Iedereen in de prijzen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft net ¤ 10,= gewonnen met zijn kraslotIk heb ¤ 5,= gewonnen en Peace en Twan hadden beiden een nieuw lot.
Irritant inderdaad, maar hij heeft wel mooie teksten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef livelink het volgende:
Ik kan gewoon niet luisteren naar Frank Boeijen. De manier waarop hij elk woord net verkeerd uitspreekt, half inslikt, verkeerd beklemtoont enz.
Net alsof er iemand met zijn nagels over een bord gaat
'Da's Nijmeegsquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef livelink het volgende:
Ik kan gewoon niet luisteren naar Frank Boeijen. De manier waarop hij elk woord net verkeerd uitspreekt, half inslikt, verkeerd beklemtoont enz.
Net alsof er iemand met zijn nagels over een bord gaat
Ow Twan ook nog ¤ 2,= op zijn nieuwe lot. Maar jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in de prijzen?
Tijd voor staatsloten lijkt me dan
ik deed heel zachtjesquote:
ik ging gewoon weer naar bedquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
Heel zacht wakker maken is nog steeds wakker
Ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Twan ook nog ¤ 2,= op zijn nieuwe lot. Maar jaEn we hebben nog 1 dag... en kans.
Ligt al in huis.
als die troostprijs 6 cijfers voor de komma heeft....quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje
Hopelijk neem je genoegen met een troostprijs
Als we het lot eruit hebben, vind ik het al leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje
Hopelijk neem je genoegen met een troostprijs
8quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als we het lot eruit hebben, vind ik het al leuk.Maar liever ietsje meer. Welk eindcijfer heb je?
jammer......quote:
Ik ben van 08-'74quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer......
onze eindcijfers: 74!
Ik had 1x door een foutje geen 8 gekregenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die hebben wij ook vaakMaar dit jaar gekozen voor 4.
Weet ie dat, of hoopt ie dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon wil van zijn gewonnen prijs een spelletje voor de Nintendo DS kopen.hij komt maar ¤ 35,= tekort nu.
Nintendo heeft ie ook nog niet, krijgt hij voor zijn verjaardag.
Wel servicequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 1x door een foutje geen 8 gekregen
Toen won 8 20 euro, en ik had 10 euro. Heb toen geklaagd en een tegoedbon van 2,50 gekregen
Hij weet het wel... hij heeft het over niets anders. En eigenlijk zou hij samen met Twan een playstation 4 vragen, maar dat wil Lennon toch niet.quote:
Nouja, door hun fout was ik wel 10 euro misgelopen (wie weet wat nog mee, maar gelukkig viel de jackpot niet op de 8)quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel service![]()
Ik had een paar weken geleden een set stiften en etui besteld bij Letraset in Engeland... kreeg ik wel de etui maar niet de stiften. Daarover een mailtje gestuurd... kreeg ik binnen 2 dagen de set stiften thuis met de nieuwste set stiften ter waarde van ¤ 29,=; dat vond ik ook service.
Slim, nu vragen ze dus allebei hun eigen console?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij weet het wel... hij heeft het over niets anders. En eigenlijk zou hij samen met Twan een playstation 4 vragen, maar dat wil Lennon toch niet.
Lennon is gewoon over 3,5 week alweer 6 jaar.![]()
Ja het is goed om te melden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, door hun fout was ik wel 10 euro misgelopen (wie weet wat nog mee, maar gelukkig viel de jackpot niet op de 8)
Ik hoefde ook geen compensatie, maar wilde ze er van bewust maken dat ze een fout gemaakt hadden en ik dat vervelend vond
De Top SR is een saaie bendequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:30 schreef peaceman het volgende:
Gisteren zij Lennon: Radio 2, ik wil radio 3. Toen zei ik: nog een paar daagjes en het was goed![]()
Meegaander dan zijn puber broer.
Als je een meegaande puberzoon hebt moet je je zorgen makenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:30 schreef peaceman het volgende:
Gisteren zij Lennon: Radio 2, ik wil radio 3. Toen zei ik: nog een paar daagjes en het was goed![]()
Meegaander dan zijn puber broer.
dat geloof ik graag, maar daar kent hij toch wel iets meer liedjes...quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Top SR is een saaie bende
truequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een meegaande puberzoon hebt moet je je zorgen maken
Yeps. Maar Twan moet een groot deel zelf betalen. Is met iets te duur. Tenzij ik een grote prijs win natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:30 schreef D. het volgende:
[..]
Slim, nu vragen ze dus allebei hun eigen console?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een meegaande puberzoon hebt moet je je zorgen maken
Ik vind het qua gemiddelde kwaliteit niet onderdoen voor de Top 2000, maar ze hebben dan een stel B-DJ's in een studio na het gezellige Serious Request.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar daar kent hij toch wel iets meer liedjes...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tenzij ik een grote prijs win natuurlijk.
Lennon vindt de liedjes op radio 3 ook leuker. Wij hebben eigenlijk normaal altijd radio 3 aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het qua gemiddelde kwaliteit niet onderdoen voor de Top 2000, maar ze hebben dan een stel B-DJ's in een studio na het gezellige Serious Request.
Maar als jullie verder vaak radio 3 aan hebben snap ik dat wel
bijna alleen maar to be honestquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het qua gemiddelde kwaliteit niet onderdoen voor de Top 2000, maar ze hebben dan een stel B-DJ's in een studio na het gezellige Serious Request.
Maar als jullie verder vaak radio 3 aan hebben snap ik dat wel
Ik heb het lot gehaald, dus ik heb recht op een hoger percentage natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |