Kan, ik heb meer met andere nummers.. maar goed over 1 ding zijn we het wel eens denk ik: hij staat er veel te weinig in!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hij komt nog 2 keer
En ik vind het één van zijn fijnste
Raakt bij mij de juiste snaar (pun intended)
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan, ik heb meer met andere nummers.. maar goed over 1 ding zijn we het wel eens denk ik: hij staat er veel te weinig in!
Dit. Ik snap die hoge notering van het matige Africa nooit zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef peaceman het volgende:
Deze van Toto is nog wel te pruimen.
komt vast door de clip ofzo (ik snap het als redelijke fan ook niet hoor)quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Ik snap die hoge notering van het matige Africa nooit zo.
dat negeren we dan ook maar, toch...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef PLAE@ het volgende:
De muziek is top maar de verheerlijking van 'de lijst' door de dj's is om te kotsen.
Morgen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Slechte herinneringen aan deze plaat...
Nou ja, dat is het enige andere toto nummer wat ik ook kan hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Ik snap die hoge notering van het matige Africa nooit zo.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Mwah, een lijst waar Queen met Hotel California bovenaan staat is best goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat negeren we dan ook maar, toch...
De verbinding werd verbroken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Hij had het over de dj's.... dat negeren we zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, een lijst waar Queen met Hotel California bovenaan staat is best goed.
Jan-Willem is mijn nieuwe heldquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had het over de dj's.... dat negeren we zoveel mogelijk.
Ik heb Sander aardig kunnen ontwijken, op een half uurtje vanochtend naquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had het over de dj's.... dat negeren we zoveel mogelijk.
Erg goede FM periodequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |