo saaaaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Venice fanclub heeft weer een plaatje op 442 gekregen hoor.![]()
![]()
Inderdaad, dat moet kunnen. Maar plaats 177quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
vond ik een prima plek eigenlijk...![]()
![]()
Het zegt me zo nietsquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Venice fanclub heeft weer een plaatje op 442 gekregen hoor.![]()
![]()
Prima uurtjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Misschien ben ik er al eerder bij in slaap gevallen, en heb ik dus de afkondiging gemistquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kent het wel hoor, maar je valt er van in slaap![]()
![]()
Dat is op zich wel fijn. Wij zijn nu ook bezig om een schaal hoger te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg er binnenkort eentje, diploma gehaald, dus een schaal hoger (maar ja, gehandicaptenzorg, da's kwartjeswerk)
Maar er gloort hoop aan de horizon vwb de salarissen van ambtenaren, na bijna 5 jaar nullijn.
Ik ga maar douchen na Venice. Dat is beter dan I See Fire en Ontarm, waarmee het uur hierna begint
Peace appt achter het stuur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn ex smste achter het stuur![]()
![]()
Als semi-ambtenaar bij de universiteit verdiende ikjaren geleden meer dan nuquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel fijn. Wij zijn nu ook bezig om een schaal hoger te krijgen.
Maar er gloort hoop aan de horizon vwb de salarissen van ambtenaren, na bijna 5 jaar nullijn.![]()
Hij bedoelde misschien ook wel: ontstemband... (althans dat hoop ik)quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar douchen na Venice. Dat is beter dan I See Fire en Ontarm, waarmee het uur hierna begintI love music |Ajax forever
Waarom niet gebleven?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als semi-ambtenaar bij de universiteit verdiende ikjaren geleden meer dan nuMake love, not war ☮![]()
Ik heb nog nooit een loonsverhoging gehad
ga eerst maar eens werken luilak!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit een loonsverhoging gehadI love music |Ajax forever
Omdat ik leuk werk wilde doen. Ik zat alleen maar rapportjes te schrijven die in een la verdwenen. Dingen voor studenten organiseren was wel leuk, maar helaas een klein onderdeeltje. Toen 7 jaar geleden overgestapt naar begeleider in de gehandicaptenzorg en nu heb ik elke dag lol op mijn werk.quote:![]()
Da's veel belangrijker dan centen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omdat ik leuk werk wilde doen. Ik zat alleen maar rapportjes te schrijven die in een la verdwenen. Dingen voor studenten organiseren was wel leuk, maar helaas een klein onderdeeltje. Toen 7 jaar geleden overgestapt naar begeleider in de gehandicaptenzorg en nu heb ik elke dag lol op mijn werk.I love music |Ajax forever
Maar centen zijn ook wel fijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's veel belangrijker dan centen!![]()
![]()
Alhoewel dit een mooie was van Jimi, snap ik eigenlijk niet dat die zo hoog staat.
Lol in je werk is ook veel belangrijker inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omdat ik leuk werk wilde doen. Ik zat alleen maar rapportjes te schrijven die in een la verdwenen. Dingen voor studenten organiseren was wel leuk, maar helaas een klein onderdeeltje. Toen 7 jaar geleden overgestapt naar begeleider in de gehandicaptenzorg en nu heb ik elke dag lol op mijn werk.![]()
Ik heb het zeer naar mijn zin, dus blijf voorlopig wel waar ik zit. We zijn ook aan het kijken naar het toevoegen van meer inhoudelijke taken en het afstoten van licht administratieve taken, die horen er nu soms ook bij.Make love, not war ☮![]()
454 Little Wing Jimi Hendrix 1969 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1901 1070 454quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:09 schreef peaceman het volgende:
Alhoewel dit een mooie was van Jimi, snap ik eigenlijk niet dat die zo hoog staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft gewoon vele mooiere gemaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
454 Little Wing Jimi Hendrix 1969 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1901 1070 454I love music |Ajax forever
Mee eens. Ik vind het ook raar. Waar ie vorig jaar stond was goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon vele mooiere gemaakt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik doe mij niet anders voor dan ik benquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben jij altijd zo energiek op de vroege morgen, of is dat alleen virtueel?
Al houd ik IRL weleens wijs mijn mond![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:09 schreef peaceman het volgende:
Alhoewel dit een mooie was van Jimi, snap ik eigenlijk niet dat die zo hoog staat.![]()
![]()
exactquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het ook raar. Waar ie vorig jaar stond was goed.I love music |Ajax forever
Dat geld was gewoon een kwestie van weer terug gaan naar de studentengewoontes, weinig moeite mee gehad. En dit werk kan ik vrij redelijk zelf inplannen, dus da's qua gezondheid en sociaal leven ideaal.![]()
wifi van de burenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je moet toch je internet abo kunnen betalen, anders valt er niet te posten in dit topic![]()
Dit zijn de Beatles hoor.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goeie grap welquote:
nee, dit zijn The Beatles.quote:I love music |Ajax forever
Hij komt nog 2 keerquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon vele mooiere gemaakt.
En ik vind het één van zijn fijnste
Raakt bij mij de juiste snaar (pun intended)![]()
![]()
Haha, leukequote:
oh..nou ja, waren...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, het zijn echt the Beatles![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, het zijn echt the Beatles
Heerlijk die piano-intro, waarin gespeeld wordt met je ritmegevoel
Toto
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bij deze moet ik altijd denken aan die Vlaming die geen catchy refrein met goede hook kon schrijven
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je moet toch je internet abo kunnen betalen, anders valt er niet te posten in dit topicDat gaat automatisch.
Kan, ik heb meer met andere nummers.. maar goed over 1 ding zijn we het wel eens denk ik: hij staat er veel te weinig in!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hij komt nog 2 keer
En ik vind het één van zijn fijnste
Raakt bij mij de juiste snaar (pun intended)I love music |Ajax forever
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan, ik heb meer met andere nummers.. maar goed over 1 ding zijn we het wel eens denk ik: hij staat er veel te weinig in!![]()
![]()
Deze van Toto is nog wel te pruimen.I love music |Ajax forever
Dit. Ik snap die hoge notering van het matige Africa nooit zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef peaceman het volgende:
Deze van Toto is nog wel te pruimen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
komt vast door de clip ofzo (ik snap het als redelijke fan ook niet hoor)quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Ik snap die hoge notering van het matige Africa nooit zo.![]()
dat negeren we dan ook maar, toch...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef PLAE@ het volgende:
De muziek is top maar de verheerlijking van 'de lijst' door de dj's is om te kotsen.Make love, not war ☮![]()
Morgen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Slechte herinneringen aan deze plaat...(zo, nu betere herinneringen?)
![]()
Nou ja, dat is het enige andere toto nummer wat ik ook kan hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Ik snap die hoge notering van het matige Africa nooit zo.
Van nummers als I'll be over You, georgy porgy klappen mijn ballen spontaan kapot.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Slechte herinneringen aan deze plaat...
Mwah, een lijst waar Queen met Hotel California bovenaan staat is best goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat negeren we dan ook maar, toch...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De verbinding werd verbroken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Slechte herinneringen aan deze plaat...![]()
![]()
Hij had het over de dj's.... dat negeren we zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, een lijst waar Queen met Hotel California bovenaan staat is best goed.Make love, not war ☮![]()
Jan-Willem is mijn nieuwe heldquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had het over de dj's.... dat negeren we zoveel mogelijk.![]()
![]()
Ik heb Sander aardig kunnen ontwijken, op een half uurtje vanochtend naquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had het over de dj's.... dat negeren we zoveel mogelijk.![]()
Erg goede FM periodequote:
Mogguh!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Slechte herinneringen aan deze plaat...![]()
I've got dreams.... dreeeeeams.... toooo remember.
Oh, wacht, dat is deze niet he[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens Sander staat Heroes van Bowie niet in de lijstquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb Sander aardig kunnen ontwijken, op een half uurtje vanochtend na
Dat jullie het zo lang volhouden hier.
Voor het eerst sinds jaren heb ik mijn buik een beetje vol van de Top 2000.
Elke keer die te enthousiaste 'DJ's' die doen alsof ze de platen zelf hebben gemaakt.
Het begint te irriteren...![]()
Dat kleine beetje maakt het verschilquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent ook snel tevreden he? Nah, hij deed het cool.![]()
![]()
Ik weet pas sinds een paar jaar dat dit ook Fleetwood Mac is, ze hebben het in de eighties zo grondig bij me verpest.![]()
Ik heb me aan elke DJ wel een keer geergerd, maar aan geen enkele DJ elke dag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer die te enthousiaste 'DJ's' die doen alsof ze de platen zelf hebben gemaakt.
Het begint te irriteren...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik snap je, maar probeer me te focussen op de mooie dingenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Het begint te irriteren...
Daarom niets van na 1980 luisteren van Fleetwood Mac.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet pas sinds een paar jaar dat dit ook Fleetwood Mac is, ze hebben het in de eighties zo grondig bij me verpest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat en de gezelligheid hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap je, maar probeer me te focussen op de mooie dingen
Dat heb ik nooit gevolgdquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was hij al bij ons. Ik vond hem in WIDM ook![]()
![]()
![]()
Aha! Je hebt niet elke dag Sander gehoord!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me aan elke DJ wel een keer geergerd, maar aan geen enkele DJ elke dag.I love music |Ajax forever
en veel hier posten helpt ook, het sfeertje hier is niet te evenarenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap je, maar probeer me te focussen op de mooie dingen![]()
Smooth Criminal
Leerde m kennen door die cover van Alien Ant Farm
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik ga vandaag mijn best ook maar doen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap je, maar probeer me te focussen op de mooie dingen![]()
Moet je toch eens gaan doen. Erg leuk.quote:A.s. donderdag 1e aflevering van nieuwe seizoen. Om 20:30 uur, ned 1.
Klopt, die draaide niet op de eerste dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha! Je hebt niet elke dag Sander gehoord![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die staat op mijn eerste gekochte hitzone CDquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef Szura het volgende:
Smooth Criminal
Leerde m kennen door die cover van Alien Ant Farm
Ik door Sade...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef Szura het volgende:
Smooth Criminal
Leerde m kennen door die cover van Alien Ant Farm![]()
Micheal wie?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |