Ik vaak ook hoor. Ik treed hier uit mijn comfort zone.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon vindt de liedjes op radio 3 ook leuker. Wij hebben eigenlijk normaal altijd radio 3 aan.
Het lot wat wij hebben heb ik ook gekocht, én het is mijn eindcijferquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het lot gehaald, dus ik heb recht op een hoger percentage natuurlijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vaak ook hoor. Ik treed hier uit mijn comfort zone.
Ik post ook redelijk veel mee in de 3fm-reeks. Al merk ik wel dat ik het steeds minder leuk vind.
Kortom: wij mannen hebben het weer goed gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het lot wat wij hebben heb ik ook gekocht, én het is mijn eindcijfer
Af en toe luisteren we op zaterdag wel naar kopspijkers tussen 12 en 14 uur. Dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister altijd 3FM, maar bij bv. Coldplay of Dotan zap ik even naar 2
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom: wij mannen hebben het weer goed gedaan.
Dat is nog afwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom: wij mannen hebben het weer goed gedaan.
ach wij hebben in elk geval de kans vergroot op een prijs (die was anders gewoon 0)quote:
Ik zit de hele dag in de auto, dus luister eigenlijk thuis nooit radioquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Af en toe luisteren we op zaterdag wel naar kopspijkers tussen 12 en 14 uur. Dat is wel leuk.
Wie niet waagt....quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach wij hebben in elk geval de kans vergroot op een prijs (die was anders gewoon 0)
Hardlopen doe ik alleen tijdens de top2000 met radio.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag in de auto, dus luister eigenlijk thuis nooit radio
En als ik ga hardlopen weleens
quote:
quote:
Als ik beneden kom, zet ik meteen de radio aan. En op mijn werk staat hij ook de hele dag aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag in de auto, dus luister eigenlijk thuis nooit radio
En als ik ga hardlopen weleens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |